Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@23:21:40 GMT

روز جهانی قدس حماسه حمایت از مقاومت مردم فلسطین است

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۳۲۱۴

روز جهانی قدس حماسه حمایت از مقاومت مردم فلسطین است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت صادقی سرپرست بخشداری فین امروز به مناسبت روز جهانی قدس، اظهار کرد : آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با ابتکار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان روز قدس و روز حمایت از مردم آرمان فلسطین نامگذاری شده است.

وی بیان کرد، معمارکبیر انقلاب اسلامی از مسلمانان جهان خواست نسبت به مسئله فلسطین بی تفاوت نباشند و برای کوتاه کردن دست رژیم منحوس صهیونیستی و هم‌پیمانانش با اتحاد و انسجام در برابر ظالم مبارزه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست بخشداری فین با بیان اینکه روز جهانی قدس ابتکار ماندگار رهبر کبیر انقلاب در دفاع و حمایت از مستضعفان و مبارزه با استکبار جهانی است، افزود: در این روز ملت‌ها در سایه تعالیم انسان ساز دین اسلام در برابر هیچ ابر قدرتی شکست را نپذیرفته و ایستادگی سرلوحه خود قرار می دهند.

صادقی تصریح کرد: وحدت جهان اسلام و دفاع از حقوق ملت ها بویژه مسلمانان از اصول سیاست های خارجی جمهوری اسلامی است و بر اساس این مبنا حمایت از مردم مظلوم جهان از اهداف حکومت می باشد.

وی با اشاره به بخشی از بیانات حضرت امام خمینی ره در باره مسئله فلسطین، عنوان کرد : راه نجات قدس بازگشت به اسلام واقعی با اتکال به خداوند و معنویت است.

سرپرست بخشداری فین خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب درباره مسئله فلسطین فرمودند: "فلسطین از لحاظ اسلامی برای همه مسلمانان از جمله برای ما یک فریضه است "؛ با این نگاه و بینش روز قدس روز مقاومت و از خودشتگی ملت های مسلمان برای آزادی قدس شریف است.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت صادقی فین هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین

امیرعبداللهیان ضمن قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین، بر اهمیت تعامل و هماهنگی بین کشورهای بزرگ اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی بعنوان خواست مشترک ملت‌های مسلمان و همه مردم جهان تاکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش در حاشیه اجلاس سران اسلامی در بانجول، در  دیدار  امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، به گفتگو و تبادل نظر  در مورد روند توسعه روابط تهران و داکا و همچنین مسائل مورد اهتمام مشترک از جمله موضوعات در دستور کار اجلاس سران اسلامی پرداخت.

 امیرعبداللهیان ضمن قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین، بر اهمیت تعامل و هماهنگی بین کشورهای بزرگ اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی بعنوان خواست مشترک ملت های مسلمان و همه مردم جهان تاکید کرد.

حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش نیز ضمن ابراز خرسندی از فرصت دیدارش با همتای ایرانی، موضع اصولی و قاطع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم فلسطین را ارزشمند و تحسین برانگیز خواند.

وزیر خارجه بنگلادش در این دیدار بر ضرورت اقدام فوری و قاطع کشورهای اسلامی برای توقف جنایات رژیم اسرائیل در غزه تاکید کرد.

متن سخنرانی امیرعبداللهیان در اجلاس گامبیاگفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مصر در گامبیاامیرعبداللهیان عازم گامبیا شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دومین حمله مقاومت اسلامی عراق به اراضی اشغالی درکمتر از۲۴ساعت
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین
  • حمله به ایلات اسرائیل؛ این‌بار «سرایاالأشتر» + فیلم