Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم دبیر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فرمایشات ارزشمند مقام معظم رهبری در نخستین لحظات تحویل سال و نامگذاری امسال با عنوان سال "تولید ، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" توسط معظم له اظهار کرد: توسعه هر استان منوط به ایجاد اشتغال پایدار در همان استان بوده و در بیشتر استان‌های کشور نیز رویه‌هایی در جهت حمایت از شرکت‌ها و تولیدکنندگان بومی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال جاری برای حمایت از شرکت‌ها و تولیدکنندگان سامانه‌های نرم‌افزاری و فروشگاه‌های تامین‌کننده تجهیزات مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات مدنظر دستگاه‌های استانی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: برای تحقق این موضوع تمام خریدهای مربوط به معاملات کوچک و متوسط صرفا از طریق شرکت‌های بومی عضو نظام صنفی رایانه‌ای استان انجام شده و متولیان امر تهیه درخواست خرید و تهیه کننده باید اسناد استعلام یا مناقصه در بندهای عمومی پیمان بند مربوط به ارائه اسناد مربوط به عضویت در نظام صنفی رایانه‌ای استان را درج کنند.

دبیر ادامه داد: در خصوص معاملات بزرگ اولویت با شرکت‌های بومی همتراز با سایر شرکت‌کنندگان در مناقصه بوده و این مورد نیز در اسناد مناقصه و توسط مناقصه‌گذار درج گردد.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی‌که از بین شرکت‌های بومی عضو نظام صنفی رایانه‌ای استان در آگهی مناقصه برنده‌ای وجود نداشته باشد و برنده مناقصه از شرکت‌های غیربومی انتخاب گردد در قرارداد فی‌مابین، مربوط به استفاده از نیروهای مقیم استان در بحث خدمات و پشتیبانی پس از فروش و افزایش نمایندگی به شرکت‌های بومی با عضویت شرکت مجری در نظام صنفی رایانه‌ای استان قید شود.

وی به ذیحسابان دستگاه‌های استانی نیز توصیه کرد در خصوص رعایت قوانین و مقررات مربوط به معاملات، مباحث مربوط به عضویت در نظام صنفی رایانه‌ای استان را جزو موارد پیشنهادی در انجام معاملات لحاظ کنند.

در حال حاضر ۲۶۷ واحد فناور و ۳۳ شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری استان اردبیل فعالیت دارند  که ۱۷ مورد آن مربوط به صنعت می‌باشد و از این تعداد ۱۲ مورد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مستقرند.

برچسب‌ها شرکت دانش بنیان اشتغال زایی اردبیل استانداری اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت دانش بنیان اشتغال زایی اردبیل شرکت دانش بنیان اشتغال زایی اردبیل استانداری اردبیل نظام صنفی رایانه ای استان شرکت های بومی دانش بنیان شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به کمک این وزارتخانه برای رفع موانع اخذ مجوز شرکت‌های دانش بنیان، گفت: ۳۹ شرکت دانش بنیان در چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف حضور داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان
  • تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است
  • عین‌اللهی: با اولویت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کمبود دارو را جبران می‌کنیم
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • سازمان اوقاف از جهش اقتصادی و مؤسسات دانش‌بنیان حمایت می‌کند