Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در خصوص تخلفات بازی دوم فینال لیگ برتر بسکتبال کشور بین دو تیم شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان به شرح زیر است:

شهرداری گرگان

۱- با عنایت به تخلف از ناحیه تماشاچیان تیم شهرداری گرگان مبنی بر تشویق نامتعارف، تیم مذکور را به ۵۰۰ میلیون ریال جریمه تعلیقی که مدت تعلیق تا پایان مسابقات لیگ برتر ۱۴۰۰-۱۴۰۱ می‌باشد و همچنین تعداد تماشاگران تیم مذکور به تعداد ۱۵۰ نفر کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- اودراس محکوم به مبلغ ۵۰۰ دلار جریمه نقدی در وجه فدراسیون و یک جلسه محرومیت تعلیقی از حضور در مسابقات ورزشی (موضوع بند ۳ ماده ۸ آیین نامه انضباطی مسابقات ورزشی) که طول دوران تعلیق به مدت سه ماه می‌باشد.

۳- ضمنا از مصطفی نودهی سرپرست تیم شهرداری گرگان به منظور همکاری تشکر و قدردانی به عمل آمد.

ذوب‌آهن اصفهان

۱- محمدرضا اکبری محکوم به مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی در وجه فدراسیون و یک جلسه محرومیت تعلیقی از حضور در مسابقات ورزشی ( موضوع بند ۳ ماده ۸ آیین‌نامه (انضباطی مسابقات ورزشی) که طول دوران تعلیق به مدت سه ماه می‌باشد.

۲- یک جلسه محرومیت تعلیقی ارسلان کاظمی از حضور در مسابقات ورزشی (موضوع بند ۳ ماده ۸ آیین‌نامه انضباطی مسابقات ورزشی‌) که طول دوران تعلیق به مدت سه ماه می‌باشد.

۳- یک جلسه محرومیت قطعی علی مهدوی از حضور در مسابقات ورزشی (موضوع بند ۵ ماده ۸ آیین‌نامه انضباطی مسابقات ورزشی)

۴- ضمنا از حامد سهراب‌نژاد به منظور همکاری تشکر و قدردانی به عمل آمد.

این رای مطابق با ماده (۹) آیین‌نامه انضباطی قابل تجدید نظر خواهی می‌باشد. معترض می‌تواند درخواست تجدید نظر خواهی خود را حداکثر ظرف یک هفته از تاریخ ابلاغ رای، به دبیر خانه فدراسیون تسلیم و سررسید دریافت نماید. در صورت عدم اعتراض، مفاد این رای از تاریخ انقضای مهلت مذکور قطعی و لازم الاجرا خواهد بود.

منبع: فدراسیون بسکتبال برچسب‌ها لیگ برتر بسکتبال فدراسیون بسکتبال بسکتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال فدراسیون بسکتبال بسکتبال لیگ برتر بسکتبال فدراسیون بسکتبال بسکتبال حضور در مسابقات ورزشی انضباطی مسابقات ورزشی آیین نامه انضباطی ماده ۸ آیین نامه یک جلسه محرومیت شهرداری گرگان موضوع بند لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس رد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ در خصوص استیناف باشگاه پرسپولیس نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902132

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان
  • پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد