Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-07@22:39:22 GMT

هتک حرمت به مقدسات اسلام نشان از حقانیت آن دارد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۴۱۴۲

هتک حرمت به مقدسات اسلام نشان از حقانیت آن دارد

«ماموستا هاشم نوری» امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، ضمن دعوت از همه اقشار مردم روزه دار و مومن ایران اسلامی خصوصاً مردم ولایتمدار و بابصیرت استان کردستان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس؛ اظهار داشت:دفاع از مقدسات اسلام به خصوص مسجدالاقصی وظیفه شرعی و واجب هر مسلمان است، زیرا اخیراً هم شاهد هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد توسط افراد افراطی و شیطان صفت بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه تصریح کرد: ما معتقدیم این افراد که توهین به مقدسات امت اسلام می نمایند ریشه آن به افراط توسط اسلام ستیزان در منطقه به نام جریانات افراطگر تحت لوای شاخه های مختلف تکفیری که باز هم دست نشانده خود بلوک غرب و صهیونیسم هستند، برمی گردد که در ممالک اسلامی و غیر اسلامی حرکاتی به نام دین مبین اسلام انجام می دهند که انزجار جوامع جهانی و به خصوص امت اسلامی همراه است.

ماموستا نوری خاطرنشان کرد: ترور، کشتار های هولناک و اعمال افراطی گرایانه جریانات تکفیری به نام دین اسلام موجب خشنوت و حمله به مقدسات اسلام در سایر کشور می گردد، که این عمل به برنامه ریزی دشمن جهت اسلام هراسی برمی گردد چرا که ایجاد جریانت تکفیری، تفرقه بین امت اسلام و در نهایت هتک حرمت به مقدسات مسلمین همه و همه ریشه در دشمنان اسلام دارد.
 
این عالم اهل سنت اذعان کرد: ریشه دوم هتک حرمت به مقدسات مسلمانان به کینه افراد نسبت به امت اسلام برمی گردد و زمانی که افراد افراطی و شیطان صفت به قرآن، مساجد و سایر مقدسات دیگر هتک حرمت می نمایند سعی در خالی کردن کینه خود در برابر اسلام دارند، چون هیچگاه در برابر حقایق اسلام جوابی برای گفتن ندارند  و زمانی که جواب قانع کننده نیابد به زور، توهین و هتک حرمت متوسل می شوند.
 
ماموستا نوری متذکر گردید: هر گونه هتک حرمت به مقدسات اسلام بازتاب آن به خود اشخاص برمی گردد و این عمل نه تنها موجب خدشه به قرآن و سایر مقدسات نمی شود بلکه با روشن شدن حقایق قرآن و اسلام ناب محمدی (ص) هر روز بر پیروان راستین و صدیق اسلام افزون می شود.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه با اشاره به این مهم که با توجه به حقانیت اسلام امروز حتی در کشورهای اروپایی به قرآن کریم بیشتر تمسک می جویند و از آن به عنوان کتاب و راهنمایی زندگی خود استفاده می کنند؛ افزود: هتک حرمت به مقدسات اسلام چه مسجد الاقصی توسط صهیونیستهای غاصب و کودکش و یا هتک حرمت به قرآن کریم در کشورهای اروپایی را به شدت محکوم می نماییم؛ و دشمنان دنیای اسلام بدانند در هر لباس و یا نقطه از این جهان خسارتی به اسلام برسانند، قطعاً بدون پاسخ نخواهد ماند و جواب داده می شود.
 
وی در ادامه اضافه کرد: الحمدالله امروز دنیای اسلام در حال پیشرفت است و معاندین نمی توانند جلو حرکت اسلام را بگیرند؛ «يُرِيدُونَ أَن يُطْفِؤُواْ نُورَ اللّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيَأْبَى اللّهُ إِلاَّ أَن يُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ؛ مى خواهند نور خدا را با دهانهايشان خاموش سازند، ولى خداوند جزاين نمى خواهد كه نور خود را به كمال برساند، هرچند كفّار، ناراحت باشند.»(توبه / 32)؛ لذا قطعاً کشتی عظیم اسلام در حال حرکت است و در آینده نزدیک شاهد پیروزی اسلام بر کره خاکی و اهتزار آمدن پرچم اسلام در سراسر جهان می باشیم.
 
این عالم اهل سنت توضیح داد: شیاطین و دشمنان اسلام در خیال باطل خود می خواهند با ایجاد حملات تروریستی و هتک حرمت به مقدسات موجب تفرقه مسلمین شوند و یا از حرکت رو به جلو اسلام را بگیرند و می بینیم که کشورهای اروپایی ادعای مهد تمدن، آزادی، گفتمان و... در حقیقت ادعای پوشالی و دروغی بیش نیست و دشمنی آنها با اسلام حد و مرز ندارد و حتی سعی می کنند با حجاب مسلمانان نیز مخالفت کنند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه در پایان دموکراسی کشورهای بلوک غرب را ایجاد هرج و مرج در سایر کشورها، توهین به مقدسات اسلام و یا چپاول و غارت اموال آنها برشمرد و گفت: امیدوارم این کشورها سریعاً متوجه اشتباهات خود باشند و دست از ایجاد تفرقه در بین امت های اسلام، حمایت از رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و همچنین ایجاد و تغذیه گروه های تکفیری تروریستی بردارند.
 
انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: قرآن کریم مسجد پیامبر اسلام اهل بیت ع وحدت جهان اسلام قدس 1401 هتک حرمت به مقدسات مقدسات اسلام امت اسلام برمی گردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۴۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسف عمیق رئیسی درباره شکستن حرمت دانشجو در خاک امریکا! | فیلم

رئیسی در جلسه هیئت دولت گفت: برخوردی که با دانشجویان در غرب صورت می‌گیرد، جای تاسف دارد. شکستن حرمت دانشگاه، قانون، آزادی بیان و قلم و شکستن حرمت دفاع از حقوق انسان از جمله فجایعی است که به دست غربی‌های مدعی حقوق بشر درحال رخ دادن است. چهره واقعی غربی‌ها در این اتفاقات نمایان شد. جریان دانشجویی در جایگاه شرافت در مقابل شرارت قرار گرفته‌ است. ایستادگی دانشجویان در غرب حتما مقابل اقدامات آمریکا و اسرائیل ایجاد بازدارندگی می‌کند./مهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود
  • تاسف عمیق رئیسی درباره شکستن حرمت دانشجو در خاک امریکا! | فیلم
  • حسن صباح جزو مقدسات نیست/ ممنوعیت تماشای سریال "حشاشین" موجه نیست
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • به جای واکنش احساسی، چهره واقعی اسلام را به دنیا نشان دهیم
  • احترام سبب وحدت مضاعف در بین مذاهب اسلامی می شود
  • نماهنگ|حقانیت مرگ بر رژیم صهیونیستی
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند