Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@17:38:48 GMT

مازندران آماده خلق حماسه‌ و خروشی دیگر

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۴۶۲۹

مازندران آماده خلق حماسه‌ و خروشی دیگر

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، امام خمینی (ره) روز شانزدهم مرداد سال ۱۳۵۸، آخرین جمعه ماه رمضان هر سال را روز جهانی قدس نامیدند و همه مستضعفان و آزادی‌خواهان جهان را به بزرگداشت آن فراخواندند.

رهبر معظم انقلاب نیز همواره در بیاناتشان، فلسطین را مسأله اول جهان اسلام بر می‌شمارند و همگان را برای حضور پرشور در راهپیمایی این روز دعوت می‌کنند و مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه مازندران هم در آخرین جمعه ماه رمضان با حضور حماسی خود در این راهپیمایی بار دیگر فریاد مرگ بر اسرائیل را در استان مازندران طنین‌انداز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا گروه‌ها و اقشار مختلف با صدور بیانیه‌هایی ضمن اعلام آمادگی خود برای حضور در این راهپیمایی حماسی روز قدس، اقشار و گروه‌های مختلف را برای حضور حماسی در این راهپیمایی دعوت کردند.

مردم و گروه‌های مختلف مردمی کشتار غیر انسانی مردم مظلوم فلسطین و حملات پیاپی و جنگ نابرابر علیه مردم بی‌دفاع این منطقه را محکوم کردند و تداوم این حملات را مصداق علنی نقض حقوق بشر دانسته و اعلام کردند که با حضورشان در راهپیمایی روز قدس، نفرت خود از رژیم غاصب اسرائیل را به دنیا نشان می‌دهند.

مردم مازندران در آستانه روز قدس آماده خلق حماسی‌ای عظیم هستند تا همچون سال‌های گذشته یک بار دیگر با حضور با شکوه، حماسی و پرخروش خود در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام حمایت قاطعانه از ملت فلسطین، سیاست‌های آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر اسرائیل را محکوم ‌کنند.

در آستانه روز قدس روابط عمومی سپاه کربلا ضمن گرامیداشت این روز و دعوت مردم به شرکت در این راهپیمایی طی بیانیه‌ای اعلام کرد؛ ابتکار راهبردی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) در سال ۵۸ و با نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهانی قدس» حقیقت فلسطین و اشغال این سرزمین که با توطئه انگلیس خبیث و امریکای جنایتکار توسط صهیونیست‌ها صورت گرفت، مورد توجه امت‌های اسلامی و جوامع بشریت قرار گرفته و موضوع فلسطین  مساله اصلی جهان اسلام و آزادی‌خواهان و حق طلبان دنیا، تبدیل شده است.

نقش مقاومت فلسطین محور به ویژه نقش راهبردی  نظام و انقلاب اسلامی در مسئله قدس و رهایی بخشی سرزمین‌های اشغالی از  چنگال غده سرطانی اسرائیل  با حمایت و  پرچم‌داری ملت بزرگ جمهوری اسلامی ایران مهم‌ترین چالش حامیان رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی شده است.

حمایت جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف به ویژه مجاهدت‌های خالصانه شهید عالیقدر قدس سردار حاج قاسم سلیمانی برای تقویت جبهه مقاومت و الگودهی به جوانان غیور  امت اسلامی برای رهایی ملت مظلوم فلسطین نقشه‌های شوم و توطئه‌های پلید رژیم صهیونیستی و حامیان خبیث  آن را باطل ساخت.

سپاه کربلا مازندران ضمن تعظیم به مقام شامخ شهدای عالی‌قدر راه آزادی قدس به ویژه سردار، شجاع و پرافتخار «شهید حاج قاسم سلیمانی» و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و گرامیداشت روز جهانی قدس که به فرموده امام خمینی(ره) لیله القدر تاریخ اسلام است، علاوه بر دعوت از همه آحاد مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه مردم ولایت مدار و شهید پرور مازندران برای حضور در راهپیمایی روز قدس، و تجدید  بیعت با مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)؛ تاکید می‌کند ملت بزرگ ایران ادامه دهنده راه سردار شهید قدس است، و امسال با حضور پرشور و با بصیرت خود در راهپیمایی روز قدس، نشان خواهد داد که  در راه آزادی قدس شریف و تا نابودی کامل رژیم غاصب صهیونیستی در کنار ملت‌های آزادی‌خواه جهان خواهد ماند.

بیانیه شورای ائتلاف مازندران در گرامیداشت روز جهانی قدس

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر قدس، سلام بر فرزندان قدس و سلام بر سیدالشهداء قدس.

روزی که پیر آینده نگر جماران در تدبیری ژرف و عمیق، آخرین جمعه ماه مبارک را روز قدس نامید شاید کمتر کسی تصور می‌کرد این روز به کابوسی بزرگ برای صهیونیست‌ها بدل گردد و ناقوس مرگ آنان در این روز در نقطه نقطه جهان بصدا درآید.

روزگاری تنها در ایران روز قدس گرامی داشته می‌شد اما اکنون به لطف و عنایت الهی و با همت سترگ امت محمدی ، روز قدس دیگر مرزها را در نوردیده و آوای رسای پاسداشت آن، حتی از کنار بلندبالاترین حامیان اشغالگران قدس نیز بوضوح بگوش می‌رسد.

قدس و قدسیان بعد از عنایت الهی در فراموش نشدن شان در اذهان عمومی، قطعا و یقینا به راهبری و رهبری امامین بیبدیل و بی‌نظیر انقلاب اسلامی، بشدت مدیون هستند.

امامینی که در مکتب درس و فضل ایشان ، سرداری چون حاج قاسم عزیز به جهان عرضه شد. عرضه ای که گذشت زمان آن را درخشان تر و جلوگرتر می‌نماید.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران، ضمن پاسداشت این روز بزرگ، از همه آزادی خواهان و ظلم ستیزان بویژه مردم همیشه سربلند و سرفراز مازندران، برای حضوری تاریخی در یوم الله قدس دعوت به‌عمل می آورد.

قطعا حضور حماسی ملت غیور ایران اسلامی در خیابان‌ها و کوچه های شهر و روستا و نیز بلند کردن فریاد در گلوخفته مستضعفان و مظلومان عالم در انزجار جهانی از صهیونیستها و حامیان غربی و عربی آنها، گامی بلند در تحقق وعده خوش نایب المهدی حضرت امام خامنه ای مبنی بر محو رژیم منحوس در سال‌های در پیش رو خواهد بود.

*پیام نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران به مناسبت راهپیمایی روز قدس

 آیت‌الله محمدباقر محمدی لایینی و سید محمود حسینی‌پور در پیام مشترکی به مناسبت روز جهانی قدس، ضمن تأکید بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین، مردم مؤمن و انقلابی مازندران را به حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در پیام مشترکی به مناسبت روز جهانی قدس، تأکید کردند: ملت ایران که همواره حامی ملت مظلوم فلسطین بوده است با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس، آرمان عملی خود را به رخ جهانیان خواهد کشید.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قدس عزیز؛ کانون وحدت و انسجام همه آزادیخواهان مسلمان و عدالت طلبان جهان در برابر مظهر فتنه و جور، امریکای جهانخوار و نماد ایستادگی و مقاومت مسلمانان در برابر افزون طلبی ددمنشانه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی است.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان؛ که با تدبیر حکیمانه حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) بنام روز جهانی قدس نام گذاری و مزین شده است، امروز به حلقه‌ وصل مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای اتحاد، همدلی و هم صدایی با مردم مظلوم فلسطین تبدیل شده و با فریادی به بلندای تاریخ؛ ندای حریت مسلمانان و حق طلبان را فارغ از رنگ و نژاد به گوش ظالمان عاری از شفقت انسانی می رساند تا بدانند؛ آرمان آزادی فلسطین در مقام سیاست و هدف برگشت‌ناپذیر انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت، تا روزی که قدس شریف از ظلم و جور آنان آزاد و رها نشود، برجای خواهد بود.

