Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری مترو ی تهران و حومه از برنامه توسعه خطوط در خط ۵ تا قزوین و خط یک تا شهر جدید پرند خبر داد و گفت: عمده مشکلات ما سرقت و آسیب رساندن به تجهیزات است

به گزارش قدس آنلاین، کامران آزادی قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری مترو ی تهران و حومه در اولین نشست هم اندیشی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با مسئولین و مدیران شهری حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز گفت: در مجموعه عملیات روزانه ۲ هزار ۲۰۰ حرکت مسافری انجام می‌شود که ظرفیت جابجایی ۲ میلیون مسافر را دارد اما در حال حاضر متوسط روزانه ۱۲۰۰ مسافر جابجا می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کار در بخش عملیات شبانه روزی است افزود: روزانه ۱۹ ساعت بهره برداری انجام می‌شود و ۵ ساعت نیز کارهای مربوط به نگهداری و تعمیرات تخصصی انجام می‌شود. در واقع این شرکت با فعالیت ۲۴ ساعته تلاش می‌کنند تا سفری ایمن را برای شهروندان رقم بزند.

آزادی از برنامه توسعه خطوط در خط ۵ تا قزوین و خط یک تا شهر جدید پرند خبر داد و گفت: عمده مشکلات ما سرقت و آسیب رساندن به تجهیزات است و با توجه به حساسیتی که در مترو داریم هر توقفی می‌تواند تبعات زیادی را ایجاد کند.

قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: متوسط مسافری که هر قطار درون شهری جابجا می‌کند ۲ هزار مسافر و قطارهای تهران کرج ۳ هزار مسافر است و اگر قطاری به هر دلیل توقف کند و مجبور به تخلیه این حجم مسافر و انتقال آنها به سطح خیابان شویم باعث ایجاد ترافیک، بی نظمی و سختی تردد می‌شود. بنابراین ما حساسیت ویژه ای داریم تا توقف‌ها به حداقل برسد و متعهد هستیم تا حرکت‌هایمان منظم و ایمن انجام شود و تمام تلاشمان این است به عنوان یک خدمتگذار یک محیط ایمن و راحت را برای مسافران ایجاد کنیم.

در ادامه مدیر حراست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه نیز گفت: انجام خدمت رسانی مناسب به مردم در متروی تهران با این گستردگی قطعاً بدون تلاش و تعهد نیروی انسانی انجام شدنی نیست.

عظیمیان در ادامه به محدودیت‌هایی که در تجهیزات نظارتی شهر زیر زمینی و به بعضی از معضلات مثل دستفرش ها و ممانعت از ورود آقایان به واگن بانوان اشاره کرد و گفت: امیدورایم با برگزاری همین جلسات برای رفع مشکلات به راهکارهای درستی دست پیدا کنیم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: متروی تهران قزوین شرکت بهره برداری تهران و حومه متروی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۳۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز با حضور در ایستگاه تقویت فشار گاز شماره ۲ شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، ضمن تبریک هفته کار و کارگر و تشکر و قدردانی از زحمات مدیریت و کارگران این شرکت گفت: قدردان زحمات کارگران هستیم و به این قشر تلاشگر افتخار می‌کنیم.

موالی زاده می گوید: شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی نقش برجسته‌ای داشته و در جهت رفع مشکلات و توسعه شهرستان و همچنین کمک به روستا‌های همجوار تاسیسات نفتی گام‌های مثبتی برداشته است.

حسن شهروئی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در ادامه به فعالیت‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت از جمله توسعه فضای سبز، توزیع البسه و لوازم تحریر بین دانش آموزان و توزیع بسته‌های معیشتی در روستا‌ها و درختکاری و زیباسازی حریم راه‌ها اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • (ویدئو) متروی پرند تعطیل شد؟
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد