Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی عصر پنجشنبه در نشست با اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان بوشهر اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست تقدیر و قدردانی از زحمات اعضای شوراهای اسلامی شهرستان می‌باشد که در راستای عمران و آبادانی شهرستان در تلاش هستند.

وی با اشاره به خدمات ارزنده شوراها افزود: شوراها از جان و دل برای آبادانی شهرستان مایه گذاشته‌اند و در این راستا گام‌های اساسی برداشته و خدمات این بزرگواران قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بوشهر بیان کرد: امروز در شهرستان بوشهر فضایی ایجاد شده که می‌توانیم با هم کار گروهی انجام دهیم و خوشبختانه شاهد رضایت نسبی مردم در شهرستان هستیم.

رحیمی با اشاره به شعار سال یعنی «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» افزود: شوراها، شهرداران و دهیاران در حوزه گردشگری و زمینه ایجاد کسب و کار و اشتغال گام‌های اساسی بردارند تا در مردم امید ایجاد شود.

وی با بیان اینکه تمام اعضای شورای شهر و روستا از هر نوع انتقاد سازنده استقبال کنند، یاد آور شد: هرچند در شورا اختلاف سلیقه خوب است ولی باید انسجام درونی حفظ و به رأی جمع احترام گذاشته شود، از سویی اعضای شورا باید در قالب قانون مطالبه‌گر باشند.

فرماندار بوشهر خاطرنشان کرد: اگر مطالبه‌گری شورائیان در قالب قانون و بر حق باشد، مسئولان هم به خوبی پاسخگو خواهند بود.

وی با تاکید بر تهیه مصوبات شوراهای اسلامی در چهار چوب قانون، خواستار تعامل اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا با دستگاه‌های اجرایی شد.

کد خبر 5477809

منبع: مهر

کلیدواژه: صالح رحیمی بوشهر شورای شهر بوشهر راهپیمایی روز قدس بوشهر کرمانشاه ماه رمضان 1401 ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس آمار کرونا خراسان رضوی شب قدر بارش باران قزوین مشهد شوراهای اسلامی اعضای شوراها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند

ایسنا/هرمزگان سرپرست فرمانداری ویژه میناب گفت: شوراها مردمی کردن کارها را در اولویت قرار دهند و ما به عنوان خدمتگزار ملت پشتیبانی می‌کنیم زیرا کار مردمی باعث ایجاد نشاط در روستاها می‌شود.

همایش روز شوراها امروز جمعه هفتم اردیبهشت با حضور سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه در بخش سندرک برگزار شد.

محمد رادمهر در این همایش گفت: این هنر انقلاب است که در سطح روستا، شهر، بخش و شهرستان کار را به مردم واگذار کرده تا توسط منتخبین مردم انجام شود و این را باید قدر بدانیم.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم جزء برجسته‌ترین کارهاست و اگر گره‌ای از کار مردم بازک نید، بدانید این فضیلت بسیاری دارد که قابل وصف نیست.

سرپرست فرمانداری ویژه میناب با اشاره به اهمیت نقش شوراهای اسلامی گفت: شوراهای اسلامی نهادی بی‌بدیل هستند که به قانون اساسی ما رنگ جدی‌تر و عملیاتی‌تری دادند و اتصال حاکمیت با مردم را تکامل بخشیدند و انقلاب اسلامی مردمی‌تر شد.

رادمهر با تأکید بر رعایت قانون اظهار کرد: ما و شما باید مجری قانون باشیم.

در این همایش بخشدار بخش سندرک و رئیس شورای اسلامی بخش سندرک گزارشی از عملکرد در سطح روستا و بخش ارائه، مسائل و مشکلات را نیز بیان کردند و در پایان هم از شوراهای اسلامی شهر و روستا بخش سندرک تجلیل شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند
  • ۱۴۶۰ نفر عضو شوراهای شهر و روستای استان بوشهر هستند
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند