Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزین معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در شامگاه پنجشنبه هشتم اردیبهشت‌ماه سال جاری، حادثه برخورد خودروی ۲۰۶ صندوقدار با خودروی ۲۰۷ در جاده حمیل به سمت اسلام‌آبادغرب، ۲ کیلومتر پس از حمیل رخ داد.

وی افزود: گزارش حادثه برخورد ۲ خودروی سواری در جاده حمیل به اسلام‌آبادغرب در تماس تلفنی اورژانس پیش‌بیمارستانی با مرکز ۱۱۲ دریافت شد و تیم عملیاتی پایگاه حمیل به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه تصریح کرد: تیم عملیاتی پایگاه حمیل پس از دریافت گزارش برخورد دو خودروی سواری در جاده حمیل به اسلام‌آبادغرب بلافاصله به محل حادثه اعزام و ارزیابی و کمک‌های اولیه را انجام دادند.

معتمدی خاطرنشان کرد: در عملیات امداد و نجات جاده‌ای پایگاه حمیل در تصادف خودروی ۲۰۶ صندوقدار با ۲۰۷، یک نفر به بیمارستان امام خمینی در اسلام‌آبادغرب منتقل شد و پیکر ۳ فوتی حادثه تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل شدند.

وی با اشاره به جزئیات عملیات نجات جاده‌ای گفت: در این عملیات اورژانس پیش‌بیمارستانی، پلیس راهور و نیروی انتظامی همکاری کردند، سه فوتی و ۶ مصدوم نیز در پی داشت که پنج نفر از مصدومین توسط اورژانس و یک نفر دیگر توسط نیروهای هلال‌احمر به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر 5477942

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه جمعیت هلال احمر کرمانشاه سانحه تصادف سانحه رانندگی تصادفات رانندگی راهپیمایی روز قدس بوشهر کرمانشاه ماه رمضان 1401 ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس آمار کرونا خراسان رضوی قزوین گرگان شب قدر بارش باران جاده حمیل اسلام آبادغرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۴۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،افسر نگهبان آتش نشانی گفت: تصادف در نزدیکی تپه سلام با یک کشته و یک زخمی رخ داد.
محمدرضا زهانی افزود:ساعت ۱۱:۱۰ دقیقه امروز، برخورد یک دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه خودروی سنگین کامیون ۱۰ تن با یکدیگر در جاده فریمان به سمت مشهد به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله همکاران ایستگاه‌های ۹ و ۳۹ به محل اعزام شدند.
وی گفت: این حادثه در نزدیکی تپه سلام رخ داد و طی آن یک آقای ۴۲ ساله که در سمت شاگرد خودروی سواری نشسته بود، فوت شد و راننده خودرو که یک خانم تقریبا ۴۲ ساله بود نیز دچار آسیب دیدگی شد.
افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: تیم نجات ایستگاه ۹، فرد مصدوم را رها سازی و تحویل عوامل اورژانس حاضر در صحنه دادند و فرد فوتی نیز تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل شد.

دیگر خبرها

  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • انحراف خودرو و حادثه تصادف حاصل جاده خاکی برخی از روستا‌های انابد + تصاویر
  • تصادف دنا و سوزوکی با ۷ کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت