Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین ظهر امروز در میزگرد تخصصی قدس محور مقاومت اظهار کرد: اگر امام راحل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نام و یاد فلسطین را زنده نمی‌کرد شاید اکنون کشوری به نام فلسطین در نقشه جهانی وجود نمی‌داشت شاید اثری از مسجدالاقصی نبود و شاید اتحاد جهان اسلام و آزادیخواهان جهان اسلام وجود نداشت این یک جبهه شدن امت اسلام در برابر جبهه استکبار هدیه‌ای توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اگر آغاز قرن جدید را با آغاز قرن گذشته مقایسه کنیم تحولات شگرفی را خواهیم دید در قرن گذشته شاهد چکمه‌های سنگین استبداد و استعمار در دنیا بودیم و آثار ظلم در گوشه گوشه دنیا دیده می‌شد و بیشتر کشورها مستعمره جبهه کفر بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ابراز کرد: اکنون در قرن حاضر کشورهای دنیا به یک بیداری فکری و وجدانی رسیدند ما شاهد تحول عجیب و نویدبخش هستیم و سرعت این تحول بسیار بالاست امروز شاهد بازگشت بشریت به ریشه اصلی خودش هستیم.

* گرزین: حمایت از قدس اوج عقلانیت انقلاب اسلامی ایران به مسائل پیرامون خودش است/ امروز شاهد آن هستیم که پرچم آمریکا و صهیونیست توسط کشور خودشان به آتش کشیده می‌شود

گرزین با بیان اینکه اقتدار نظامی و امنیتی جهان استکبار در گذشته و حال بسیار متفاوت است، خاطرنشان کرد: امروزه کشورهای استکبار هویتشان را از دست داده‌اند و در حال تنزل هستند و یکی از ریشه‌های مهم این اتفاق پیروزی انقلاب اسلامی ایران است که با شعار توحید و انسانیت پا به عرصه وجود گذاشت.

وی افزود: کشور ایران به همان اندازه که از کشورهای مقاومت شیعی دفاع می کند بیشتر از آن از کشور فلسطین و سایر کشورهای مظلوم دفاع می کند به عنوان مثال حمایت از قدس اوج عقلانیت انقلاب اسلامی ایران به مسائل پیرامون خودش است نگاه انقلاب اسلامی ایران نگاه حزبی و وطنی نیست بلکه برای حمایت از جامعه بشری و مکاتب توحیدی قدم بر می‌دارد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: امروز شاهد آن هستیم که پرچم آمریکا و صهیونیست توسط کشور خودشان به آتش کشیده می‌شود این بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران و امام راحل است.

امام جمعه موقت شهرستان‌های بندرگز و نوکنده با بیان اینکه قدس امروز محور امت مسلمان است، تصریح کرد: امروز بزرگترین طاغوت در دنیا رژیم جعلی صهیونیستی است و امت اسلام باید در برابر این کفر بایستد.

حجت‌الاسلام سیدتقی سادات‌مزنگی با بیان اینکه روز قدس روز بیعت مسلمانان با خدا است، اظهار کرد: روز قدس روز بیعت مسلمانان با اسلام و رهبر مسلمانان است روز قدس امر جامعی است که خداوند مسلمانان را به این امر فرمان داده است.

وی از مردم دعوت کرد تا در راهپیمایی بزرگ روز قدس مشارکت کنند و خاطرنشان کرد: اگر مظلومی در هر گوشه دنیا از مسلمان طلب کمک کند بر مسلمانان واجب است به کمک مظلوم بشتابند مردم فلسطین علاوه بر آنکه مظلوم هستند مسلمان هم هستند بر ما واجب است به حمایت از آنها به پا خیزیم.

* سادات‌مزنگی: ثواب شرکت در راهپیمایی روز قدس کمتر از ثواب اعمال شب‌های قدر نیست

امام جمعه موقت شهرستان‌های بندرگز و نوکنده ابراز کرد: امروز کنم ما به فلسطین حضور در راهپیمایی جهانی روز قدس است دشمن سعی دارد با کمرنگ جلوه نشان دادن این مهم موضوع قدس را بی‌اهمیت جلوه دهد اما ملت هوشیار ایران در راهپیمایی حضور پیدا می‌کند و مشت محکم بر دهان اسرائیل غاصب می‌زند.

وی گفت: امروز خط مقدم مسلمانان در مقابل استکبار جهانی موضوع جهانی قدس است رژیم جعلی اسرائیل سعی داشت، از نیل تا فرات را تحت سیطره خودش قرار دهد اما مقاومت کشورهای لبنان، سوریه و فلسطین و حمایت کشورهای مسلمان به ویژه ایران سبب شد تا این کشور محصور بماند.

امام جمعه شهرستان‌های بندرگز و نوکنده تصریح کرد: امروز ثواب شرکت در راهپیمایی روز قدس کمتر از ثواب اعمال شب‌های قدر نیست.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گلستان گفت: جنگ نرم‌ و حرکت ترکیبی که دشمن علیه کیان اسلام و انقلاب در نظام اسلامی تحمیل کردند مبتنی بر یک حرکتت حریفی است.

* بیارجمندی: قدس یک مقوله ساری و جاری است که هیچگاه کهنه نمی‌شود

حسن بیارجمندی با اشاره به اینکه حرکت دشمن حرکت ترکیبی است، اظهار کرد: حرکت کشور ایران باید یک حرکت ترکیبی و مشارکت چندوجهی باشد اگر قرار است موضوع قدس را تبیین کنیم باید از زوایا و جهات مختلفی توجه شود.

وی تصریح کرد: موضوع فلسطین، قدس و مقاومت با پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه جدی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گلستان گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب مکتبی است و قدس نیز یک انقلاب مکتبی به شمار می‌رود.

بیارجمندی افزود: کشور ایران با احیای دفاع از فلسطین آن را به نقطه ثقل مطالبه جهان اسلام در آورده است و مقوله قدس یک مقوله ساری و جاری است که هیچگاه کهنه نمی‌شود.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی کانون توجه حجت الاسلام گرزین تبلیغات اسلامی گلستان میزگرد گلستان انقلاب اسلامی ایران اسلامی گلستان روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروزه ریشه های شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران مستحکم تر شده است

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل رفیعی ظهر سه‌شنبه در نشست هماهنگی ستاد برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در استان، با بیان اینکه امروزه ریشه‌های شجره طیبه انقلاب بیش از گذشته مستحکم شده و شاخ و برگ آن کل عالم را فرا گرفته است، گفت: ارتحال امام فرصت خوبی برای تکریم مقام و شخصیت ایشان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه بدون شک عزت کشور و حتی جهان اسلام مرهون معمار کبیر انقلاب اسلامی است، افزود: امام راحل خدمات بی شائبه‌ای را به جهان اسلام ارائه کردند و ایشان با معرفی درست دین مبین اسلام توانست تحولی را در قرن بیست و یکم ایجاد کند.

رفیعی ادامه داد: تمامی انسان‌های آزاد اندیش، فریاد انزجار از رژیم صهیونیستی را سر می‌دهند و این موضوع نشان دهنده حقانیت تفکر و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

معاون استاندار زنجان در ادامه با اشاره به برگزاری آئین‌های گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، گفت: سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در استان و همچنین حضور مردم در حرم امام خمینی (ره) جلوه‌های باشکوه از پایبندی مردم بر سر آرمان‌های انقلاب است و این حضور دارای بازتاب‌های فراوان جهانی است و باید توجه ویژه به این حوزه صورت گیرد.

رفیعی تاکید کرد: حضور مردم در مراسم‌های ارتحال نشان دهنده پیوند ناگسستنی امت با امام و مرجعیت است و نقطه درخشانی در تاریخ انقلاب به شمار می‌رود.

معاون استاندار زنجان با تاکید بر اینکه نظریه ولایت فقیه امام راحل یک نظریه بسیار مترقی است، ادامه داد: با اقدام امام راحل، مسیر تاریخ، تغییر پیدا کرد و هم اکنون نیز شاهد بروز تجلیات اندیشه‌های ناب ایشان در سطح جهانی هستیم.

رفیعی افزود: امام راحل سال‌ها پیش رژیم صهیونیستی را غده سرطانی اعلام کرد و اکنون نیز با وضعیت منطقه و جنایات آنان در غزه، انزجار جهانی از آنها حتی در قلب نظام سلطه افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه امروزه ریشه‌های شجره طیبه انقلاب بیش از گذشته مستحکم شده و شاخ و برگ آن کل عالم را فرا گرفته است، ادامه داد: انقلاب اسلامی روز به روز هم در حال جهانی شدن است و در ایام ارتحال امام مراسم مختلفی در سطح جهان برگزار می‌شود و برگزاری این مراسم در استان باید به صورت ویژه باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: بهره گیری از ظرفیت دانش آموزی «شبکه شاد» و همچنین برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی را در مسیر اعزام زائران در تأثیرگذاری اندیشه‌های امام مهم عنوان کرد.

کد خبر 6099373

دیگر خبرها

  • ببینید | غزه، مسئله اول دنیا
  • عکس/ هدیه رهبر انقلاب به سرمربی تیم ملی فوتسال ایران
  • حمایت مرکز مالکیت معنوی از دستاوردهای دانش‌آموزان استعداد درخشان
  • حدادی: خیزش دانشجویان در حمایت از مردم فلسطین پیام سنگینی برای نظام سلطه دارد
  • آمریکا در مسئله فلسطین در حال عوض کردن جلاد و شهید است / خیزش‌های اروپا و آمریکا منجر به سقوط صهیونیست خواهد شد
  • «وعده صادق» اجماع‌ساز بود و همگان آن را ستودند/ میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم
  • وعده صادق احساس غرور ملی بود / میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم
  • امروزه ریشه های شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران مستحکم تر شده است
  • رهبر انقلاب: امسال حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت را به همه دنیای اسلام منتقل کنند (فیلم)
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است