Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پیام مشترک ائمه جمعه شیعه و سنی، نماینده مردم شهرستان‌های پنج گانه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم و فرماندار ویژه لارستان آمده است: ابتکار تاریخی و هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان “روز جهانی قدس”، بازتاب خشم فروخورده ملت مظلوم و ستم‌دیده‌ای بود که بیش از ۷۰ سال است در چنگال اشغالگران گرفتار شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این پیام آمده است:"روز جهانی قدس روز اعلام مخالفت امت اسلامی با ظلم و بی‌عدالتی صهیونیست‌ها و حامیان‌شان است. "

در این پیام تاکید شده است: روز جهانی قدس، امروز به حلقه وصل مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای هم‌صدایی با مردم مظلوم فلسطین تبدیل شده و آرمان آزادی قدس شریف به عنوان سیاست برگشت‌ناپذیر انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت، محور انسجام و وحدت ملت‌های آزاده جهان در برابر تجاوز و اشغال‌گری شده است.

در این پیام یادآور شده است: پیام روز قدس، روز تجدید اسلام و نماد وحدت و اقتدار مسلمانان در حمایت امت اسلام از آرمان قدس شریف و فلسطین به شمار می‌رود؛ روزی که نه تنها ملت بیدار و آگاه ایران اسلامی، بلکه تمامی ملت‌های عدالت‌طلب، آزاداندیش و آزادیخواه در اقصی نقاط جهان، انزجار قلبی خود را نسبت به رفتار‌های ضد انسانی و جنایت‌های ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی بر ضد ملت مظلوم فلسطین ابراز می‌دارند.

همچنین در این پیام‌ها تاکید شده است: در این برهه از زمان که ظلم جنایتکاران و مستکبران ضد بشریت و نیز نطفه ناخلف آن‌ها رژیم غاصب صهیونیستی، خوی ظالمانه و دژخیمانه شان در جهان و غرب آسیا افزایش یافته، روزقدس مانند نگینی برافراشته حمایت خود را از مظلومان تاریخ این دوران پررنگ‌تر و گسترده‌تر می‌کند.

غاصبان سرزمین قدس شریف باید بدانند که فلسطین قلب امت اسلام بوده و روز قدس روز مظلومان و مستضعفان تاریخ امروز بشریت است، زیرا یادگار و میراث گرانبهای رادمرد جماران، معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) است.

همچنین در بخشی از پیام مسئولان اجرایی و علمای اهل سنت و تشکل‌های مردم نهاد اهل سنت شهرستان اوز هم بر ضرورت همگامی و همدلی و همراهی همه اقشار گوناگون مردم در راهپیمایی دشمن هراس روز جهانی قدس تاکید شده است.

ستاد اجرایی راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان اوز نیز تشکل شد و این ستاد مردم مسلمان و اهل سنت این شهرستان را به حضور باشکوه در این راهپیمایی دعوت کرده ات.

در این پیام ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه این شهرستان جنوبی فارس خواسته شده که همچون همیشه و باشکوه‌تر از قبل در راهپیمایی روز قدس امسال شرکت کنند و همصدا با همه مسلمانان جهان، فریاد بیزاری از دشمنان را سردهند.

از شهرستان گراش هم خبر رسیده امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان و نهاد‌های شهرستان گراش هم مردم را برای حضور باشکوه در راهپیمایی باشکوه و عزتمندانه روز قدس دعوت کرده اند.

امام خمینی (ره) در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و از مسلمانان جهان خواست که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز قدس 1401 علمای شیعه و سنی جنوب فارس راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتسال کشورمان روز گذشته (یک‌شنبه ۸ اردیبهشت) موفق شد با برتری چهار بر یک برابر تایلند (میزبان این رقابت‌ها) در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا قاطعانه به مقام نخست این دوره دست یابد.

شیخ سلمان، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا، بعد از قهرمانی ایران در این دوره از رقابت‌ها با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ایران این عنوان را به ملی‌پوشان فوتسال کشورمان تبریک گفت و برای این تیم در مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان آرزوی موفقیت کرد.

در پیام شیخ سلمان به تاج آمده است: من از طرف خانواده فوتبال در آسیا می‌خواهم پیام تبریکم را به فوتبال ایران بابت درخشش و قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا ابراز کنم. روحیه تیمی و انعطاف پذیری که توسط کل تیم به سرمربیگری وحید شمسایی نشان داده شد، کلید موفقیت آن‌ها بود. لطفا تبریکات من را به بازیکنان و تیم فنی به خاطر عملکرد عالی شان در تمام طول بازی اعلام کنید. برای آن‌ها در آماده سازی برای جام جهانی فوتسال ازبکستان ۲۰۲۴ بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. مشتاقانه منتظر دیدار شما در ماه آینده در بانکوک، تایلند در کنگره AFC و فیفا هستم.

جیانی اینفانتینو، رییس فیفا نیز با انتشار پستی در صفحه مجازی خود قهرمانی فوتسال ایران در آسیا و کسب سهمیه جام جهانی را تبریک گفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • ۳۰ رئیس اتاق بازرگانی به اکسپو ایران می‌آیند
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • پیام تبریک روز کارگر ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم