Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بابا خان اسکندری در مراسم همایش روز کارگر که پنجشنبه در سالن فرهنگ سرای شهید سلیمانی این شهرستان برگزار شد، افزود: ارتقای امنیت شغلی کارگران از دغدغه‌های مهم کارگران و جزو اولویت‌های دولت است و وزارت کار، تعاون و امور اجتماعی، با جدیت در راستای رفع این نگرانی کارگران در حال تلاش است.

وی با بیان نقش مهم کارگران در چرخه اقتصاد کشور اضافه کرد: کارگران محور تحقق اقتصاد مقاومتی و ساختن کشوری قدرتمند با ایجاد امنیت اقتصادی هستند از اینرو همه مسوولان باید به فکر تامین و ارتقای معیشت کارگران و مهارت‌افزایی آن‌ها باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بوکان با اشاره به فرمایشات بزرگان دین اسلام افزود: اجر و ثواب کار کارگران مانند شهدای صدر اسلام است.

وی همچنین نقش کارگردان در دوران هشت سال دفاع مقدس را مهم برشمرد و اظهار کرد: کارگران علاوه بر حضور موثر در دفاع از کشور در دوران سازندگی نیز نقش مهمی داشته و با «شعار می سازمت ای ایران» در توسعه ایران اسلامی گام های بزرگی برداشتند.

کارگران محور توسعه اقتصادی کشور هستند

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند گفت: کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و عرصه تولید کشور محور توسعه کشور به شمار می‌روند.

انور حبیب زاده ادامه داد: بیش از یک دهه است که عناوین انتخابی برای هر سال به وسیله  رهبر معظم انقلاب در ارتباط با اقتصاد کشور و حرکت به طرف تولید، نوآوری و ترغیب مردم به خرید کالای داخلی بوده و محور تمامی این شعارها به نوعی کار، تولید ملی، کالای داخلی و پویایی اقتصاد کشور را دربرمی گیرد.

وی در خصوص نامگذاری روز کارگر و گرامیداشت این روز اظهار کرد: مجلس و دولت در تلاش است تا کارگران را که از اقشار ضعیف جامعه به شمار می روند مورد حمایت جدی قرار دهند.

در پایان مراسم  از کارگران نمونه این شهرستان با اهدای هدایایی قدردانی به عمل آمد.  

برچسب‌ها کارگر جامعه اسلامی کارگران نماینده مجلس شورای اسلامی بوکان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارگر جامعه اسلامی کارگران نماینده مجلس شورای اسلامی کارگر جامعه اسلامی کارگران نماینده مجلس شورای اسلامی بوکان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است

«علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اولویت اساسی مجلس دوازدهم از نظر دولت چیست اظهار کرد: اولویت اساسی همه، چه دولت و چه مجلس، توجه به معیشت مردم است؛ امروز اولویت مردم مسائل اقتصادی است و بر همین اساس، شعار امسال «جهش تولید با مشارکت مردم» اعلام شد.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا زمینه‌های تحقق شعار سال فراهم شود افزود: ایجاد زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم در حوزه‌های مولد اقتصادی، امکان ایجاد رقابت و شرایط مناسب برای تولید اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های زاینده و سازنده اقتصادی و عدم رقابت منفی دولت و نهادهای دولتی و حاکمیتی با بخش خصوصی از جمله اقداماتی است که وجه مشترک میان دو قوه مجریه و مقننه است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: نظارت مؤثر بر بازار، مهار مؤثر تورم و حمایت بیش از پیش از فعالیت‌های مولد اقتصادی، باید زبان مشترک مجلس و دولت باشد تا ان شاء الله بتوانیم خدمت‌رسانی موثرتری برای مردم و کشور انجام دهیم.

کد خبر 6090316

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • دیپلماسی انرژی دولت سیزدهم، راهبردی برای توسعه روابط ایران با همسایگان
  • تاخیر در پرداخت حقوق کارگران معیشت آن‌ها را دشوارتر کرده است
  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور
  • کارگران ستون فقرات تولید ملی و اقتصاد ایران اسلامی هستند
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان بالای ۵۰ درصد است
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست