Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد حسین سپهر عصر پنجشنبه در جلسه ستاد صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندانی استان هرمزگان، اظهار داشت: مسئله عفاف و حجاب تنها یک مسئله فرهنگی نیست بلکه باید به این موضوع به عنوان یک مسئله چند وجهی اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نگاه کرد.

وی افزود: کشورهای استکباری جهان همواره به دنبال این هستند که مسلمانان را از دین خود باز دارند و برای دستیابی به این هدف به ترویج فساد و بی بند و باری و بی حجابی و تشویق به استفاده از مشروبات الکلی و مواد مخدر روی آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سپهر گفت: حجاب یک مسئله بسیار مهم است که دشمن از آن به عنوان یک تهدید ترکیبی برای ضربه زدن به اصل نظام استفاده می‌کند از این رو باید دستگاه‌های مرتبط با این مسئله با جدیت در مسائل فرهنگ سازی و امور ایجابی عمل کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه در سالیان اخیر به مسئله عفاف و حجاب توجه چندانی نشده و ما در دولت جدید با یک زخم کهنه روبرو هستیم، از رو بایستی با فسادها و امور سازمان یافته در خصوص عفاف و حجاب و مشروبات الکلی به صورت سلبی برخورد کرد.

سردار سپهر گفت: در دولت اسلامی باید بر ترویج فرهنگ حجاب در نهادهای مختلف و جامعه کار شود و با اقناع سازی بتوان مانع از ترویج بی حجابی در کشور شد.

گفتنی است در این جلسه از دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان که در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ عملکرد مناسبی در حوزه عفاف و حجاب داشته‌اند با اهدای لوح و تندیس تجلیل شد.

بر همین مبنا فرمانداری‌های بندرعباس، حاجی‌آباد و بندرخمیر به عنوان فرمانداری‌های برتر در زمینه عفاف و حجاب معرفی شدند.

اداره کل کمیته امداد استان، اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، اداره کل تامین اجتماعی، اداره‌کل منابع طبیعی، اداره کل امور مالیاتی استان، شهرداری بندرعباس، دانشگاه آزاد اسلامی، اداره کل فرودگاه‌های استان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به عنوان دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان برتر در حوزه عفاف و حجاب انتخاب و تجلیل شدند.

کد خبر 5477822

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدحسین سپهر عفاف و حجاب احسان کامرانی راهپیمایی روز قدس بوشهر کرمانشاه ماه رمضان 1401 ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس آمار کرونا خراسان رضوی شب قدر بارش باران قزوین مشهد عفاف و حجاب اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب مانعی برای پیشرفت نیست

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، مردم و طلاب حوزه‌های علمیه بندرعباس با حضور در حوزه علمیه مدرسه النبی با برپایی تجمعی از طرح نور فرماندهی انتظامی حمایت کردند.

تجمع کنندگان با سردادن شعارهایی حمایت خود را از طرح نور که با هدف حفاظت از حریم حجاب و عفاف و مقابله با هنجار شکنی در حال اجراست، اعلام کردند.
 
شرکت کنندگان در این تجمع خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب و تلاش برای گسترش آن در جامعه شدند.
  
 حجت الاسلام والمسلمین حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان در این تجمع با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب یکی از ضرورت‌های جامعه است، گفت: لازم است همه اقشار و صنوف مختلف جامعه در این امر به کمک نیروی انتظامی بشتابند.
 
وی افزود: نیروهای خدوم و انقلابی انتظامی که در همه صحنه‌ها به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، این بار هم با اجرای طرح نور به موضوع عفاف و حجاب به عنوان دغدغه آحاد مردم ورود کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین حقیقی با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب یکی از ضرورت‌های جامعه است، افزود: لازم است همه اقشار و صنوف مختلف جامعه در این امر به کمک نیروی انتظامی بشتابند.
 
وی چادر برای زنان را یک زینت برشمرد و گفت: حجاب مانعی برای پیشرفت نیست و در کنار عفت و پاکدامنی زنان، مردان هم باید غیرت داشته باشند.
 
فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان هم گفت: ما برای دفاع از ارزش‌هایی که شهدای ما جان خود را در راه آن فدا کردند، سوگند یاد کرده ایم.
 
سردار جاویدان افزود: اگر همه دستگاه‌ها به وظیفه و مسئله اجتماعی و فرهنگی خود در این زمینه عمل کنند، عفاف و حجاب در جامعه نهادینه می‌شود.
 
وی با اشاره به گردش پذیر بودن هرمزگان گفت: هر کسی در هر صنف و جایگاهی باید برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و جلوگیری از بی حجابی تلاش کنند.
 
فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: وعده صادق سند معتبری در تاریخ ایران است که ابهت رژیم کودک کش صهیونیستی که خود را پنجمین ارتش مقدر دنیا معرفی می‌کند، فرو ریخت.
 
پس از سخنان سردار جاویدان، مردم ولایت‌مدار بندرعباس با شعارهای «نیروی انتظامی حمایت حمایت»، «سردار قهرمان ما تشکر تشکر» و «پلیس فداکار تشکر تشکر» از مواضع سردار و اقدامات فراجا در اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) قدردانی کردند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • پایتخت معنوی ایران هم صدا در حمایت از طرح حجاب و عفاف
  • انسیه خزعلی توضیح داد؛ طرح زیست عفیفانه در حوزه حجاب و عفاف چیست؟
  • ترویج کودک همسری در اینستاگرام برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • ببینید| نه قوه قضاییه لایحه عفاف و حجاب را گردن می گیرد نه دولت رئیسی!
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • ۱۰ هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر