Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@14:43:10 GMT

ماجرای کتک‌کاری در فینال جام حذفی

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۳۶۷۷

ماجرای کتک‌کاری در فینال جام حذفی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ساکت الهامی که بعد از قهرمانی شب گذشته تیمش در جام حذفی امروز میهمان برنامه «فوتبال برتر» بود، در بخشی از صحبت‌هایش و بعد از پخش آیتم مرتبط با درگیری‌های رخ داده در پیش از شروع بازی میان کادرفنی دو تیم، توضیحات خود را درباره‌ی درگیری پیش آمده ارائه کرد.

الهامی با تاکید بر این نکته که تجربه‌ی همبازی بودن و همکاری با محمد نوازی را دارد، او را فوتبالیست قابلی دانست و توضیح داد که صحبت‌های مطرح شده مربوط به خودِ نوازی نیست!

مشروح صحبت‌های مجری برنامه فوتبال برتر و سرمربی نساجی را در ادامه می‌خوانید:

میثاقی: قضیه چه بود؟ محمد نوازی، مهدی رحمتی و بقیه کادر آلومینیوم که خیلی از دست شما به شخصه و بقیه کادرتان خیلی شاکی بودند که نذاشتید که زود وارد رختکن شوند و ۲۰-۲۵ دقیقه پشت در مانده بودند و یکسری‌ها داخل رختکن بودند و نمی‌گذاشتند که این‌ها داخل رختکن بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهامی: ببینید محمدآقا، زمانی‌که میزبان و میهمان را مشخص می‌کنند، وقتی تیمی میزبان می‌شود، انتخاب رختکن با خودش است؛ همه‌جا. حالا این فینال است، مشکل اینجا بوده که سازمان لیگ نگفته چه اتفاقی باید بیفتد. تدارک تیم آن‌ها زودتر از ما آمده بود در آن رختکنی که ما رفتیم، زودتر رفته بودند آنجا. بعد بچه‌های ما آمده بودند اینجا و بعد تیم آن‌ها رسیده بود، برای این‌که به هم بریزند، گفته بودند که ما این رختکن نمی‌رویم و این رختکن می‌رویم.

میثاقی: آن‌ها زودتر رسیده بودند، چطور پس چند نفر از بچه‌های تیم شما در رختکن بودند؟

الهامی: ببینید، قبل از این‌که تیم برسد، بچه‌ها از ساعت ۲-۳ تدارک و پشتیبانی می‌آیند که پیراهن را می‌گذارند و ردیف می‌کنند تا تیم بیاید؛ بعد ما توی ترافیک ماندیم، ما هتل‌مان دور بود و فکر کنم هتل آن‌ها نزدیک‌تر بود، آن‌ها زودتر رسیده بودند. من رسیدم، بچه‌ها گفتند که آقا عین واقعیت را می‌گویم شاید صدایم ضبط هم شده باشد و نشان بدهید، بعد من گفتم که چی شده؟ دیدم که همه‌ی بچه‌های ما و بچه‌های آلومینیوم اراک پشت در وایستاده‌اند و می‌گویند الا و بالله، گفتم چه شده؟ گفتند که این رختکن مال شماست. ما بازی مس هم که میزبان بودیم همین رختکن بودیم، میزبان بودیم و همین رختکنی که دیروز بودیم و بچه‌ها رفته بودند بودیم. استقلال هم همینجا بودیم و ما همیشه عادت‌کرده همینجا می‌آمدیم. ما هم در جریان نبودیم که باید در کدام رختکن می‌رفتیم.

میثاقی: بعد چرا کتک‌کاری شد؟

الهامی: من دیدم که بچه‌ها وایستادند، گفتم که چه شده؟ با آقای رحمتی دست دادم و گفتم چه شده، گفت این رختکن ما است، گفتم چه فرقی می‌کند، گفت نه این رختکن ما است و فلان و ... . گفتم که خیلی خب، می‌خواهید که ما برویم وسط زمین لخت شویم. عین جمله‌ای که دارم می‌گویم.

میثاقی: من جمله‌تان را شنیدم، یک چیز دیگری گفتید ولی شبیه بود.

الهامی: نه اصلاً شبیه نبود، بگذارید ادامه‌اش را بگویم؛ می‌خواهید که جمله را هم بگویم؟

میثاقی: نه.

الهامی: گفتم که ما وسط زمین هم لخت شویم، بچه‌ها بیایید برویم و بگو که خالی کنند برویم، وسط زمین هم لخت شویم، اونجا هم لخت شویم، ما شما را امروز می‌بریم؛ چون من می‌دانستم آن‌ها دنبال چه هستند، گفتم که آمدیم شما را ببریم. من که برگشتم آمدم، یک ۱۰ متر آمده بودم، دیدم که درگیری پیش آمده است. گویا آنجا اتفاقاتی رد و بدل شد که الان می‌توانیم ببینیم. عین واقعیتی بود که گفتم، ما هم آمدیم در این رختکن، تازه دیدیم که این رختکن بزرگ‌تر است چون ما هیچوقت در این رختکن نیامده بودیم.

میثاقی: شما یعنی آخرش آمدید این یکی رختکن؟

الهامی: آره.

میثاقی: رختکن بازی با مس نبودید؟

الهامی: نه، برگشتیم رفتیم به آن رختکن.

میثاقی: چون گفتند که لابد آن رختکن خوش‌یمن برایتان بوده و حتما می‌خواهید که در آنجا باشید.

الهامی: نه، خوش‌یمن که به قول گفتنی خوش‌یمن است که سه بازی را در آنجا بردیم؛ ولی چیزی که هست، اصلاً دوست ندارم این شادی که الان هست خرابش کنم. یعنی شاید آلومینیوم جام را نگرفت ولی یک اتفاقی رقم خورد که برای نساجی و آلومینیوم پیش آورد که همه‌ی استان‌ها دیگر مدعی جام حذفی می‌شوند. شما شک نکنید استان کرمان دیگر شرایطش، استان خوزستان.

میثاقی: بله این بازی که برای استان‌های دیگر به جز استان تهران یک اتفاق بود به نظر من، اتفاق بزرگی که خودشان را مدعی بدانند.

الهامی: بله، وقتی آلومینیوم و نساجی توانستند به فینال بروند، ما هم می‌توانیم. مثلا چرا صنعت نفت و ملوان نیایند؟

میثاقی: محمد نوازی میگفت دعوا و درگیری شده و آقای ساکت الهامی بوده در کتک‌کاری‌ها.

الهامی: به خدا من نبودم، من اصلا در کتک‌کاری‌ها نبودم؛ می‌توانید الان نشان بدهید، اصلاً من نبودم، من فقط حرفم را زدم و رفتم. هیچ ابایی هم ندارم که بگویم نبودم.

میثاقی: دیگر هم اصلا هم نبودید؟

الهامی: اگر هم می‌بودم الان می‌گفتم که بودم.

میثاقی: یعنی درگیری و ... اصلا نبودید؟

الهامی: اصلاً من در درگیری‌ها نبودم و واقعیت عین همین است. من اصلاً با محمد نوازی صحبت نکردم، با مهدی (رحمتی) صحبت کردم، من نمی‌دانم محمد نوازی از کجا آمد و آن مربی‌شان از کجا آمده است.

میثاقی: آقای فاضلی؟

الهامی: آقای فاضلی از کجا آمده و بعد آن حرف‌ها را زده‌ چون نمی‌خواهم بپردازم و اصلا هم نپرداختم.

میثاقی: شما دیروز کمی پرداختید. آقای الهامی این‌گونه است که در لحظه که حرف می‌زند، در همان لحظه‌ای که دارد مصاحبه می‌کند، ممکن است یک دهم ثانیه بعد پشیمان شود؛ یعنی دیروز یک جمله راجع به محمد نوازی شما گفتید بعد همان لحظه گفتید که این را پخش نکنید، بعد دیگر در دنیای الان آقا دیگر این را پخش نکنید نداریم. بگید رفته است آقاساکت. شما باید آن ۵ ثانیه را مدیریت کنید.

الهامی: آخر می‌دانید جملاتی را می‌گویند که محمد نوازی این را را گفت، وقتی این‌گونه می‌گویند طبعاً انسان بهم می‌ریزد، هر کسی هم که باشد بهم می‌ریزد و این مسئله آنی است.

میثاقی: آقای ابراهیمی مدیررسانه‌شان داشت استارت می‌زد که برسد تا شما این جمله را نگویید، یعنی من تصویر را داشتم می‌دیدم اما تا رسید شما شلیک کردید. محمد نوازی فوتبالیست بزرگ، دوست عزیز من است، کل کادر آلومینیوم همینطور. مشکلی ندارد که کادر آلومینیوم رفیق‌های من هستند؟ چون آن دفعه می‌گفتید که رفیق‌هایت فلان و دوست عزیز من است و مقداری از شما دلخور شده بود. حالا اگر نکته‌ای الان دارید با توجه به جمله‌ای که شما گفتید، می‌توانید هم به محمد (نوازی) بگویید و هم تیم آلومینیوم.

الهامی: من چیزی نگفتم که الان بخواهم بگویم چون صحبت‌های آن را به من رساندند، ما منتخب تهران با نوازی باهم بودیم و من کاپیتان تیم بودم. خیلی بچه محل هم هستیم، موقعی که مجرد بودیم رفت و آمد زیادی داشتیم. محمد (نوازی) هم شاید خصوصیاتش عین من باشد، ما تُرک‌ها خصوصیات‌مان تندمزاج است اما من خودم هم شاید مقداری در برخی اوقات تند شوم ولی رفته رفته قطعا تجربه (کمک می‌کند). محمد (نوازی) بازیکن بزرگی بوده و فوتبالیست خیلی توانمندی بوده و دو دوره تجربه همکاری باهم داریم، هم در دوره‌ی آقاصمد (مرفاوی) و هم در دوره‌ی ناصرخان (حجازی) و آقافیروز (کریمی) بودیم؛ کسی نمی‌تواند بگوید او فوتبالیست قوی نبوده، چون اگر بگوید خودش زیر سوال می‌رود. الان در مربیگری من می‌دانم که این صحبت‌ها، صحبت‌های محمد نیست. صادقانه بگویم، من می‌دانم صحبت‌های مربی‌شان که نمی‌دانم اسمش چه بود، نیست.

میثاقی: آقای فاضلی توی نساجی هم سرمربی بود.

الهامی: افاضلی، آقای فاضلی سرمربی تیم قبلی نساجی، حرف‌های آن‌ها نیست. پارسال بیانیه دادند که الهامی این‌گونه است و ... و الهامی قصد دارد که با اسپانسر به استقلال برود، فرهاد مجیدی بهترین نتایج تاریخ استقلال را گرفته، برای چه باید این کارها را کنید؟ نمی‌دانم یک نفر این‌گونه است و یک نفر آن‌گونه، گفتند قرار است اسپانسر بیاورم، به قرآن مجید ما اسپانسر ندایم. اگر ما اسپانسر داشتیم که به این روز نمی‌افتادیم. ما هر کسی ناچار شود به ما تیم می‌دهد، ۱۷ سال وایستادیم تا به ما تیم بدهند و هیچکس نداد تا آقای زنوزی گفت تا زمانی‌که مربی‌مان بیاید، جهنم‌الضرر تو بیا و سرمربی وایستا تا بیینیم و شرایط این‌گونه شد. پارسال هم که نساجی را تحویل گرفتم ۹ امتیاز داشت و ۱۳ بازی مانده بود، بعد با افتخار برای آقای حدادیان کار کردیم، حتی در اول هم قبول نمی‌کردیم گفتم مربی باتجربه‌تر بیاورید، اما گفتند که من تصمیم خودم را گرفتم. خیلی بد شده، خودم را می‌گویم خدایی ناکرده به کسی برنخورد، همه‌مان برای همدیگر می‌زنیم، بعد یک مربی از خارج می‌آید، معذرت می‌خواهم اما هیچ‌وقت از ۶۹ سال نمی‌گذرد، یعنی مربی ۷۳ سال یا ۶۹ سال است و هیچ‌وقت هم از ۶۹ سال نمی‌گذرد. جشن تولدی هم وجود ندارد، یعنی اگر ۳ سال در فوتبال ایران بماند، در ۶۹ سالگی در فوتبال ایران است و اگر ۲ ماه هم در ایران باشد، ۲ ماه دیگر می‌شود ۷۰ ساله! هیچ‌وقت مربیانی که داخل فوتبال ایران می‌آیند، ۶۹ سالگی را رد نمی‌کنند. شما دیده‌اید و توجه کرده‌اید؟ این‌چنین می‌شود که بچه‌های جوان خودمان، محمد نوازی می‌تواند مربی خوبی شود، چرا نشود؟ محمد نوازی بازیکن بزرگی بوده است چرا نشود؟ اما من مطمئنم که حرف‌هایی که می‌زند، حرف‌های خودش نیست یا آقای فاضلی که من او را نمی‌شناسم که گفته است که.

میثاقی: کادر نیامدند با من دست بدهند چون می‌ترسند که آقا ساکت به آن‌ها گیر بدهد.

الهامی: ببینید اینجا بچه‌ها هستند، اگر بازیکنان ما به همه‌شان می‌گویم که شما اگر به مربی قبلی‌تان زنگ نزنید، آدم‌های بی‌معرفتی هستید.

میثاقی: چون من هم بعداً می‌شوم مربی قبلی‌تان.

الهامی: چون به من هم نمی‌زنید؛ من الان بیشترین ارتباط را با احسان (حاج‌صفی) و ساسان انصاری دارم؛ با اشکان دژاگه دارم، محمد خانزاده دارم، مهدی تیکدری دارم. همین الان که در راه داشتم می‌آمدم، ایمان سلیمی و محمد خانزاده به من زنگ زدند که آقا تبریک می‌گوییم. این فوتبال است، زندگی ادامه دارد. محمدآقا، ممکن است شما یک روز از دست من ناراحت شوید و من هم اشتباه کنم، مگر می‌شود اشتباه نکنم؟ یک روز مثلاً من ناراحت می‌شوم و چیزی را می‌گویم و دو روز بعد می‌فهمم که اشتباه بوده است اما این فوتبال است.

بیشتر بخوانید: خبر تکراری درباره پرونده شکایت النصر از پرسپولیس قایدی طعمه جدید برای نابودی! صادقیان و خذیراوی؛ ستاره‌های خود سوخته!

۲۵۳۲۵۱

کد خبر 1626323

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه نساجی قائمشهر آلومینیوم اراک جام حذفی آقای فاضلی محمد نوازی کتک کاری صحبت ها حرف ها بچه ها ۶۹ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به تقابل سپاهان و پرسپولیس؛ فینال بزرگ‌ فصل

تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم پرسپولیس خواهد رفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته بیست ‌و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس روز چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه با برگزاری 7 دیدار خاتمه می‌یابد که در یکی از این رقابت‌ها، سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس خواهد رفت.

سپاهان باید در سرنوشت‌سازترین بازی فصل به مصاف پرسپولیس برود؛ دوئلی حساس و 6 امتیازی که نتیجه آن می‌تواند هم سرنوشت قهرمان فصل را مشخص کند و هم باعث پیچیده‌تر شدن معادلات قهرمانی در هفته‌های باقی مانده شود. فاصله یک امتیازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در کنار فاصله 7 امتیازی سرخپوشان و سپاهان و کورس سنگین سرخابی‌ها بر سر عنوان قهرمانی،  این دیدار را تبدیل به یک فینال 6 امتیازی کرده و نتیجه آن علاوه بر 2 تیم برگزارکننده برای تیم استقلال نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

سپاهانی‌ها در شرایطی به مصاف پرسپولیس می‌روند که هفته گذشته در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از سد تیم دسته اولی استقلال ملاثانی گذشتند و به دور بعد راه پیدا کردند. زردپوشان اصفهانی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک ملوان بندرانزلی را شکست دادند تا روند نتایج ضعیف‌شان در نیم‌فصل دوم را به طور کامل فراموش کنند.

شاگردان مورایس شانس چندانی برای قهرمانی ندارند، با این حال می‌دانند که با پیروزی مقابل پرسپولیس می‌توانند فاصله‌شان را تیم اوسمار به 5 امتیاز کاهش دهند و شانس‌شان برای نایب قهرمانی افزایش یابد. زردپوشان اصفهانی در 24 هفته گذشته 14 برد، 3 تساوی و 7 شکست به دست آورده‌اند و با کسب 45 امتیاز در رده سوم جدول جای دارند.

در آن سو پرسپولیس هفته گذشته در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی پس از یک ماراتن فوتبالی مقابل آلومینیوم اراک حذف شد و از نظر روحی_ روانی در شرایط سختی قرار گرفت. سرخپوشان پایتخت در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با نتیجه 3 بر صفر تیم صنعت نفت آبادان را شکست دادند تا روند رو به رشدشان در نیم‌فصل دوم همچنان ادامه داشته باشد.

پرسپولیسی‌ها تنها یک امتیاز با صدر جدول فاصله دارند و می‌دانند که هر نتیجه‌نتیجه‌ای غیر از پیروزی‌، شانس استقلال را برای قهرمانی افزایش خواهد داد و امین انر موجب می‌شود که با تمام قوا به میدان بیایند؛ پرسپولیس در 24 هفته گذشته 15 برد، 7 تساوی و 2 شکست به دست آورده و با اندوختن 52 امتیاز در رده دوم جدول است.

تقابل پرسپولیس و سپاهان قابلیت تبدیل شدن به جذاب‌ترین بازی هفته را دارد، حساسیت همیشگی مصاف دو تیم در کنار نیاز آنها به کسب امتیاز این دیدار را به اوج حساسیت رسانده و نویدبخش یک ال‌کلاسیکوی جذاب است؛ از سوی دیگر حضور دو مربی خارجی در راس کادر فنی دو تیم و علاقه هر دو مربی به فوتبال هجومی می‌تواند جذابیت‌های این دیدار دو چندان کند.

سپاهان برای مصاف با پرسپولیس شرایط خوبی دارد؛ زردپوشان اصفهانی اگرچه در هفته‌های ابتدایی نیم‌فصل دوم زیر فشار شدید روحی_روانی بودند، اما پیروزی‌های سه هفته اخیر باعث شد که آرامش به تیم مورایس باز گردد. سپاهان مورایس تیم پرمهره‌ای است که از تنوع تاکتیکی خوبی بهره می‌گیرد و در فاز هجومی جزو برترین تیم‌های لیگ است. زردپوشان اصفهانی در خط میانی و جمله مهره‌های خوبی در اختیار دارند و می‌توانند از ضعف ساختار دفاعی پرسپولیس استفاده کرده و شرایط سختی برای تیم اوسمار ایجاد کنند. حضور بازیکنانی مانند مغانلو، شکاری، رضاییان و نورافکن دست مورایس را برای چیدن ترکیب دلخواهش باز گذاشته و خط حمله سپاهان را به شدت خطرناک کرده است.

با این حال زردپوشان اصفهانی در فاز دفاعی با مشکلاتی مواجه هستند و ضعف ساختار دفاعی سپاهان می‌تواند برای مورایس و تیمش دردسرساز شود.

در آن سو پرسپولیس بهترین تیم نیم‌فصل دوم است؛ تیم اوسمار در نیم‌فصل دوم روند رو به رشدی طی کرده و فوتبالی سراسر هجومی و جذاب را به نمایش می‌گذارد؛ پرسپولیس در خط میانی و حمله خود مهره‌های بسیار کارآمد و خطرناکی دارد و حضور ستاره‌هایی مثل اوستون اورونوف، محمد خدابنده‌لو، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر و عبدالکریم حسن دست اوسمار را برای چیدن ترکیب دلخواهش باز گذاشته است.

پرسپولیس در فاز دفاعی نیز شرایط خوبی دارد و دریافت تنها 13 گل در طول 24 هفته گذشته، ساختار قدرتمند دفاعی این تیم را به خوبی نشان می‌دهد.

با این حال پرسپولیس در بازی فردا چالش‌های مهمی هم پیش رو دارد و غیبت احتمالی بیرانوند مهم‌ترین معظل اوسمار در این دیدار است؛ دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس از هفته‌ها قبل دچار مصدومیت شده و به احتمال قوی در بازی فردا غایب خواهد بود؛ علاوه بر این دانیال اسماعیلی‌فر از سمت کمیته اخلاق محروم شد و مقابل سپاهان بازی نخواهد کرد و غیبت این دو بازیکن می‌تواند خط دفاعی پرسپولیس را دچار چالش کند.

از طرف دیگر بازیکنان پرسپولیس به دلیل فاصله یک امتیازی با صدر جدول و نیاز وافرشان به پیروزی برای باقی ماندن در کورس قهرمانی، از نظر روحی_روانی به شدت تحت فشار هستند و همین مورد می‌تواند شرایط را برای تیم اوسمار سخت کند.

آنچه مسلم است نیاز هر 2 تیم به کسب امتیاز کامل این دیدار در کنار حضور 2 مربی باهوش در رأس کادر فنی آنها و انگیزه بالای بازیکنانشان، نوید دهنده یک بازی جذاب و دیدنی خواهد بود و باید دید تفکرات کدام مربی می‌تواند پیروز میدان شود.

محرومان و مصدومان

در تیم سپاهان دانشگر و اسدی مصدوم هستند و قطعا به بازی فردا نمی‌رسند، علاوه ب این وضعیت حسین‌نژاد و احمدزاده نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. پرسپولیس هم عالیشاه و بیرانوند را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و دانیال اسماعیلی‌فر نیز محروم است.

برترین گلزنان

شهریار مغانلو با 14 گل و عیسی آل‌کثیر با 6 گل برترین گلزنان دو تیم هستند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

امیر رفیعی، حسین کنعانی‌زادگان، گئورگی ولسیانی، وحدت هنانوف، عبدالکریم حسن، مسعود ریکی، محمد خدابنده‌لو، سردش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر

سرمربی: اوسمار

ترکیب احتمالی سپاهان

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، محمد کرینی، برایان دابو، امید نورافکن، علی‌اصغر اعرابی، رضا شکاری و شهریار مغانلو

سرمربی: مورایس

رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادانجام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

آمار و ارقام رویارویی‌های تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس به شرح زیر است.

لیگ برتر

لیگ نخست

سپاهان صفر - پرسپولیس صفر

پرسپولیس 3 - سپاهان 2

گل‌ها: بهروز رهبری‌فر، بهنام ابوالقاسم‌پور و امیرحسین اصلانیان (پرسپولیس)، لئون استپانیان و افشین حاجی‌پور (سپاهان)

لیگ دوم

سپاهان 2 - پرسپولیس یک

گل‌ها: ادموند بزیک و افشین حاجی پور (سپاهان) علی انصاریان (پرسپولیس)

پرسپولیس یک - سپاهان یک

گل‌ها: علی انصاریان (پرسپولیس)، ناصر فرشباف (سپاهان)

لیگ سوم

پرسپولیس 3 - سپاهان 3

گل‌ها: رضا جباری، علی سلمانی و عیسی ترائوره (پرسپولیس)، اصغر طالب‌نسب و ادموند بزیک 2 گل (سپاهان)

سپاهان یک - پرسپولیس 2

گل‌ها: محمود کریمی (سپاهان)، افشین پیروانی و پژمان جمشیدی (پرسپولیس)

لیگ چهارم

سپاهان صفر- پرسپولیس صفر

پرسپولیس یک - سپاهان 2

گل‌ها: جواد کاظمیان (پرسپولیس)، رسول خطیبی 2 گل (سپاهان)

لیگ پنجم

پرسپولیس 2 - سپاهان 3

گل‌ها: جواد کاظمیان و پژمان نوری (پرسپولیس) هادی جعفری و رسول خطیبی 2 گل (سپاهان)

سپاهان 2 - پرسپولیس صفر

گل‌ها: رسول خطیبی و جابا مجیری (سپاهان)

لیگ ششم

سپاهان صفر- پرسپولیس صفر

پرسپولیس 2 - سپاهان یک

گل‌ها: ابوالفضل حاجی‌زاده و مهرزاد معدنچی (پرسپولیس)، محرم نویدکیا (سپاهان)

لیگ هفتم

سپاهان 2 - پرسپولیس یک

گل‌ها: محمد نصرتی مدافع پرسپولیس و عمادرضا (سپاهان)؛ عباس آقایی (پرسپولیس)

پرسپولیس 2 - سپاهان یک

گل‌ها: محسن خلیلی و سپهر حیدری (پرسپولیس) احسان حاج‌صفی (سپاهان) پرسپولیس با این برد قهرمان لیگ شد.

لیگ هشتم

پرسپولیس 3 - سپاهان 2

گل‌ها: کریم باقری و علیرضا نیکبخت 2 گل (پرسپولیس)، عمادرضا 2 گل (سپاهان)

سپاهان صفر - پرسپولیس صفر

لیگ نهم

سپاهان 2 - پرسپولیس یک

گل‌ها: ابراهیم توره و هادی عقیلی (سپاهان) سپهر حیدری (پرسپولیس)

پرسپولیس یک - سپاهان یک

گل‌ها: هادی نوروزی (پرسپولیس) مهدی کریمیان (سپاهان)

لیگ دهم

پرسپولیس یک - سپاهان 4

گل‌ها: تیاگو فراگا (پرسپولیس) ابراهیم توره 2 گل، هادی عقیلی و رضا عنایتی (سپاهان)

سپاهان صفر - پرسپولیس صفر

لیگ یازدهم

پرسپولیس صفر - سپاهان صفر

سپاهان یک - پرسپولیس یک

گل‌ها: جواهیر سوکای (سپاهان)، محمد نوری (پرسپولیس)

لیگ دوازدهم

سپاهان 2 - پرسپولیس صفر

گل‌ها: عادل کلاه‌کج و جواهیر سوکای

پرسپولیس یک - سپاهان صفر

گل: هادی نوروزی

لیگ سیزدهم

سپاهان 2 - پرسپولیس صفر

گل‌ها: هادی عقیلی و امین‌جهان عالیان

پرسپولیس 2 - سپاهان صفر

گل‌ها: محمد عباس‌زاده و حمید علی‌عسگر

لیگ چهاردهم

سپاهان یک - پرسپولیس صفر

گل: مهدی شریفی

پرسپولیس یک - سپاهان 2

گل‌ها: مرحوم هادی نوروزی (پرسپولیس)، مهدی شریفی، شیمبا (سپاهان)

لیگ پانزدهم

سپاهان 4 - پرسپولیس 2

گل‌ها: طارمی،عالیشاه (پرسپولیس)، حاج صفی، اومانیا، خلعتبری، عقیلی

پرسپولیس 2 - سپاهان 2

گل‌ها: علیپور،کامیابی نیا (پرسپولیس)، موسایف، شیمبا (سپاهان)

لیگ شانزدهم

سپاهان یک - پرسپولیس 3

گل‌ها: طارمی(2 گل)، عالیشاه (پرسپولیس)، حاج‌صفی

پرسپولیس 2 - سپاهان یک

گل‌ها: طارمی، رضاییان (پرسپولیس)، ریکانی (سپاهان)

لیگ هفدهم

سپاهان 2 - پرسپولیس 2

گل‌ها: علیپور، طارمی (پرسپولیس)، مروان حسین، علی‌محمدی (سپاهان)

پرسپولیس 2 - سپاهان صفر

گل‌ها:علی علیپور، شجاع خلیل‌زاده

لیگ هجدهم

سپاهان یک - پرسپولیس یک

گل‌ها: پورقاز (سپاهان)، علیپور (پرسپولیس)

پرسپولیس صفر - سپاهان صفر

لیگ نوزدهم

پرسپولیس صفر - سپاهان 2

گل‌ها: کی‌روش استنلی، محمد محبی

سپاهان صفر - پرسپولیس 3 (با حکم کمیته انضباطی سپاهان بازنده اعلام شد)

لیگ بیستم

پرسپولیس صفر- سپاهان صفر

سپاهان یک – پرسپولیس یک

گل‌ها: آل‌کثیر(پرسپولیس) محبی(سپاهان)

لیگ بیست و یکم

سپاهان صفر_پرسپولیس یک

گل‌ها: کامیابی‌نیا

پرسپولیس یک_سپاهان 2

گل‌ها: نژادمهدی و شهباززاده(سپاهان)، علی نعمتی(پرسپولیس)

لیگ بیست و دوم

سپاهان صفر_پرسپولیس صفر

پرسپولیس صفر_سپاهان یک

گل‌ها: محمد کریمی

لیگ بیست و سوم

سپاهان یک_پرسپوبیس صفر

گل‌ها: رضا اسدی

سایر بازی‌های هفته بیست و پنجم به شرح زیر است.

سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه

مس‌آذر قزوین_پیکان

چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه

ذوب‌آهن _نساجی

تراکتور_استقلال

هوادار_صنعت نفت آبادان

استقلال خوزستان_ملوان
آلومینیوم اراک_فولاد

انتهای پیام/170/

دیگر خبرها

  • افشای صحبت‌های محمد صلاح در درگیری با کلوپ
  • برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟
  • نگاهی به تقابل سپاهان و پرسپولیس؛ فینال بزرگ‌ فصل
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • فینال جام حذفی در کدام استان برگزار می شود؟
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • فینال جام حذفی در یک صورت خارج از کرمان برگزار می شود
  • برگزاری فینال جام حذفی در استان کرمان با یک پیش شرط
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!