ملت ایران که با انقلاب اسلامی در برابر رژیم ستمشاهی در داخل ایستاد و اکنون بیش از ۴ دهه است که در برابر زورگویی‌های استکبار جهانی و رژیم پوشالی اسراییل غاصب ایستادگی می‌کند، همواره با الهام از تدبیر حکیمانه حضرت امام خمینی ( ره ) و در سایه منویات داهیانه رهبر معظم انقلاب ( مد ظله العالی ) حامی ملت مظلوم فلسطین بوده است و با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس، آرمان عملی خود را به رخ جهانیان کشیده است، چرا که یقین دارد، به فضل الهی و انتفاضه مردم فلسطین و حمایت آزادیخواهان جهان، رژیم پوشالی صهیونیستی از صفحه تاریخ محو و عدالت در سرزمین قدس شریف برقرار خواهد شد.

اینجانبان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، از مردم ولایتمدار مازندران می خواهیم تا بیش از پیش با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی روز قدس، با گوش جان سپردن به فرامین رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی )، از عمق جان و وجود خویش؛ فریاد خشم و انزجار خود را بر سر صهیونیسم غاصب و ایادی مستکبرش برآورند و ندای خود را در سراسر دیار علویان سردهند: القدس ُ لنا، والحق لنا، النصر لنا، نحن الغالبون...

بنا به اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران راهپیمایی روز قدس در ۶۲ نقطه شهری و روستایی استان برگزار می‌شود و راهپیمایی روز قدس در ساری مرکز استان ساعت ۱۱ صبح از میدان شهید قاسمی تا مصلای امام خمینی(ره) با سخنرانی سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران حماسه دیگر خود در راهپیمایی روز قدس آخرین جمعه ماه انقلاب اسلامی روز جهانی قدس آزادی خواهان مظلوم فلسطین حماسی خود امام خمینی حضور پرشور حضور حماسی حضرت امام برای حضور قدس شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۴۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، مهدی دهرویه روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از مجموع شعب اخذ رای ۲۰۳ شعبه برای شهر گنبدکاووس و روستاهای بخش مرکزی و ۲۷ شعبه برای بخش داشلی‌برون است.

وی اضافه کرد: از مجموع ۲۳۰ شعبه اخذ پیش بینی شده درحوزه انتخابیه شهرستان گنبدکاووس ۱۶۸ شعبه ثابت و ۶۲ شعبه سیار است.

دهرویه یادآور شد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس برای ششمین بار است که به مرحله دوم کشیده شد.

فرماندار گنبدکاووس همچنین با اشاره به کسب رتبه سوم استان گلستان در مشارکت انتخابات ۱۱ اسفند پارسال، ابراز امیدواری کرد مردم این شهرستان در مرحله دوم انتخابات حضور پرشوری داشته باشند.

وی ادامه داد: تلاش هیات‌های اجرایی و نظارت و عوامل برگزار کننده، بازرسی و ناظرین و نیروی انتظامی در برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس، تحقق کامل راهبرد «رسام» (رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت) و رعایت عدالت است.

به گزارش ایرنا، انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ حوزه انتخابیه گنبدکاووس برای تعیین نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی پس از به‌ حدنصاب نرسیدن آرای نامزدها به دور دوم کشیده شد و «قرجه طیار» و «عبدالحکیم آق‌ارکاکلی» در مرحله دوم انتخابات برای کسب کرسی نمایندگی تلاش می‌کنند.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند.

شهروندان گنبدکاووس ۱۳۰ هزار و ۸۵ رای در صندوق آرای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ریختند.

حوزه انتخابیه شهرستان‌ گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • راهپیمایی در کشورهای عربی و غربی در حمایت از غزه
  • هاکان فیدان: ترکیه آماده است بین اسرائیل و فلسطین به عنوان ضامن عمل کند
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها پیش‌آهنگ تحولات جهانی باشند
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه