Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا تیموری روز پنجشنبه در گفت و گو با  خبرنگار ایرنا با اشاره به اهمیت برگزاری راهپیمایی این روز گفت: دین اسلام بر پایه عدل و عدالت استوار است و رسیدن به داد مظلوم بر اساس آموزه های دینی و حس انسان دوستی انجام می شود.

وی با تاکید براینکه شرکت در راهپیمایی و حمایت از مردم مظلوم کشورهای همسایه از وظایف دینی ما است، عنوان کرد: در اطراف کشورمان شاهد ظلم و ستم علیه مسلمانان بی گناه به خصوص در فلسطین، عراق و سوریه هستیم که با حمایت های استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیموری خواستار برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم راهپیمایی روز قدس شد و گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس توطئه های دشمنان اسلام را خنثی می کند و معادلات سیاسی جهان را تحت تأثیر قرار می دهد.

فرمانداربهاباد بیان داشت: روز جهانی قدس، میراث بزرگ حضرت امام خمینی (ره)، روز حیات اسلام، نماد ایستادگی، تجلی استقامت، عدالتخواهی و اتحاد دنیای اسلام و مسلمانان عدالتخواه جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف است.

وی ادامه داد: در این روز بزرگ مردم قهرمان مهریز همگام و همراه با امت اسلام و ملت فهیم ایران اسلامی بار دیگر تنفر خود را به غاصبان صهیونیستی نشان می‌دهند.

وی اظهار کرد: برگزاری باشکوه روز جهانی قدس امسال همبستگی امت اسلام و ملت با بصیرت ایران با مردم ستمدیده فلسطین است.

راهپیمائی روز جهانی قدس در شهرستان بهاباد از ساعت ۳۰/۱۱ روز جمعه از مسجد انقلاب بهاباد طی مسیر خیابان امام تا میعاد گاه نماز جمعه مسجد جامع این شهرستان به صورت حضوری برگزار میشود .

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباددرفاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قراردارد.

برچسب‌ها یزد بهاباد روز جهانی قدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد بهاباد روز جهانی قدس یزد بهاباد روز جهانی قدس روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد، محمد محسن رفیعی اعلام کرد: در مرحله نخست ۵۰۰ جلد کتاب از سوی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) به کتابخانه سیار شهرستان بهاباد اهدا شد.

وی همچنین از برگزاری نشستی با حجت الاسلام علیزاده نماینده بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در راستای رسالت فرهنگی این بنیاد و ترویج فرهنگ رضوی و سیره امام رضا (ع) و ائمه معصومین (س) خبر داد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان یزد همچنین عنوان کرد: مقرر شد اهدای کتاب به دیگر کتابخانه های مناطق محروم و روستایی استان یزد در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 6097264

دیگر خبرها

  • کشتی گیر آمریکایی: بسیاری از دانشجویان آمریکایی به اسلام گرویدند
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • تشییع پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده با حضور پرشور مردم ایلام
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد