Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@04:43:41 GMT

تکذیب خبر فوت مینو رایولا

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۳۵۳۱

تکذیب خبر فوت مینو رایولا

خبر درگشت مدیر برنامه جنجالی ایتالیایی تکذیب شده است.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از بی ساکر، مینو رایولا روز پنجشنبه به ادعاهای رسانه‌ها مبنی بر مرگ او در سن ۵۴ سالگی پاسخ داد و در توییتر خود نوشت که از این گزارش‌ها عصبانی شده است.

پنجشنبه گزارش‌های مربوط به مرگ رایولا، که مدیربرنامه بازیکنانی چون پل پوگبا و ارلینگ برات هالند است، به سرعت از ایتالیا پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین بار در سال جاری بود که گمانه زنی ها در مورد مرگ او منتشر شده بود.. رایولا در حساب کاربری رسمی خود در توییتر نوشت: این نشر این اخبار بسیار عصبانی هستم. برای دومین بار در چهار ماه اخیر این شایعات پخش شده است.

پس از آنکه رسانه های ایتالیایی به طور گسترده ادعا کردند که رایولا درگذشته است،  خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که گزارش های مربوط به مرگ او "خبر جعلی" است. روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، معتبرترین روزنامه ورزشی ایتالیا نیز خبر فوت این مدیربرنامه های چهره های سرشناس فوتبال جهان را اعلام کرده بود.

خبرگزاری ایتالیایی ANSA به نقل از آلبرتو زانگریلو، رئیس بخش مراقبت های ویژه بیمارستان سن رافائله در میلان، اظهار داشت که رایولا نمرده است و زنده است ولی در بخش مراقبت های ویژه بستری است.

رایولا که زلاتان ابراهیموویچ مهاجم آث میلان نیز از موکلانش است، یکی از تاثیرگذارترین عوامل و جنجالی‌ترین شخصیت‌های ورزش فوتبال است. او متهم شده است که دستمزد بازیکنان را به سطوح غیرقابل تحملی افزایش داده است و بر سر کمیسیون های نقل و انتقالات جنجال ایجاد کرده است. در سال ۲۰۱۶، جوزپه ماروتا، مدیر عامل سابق یوونتوس، گفت که رایولا از فروش پوگبا، ملی پوش فرانسوی از یوونتوس به منچستریونایتد در آن تابستان، ۲۷ میلیون یورو به دست آورده است که رقم کلانی است که یک مدیربرنامه از انتقال بازیکن به دست می آورد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مینو رایولا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مینو رایولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۳۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!

نام پزشک معالج بیرانوند به خاطر یک نقل قول و یک استوری اینستاگرامی امروز چندین بار در رسانه ها مطرح شد

طرفداری | پس از انتشار مصاحبه دکتر معالج بیرانوند در یک خبرگزاری و اعلام امکان بازگشت به میادین، شاهد انتشار یک استوری متناقض از صفحه اینستاگرامی این پزشک هستیم.

متن استوری منتشر شده در صفحه اینستاگرامی پزشک معالج بیرانوند بدین شرح است:

با توجه به معاینه ای که دکتر از دست آقای بیرانوند انجام دادند، اینکه چه زمانی می توانند بازی کنند بعد از تست عملکردی ایشان در زمین مشخص می شود. هرگونه خبری غیر از این صرفا سودجویی برخی افراد را در پی دارد!

البته این احتمال وجود دارد که صحبت های این پزشک واکنش باشگاه پرسپولیس را منجر شده باشد چرا که حضور یا غیبت علیرضا بیرانوند در بازی مقابل سپاهان، نکته ای نیست که سرخ ها بخواهند رقیب اصفهانی از آن مطلع باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی؛ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی/ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز
  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • تکذیب ادعای ارزپاشی از محل ذخایر ارزی
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد