Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ماموستا عبداسلام محمدی» امام جمعه شهرستان دهگلان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به آیه شریفه« سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَىٰ بِعَبْدِهِ لَيْلًا مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْبَصِيرُ» اظهار داشت: القدس سوف تحرر باذن الله و نصر المؤمنین؛ روز جهانی قدس ۱۴۰۱ به عنوان معیار  عزت و یا خدای ناکرده ذلت امت اسلامی در سال جاری و نخستین سال قرن جدید از اهمیت بسیار متفاوتی در مقایسه با سالهای گذشته برخوردار است و نیازمند تحول در رویکرد و اقدامات معطوف به این رخداد بزرگ و تعیین کننده جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
امام جمعه دهگلان تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص امسال،  از ترور علمای اهل تشیع و تسنن در ماه مبارک رمضان، سعی و تلاش در جهت جنگ افروزی بین اقوام و ملت های مسلمانان  ( ایران و افغانستان )  و استفاده از تمامی ابزار های فتنه انگیزی دشمنان و معاندان و همچنین تحولات ناشی از فروپاشی داعش و شکست خفت بار تروریست های تکفیری برای دستیابی به اهداف شوم خود و شکست از محور مقاومت اسلامی با فرماندهی  نیروهای مخلص (سپاه قدس انقلاب اسلامی ) و مجاهدت های سردار دلها  (شهید حاج قاسم سلمانی ) که سبب خنثی سازی فتنه  های دشمن و شرارت های سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی اسرائیل و کشور های استعمار گر ونظام سلطه شد، راهپیمایی فردا از اهمیت والایی برخودار است.
 
این عالم اهل سنت اذعان کرد: متاسفانه اخیرا شاهد خیانت ها و خباثت های بعضی  از دولت های به ظاهر اسلامی در عادی سازی روابط با رژیم جعلی صهیونیست همراه با مواضع وقیحانه و شرم آور آنها هستیم.
 
ماموستا محمدی بیان کرد: با توجه به محدویت های کرونایی در دو سال اخیر برگزاری شکوهمند و پرشور راهپیمایی روز قدس امسال، می تواند بار دیگر عزم ، اراده و وحدت امت اسلامی به ویژه ملت انقلابی و همیشه قهرمان ایران را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انتفاضه را در معرض دید جهانیان به نمایش بگذارد.
 
امام جمعه دهگلان در پایان عنوان کرد: اینجانب همراه شورای روحانیت، افتاء و اعزه علماء شهرستان دهگلان از آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی و به ویژه استان کردستان و خصوصاً مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان دهگلان خواستاریم برای زنده نگه داشتن روز جهانی قدس با شعار محوری ( روز جهانی قدس، محور وحدت اسلامی ، شکست خط سازش با رژیم غاضب ) بار دیگر جلوه ای از حماسه حضور،  و حضور پرشور خویش را در راهپیمایی روز قدس به نمایش بگذارند.انشاءالله
 
انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس مسجد الاقصی بیت المقدس وحدت جهان اسلام کردستان روز قدس 1401 روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود

به گزارش «نماینده»، هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدمهدی زاهدی در پنجمین کنفرانس سالانه بین‌المجالس آسیایی برای قدس شرکت کرد. این کنفرانس با حضور ۸۰ هیات پارلمانی از قاره‌های مختلف در استانبول ترکیه در حال برگزاری است.

زاهدی ضمن تشریح مواضع اصولی و مستمر جمهوری اسلامی ایران در دفاع از آرمان فلسطین، در سخنانی ضمن اشاره به جنایات وحشیانه و غیر قابل تصور رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین، مکانیسم‌های غیرعادلانه و تلاش‌های مزدورانه و ریاکارانه مدعیان حقوق بشر، دموکراسی و حامیان ارزش‌های بین‌المللی غرب را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

نماینده جمهوری اسلامی ایران در این کنفرانس با بیان اینکه این اقدامات دولت‌های غربی و در راس آن آمریکا، یک رسوایی بزرگ برای بنیان‌های فکری حقوق بشر ادعایی غرب و زوال سیاسی برای تمدن آن‌ها است، تصریح کرد: اکنون نقاب چنین تمدنی برداشته شده و چهره واقعی خود را عریان ساخت است. اقدامات سراسر دروغ آن‌ها، باعث موج بیداری مردم غرب شده که اکنون فلسفه وجودی تمدن غرب را با چالش جدی مواجه کرده است و مصداق آن را در خیابان‌های کشورهای اروپایی و دانشگاه‌های امریکا مشاهده می‌کنیم.

نایب رئیس کمیته فلسطین اتحادیه بین‌المجالس آسیایی با اعلام این که بایستی از کنش‌های گفتاری در مورد غزه عبور کرد، خواستار ایجاد جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی و اقدام عملی و واقعی جدی در حمایت از غزه و محاکمه سران جنایتکار صهیونیستی در دادگاه‌های بین المللی به شدیدترین وجه و توقف فعالیت‌ها و روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی و تعطیلی سفارتخانه‌ها در سرزمین‌های اشغالی شد.

دیگر خبرها

  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تل‌آویو درهم شکست
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تلاویو درهم شکست
  • آشتی داخلی، محور نشست فتح و حماس در پکن
  • ویدئو| اذعان سازمان شاباک رژیم صهیونیستی به شکست
  • پای عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شکست
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در جنوب غزه | ویدئو
  • کارشناس یمنی: وعده صادق، شکستن مستحکم‌ترین قلعه جهان بود
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو