Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه اساتید بسیجی و دانشگاهیان برای حل مشکلات جامعه و کشور به میدان بیایند گفت: آینده بسیار روشن است.

به همت بسیج اساتید استان نشست هم‌اندیشی بین اساتید بسیجی شامگاه چهارشنبه در مسجد فاطمه‌الزهرا (س) دانشگاه آزاد زنجان برگزار شد. در این جلسه چند تن از اساتید دانشگاه‌های استان به مشکلات موجود در کشور اشاره کردند، همین طور این اساتید راهکارهای علمی مقابله با مشکلات را ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان جلسه آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای مردم مؤمن کشورمان اظهار داشت: مسئولان و مدیران استان باید برنامه‌های خود را در راستای شعار مقام معظم رهبری به صورت یک ماهه، شش ماهه و یک ساله ارائه کنند و پیش از این در جلسات بارها به این موضوعات اشاره کرده‌ام ولی در حال حاضر فعلاً خروجی کار را مشاهده نکرده‌ام.

وی یکی از ضروریات پویا شدن اقتصاد کشور را کاهش هزینه‌های تولید عنوان کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب به این موضوع تأکیدهای فراوانی کرده‌اند و معتقد هستند که هزینه‌های تولید باید کاهش پیدا کند به طور مثال بارها عنوان می‌کنیم که در تولید فولاد در جهان جزء مقام‌های نخست دنیا هستیم ولی آیا هزینه‌های تولید فولاد را محاسبه کرده‌ایم؟ هزینه‌هایی همانند آب و برق را اگر بخواهیم حساب کنیم در واقع تولید فولاد برای ما صرفه آنچنانی ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان ادامه داد: از سوی دیگر هزینه بهره‌وری در کشور تقریباً صفر است و باید برای این موضوعات راهکارهای اساسی بیندیشیم. کشور همسایه ترکیه بسیاری از موادهای خام خود را برای تولید به کشور ما ارسال می‌کند ولی تاکنون از خود سؤال کرده‌ایم چرا ترکیه این کار را می‌کند؟ جوابش مشخص است چون که هزینه‌های انرژی در ایران بسیار پایین‌ است.

وی با اشاره به اینکه اساتید بسیجی و دانشگاهیان برای حل مشکلات جامعه و کشور به میدان بیایند گفت: اگر کسی توانایی حل مشکلی را داشته باشد ولی به میدان نیاید قطعاً در آخرت باید در محضر خداوند متعال پاسخگو باشد.

خاتمی در پایان با اشاره به سخنان امیدآفرین رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های اخیر گفت: از سخنان رهبری می‌شود فهمید که آینده بسیار روشن است و دقیقاً انتظارمان از مسئولان و مردم این است که به یکدیگر امید تزریق کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علی خاتمی امام جمعه زنجان ترکیه انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۳۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین یادواره ۱۲ شهید روحانی شهرستان مهر پیش از ظهر دوشنبه با حضور حجت الاسلام محمود محمودی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس، امام جمعه مهر و مسؤولان محلی و شهرستانی در روستای قلعه سید بخش مرکزی شهرستان مهر برگزار شد.

امام جمعه شهرستان مهر در این همایش گفت: در طول دوران ۸ ساله دفاع مقدس روحانیون سراسر شهرستان مهر همدوش و همسنگر با اقشار مختلف مردم در دفاع از کیان ایران اسلامی مردانه جنگیدند و ۱۲ آلاله سروقامت روحانی شهرستان مهر با خون سرخ خود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آبیاری نمودند.

حجت الاسلام علیرضا سفار افزود: همیشه شهدای روحانی و روحانیت ما در مسائل فرهنگی، علمی، مبارزه و مجاهدت پیشتاز بودند و به نسبت جمعیتشان بیشترین شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

در پایان این آئین با اهدای لوح تندیس سپاس و هدایایی از صبر و مقاومت ۱۲ خانواده روحانی شهید شهرستان مهر تجلیل شد.

کد خبر 6098016

دیگر خبرها

  • «رامهرمز» ظرفیت مناسبی برای تولیدات پایین دستی پتروشیمی دارد
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • مشاوران شما بیت‌هایی بهتر از شاهنامه را می‌توانستند پیدا کنند
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • ساخت نخستین ابرترانسفورماتور ۵۰۰ مگاولت آمپر کشور در زنجان
  • امنیت انرژی ایران در گرو استفاده صحیح مصرف کنندگان گاز
  • ایرنا : دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب