Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا ، جابر جهان‌بین در نشست با مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به آمار بالای نیروی انسانی بیکار منطقه اظهار کرد: شهرستان پارس‌آباد ظرفیت لازم برای ایجاد اشتغال فراتر از این آمارها را دارد.

وی گفت: در صورت تامین زیرساخت و تسهیلات و تشویق و رفع موانع واحدهای صنعتی و زمینه‌سازی فروش و بازار شایسته محصولات نه تنها بیکاری تهدید نبوده ، بلکه فرصتی برای توسعه است که قدر آن را باید دانست و بر افزایش مهارت‌های نیروی انسانی در منطقه توجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری اردبیل با اشاره به مهاجرپذیر بودن شهرستان پارس‌آباد و رواج حاشیه‌نشینی در اطراف شهر و محلات پرتراکم و پرجمعیت از بروز مشکلات معیشتی و آسیب‌های اجتماعی در بین اقشار حاشیه‌نشین ابراز نگرانی کرد.

محمد اهلی ، مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل نیز در این نشست از آغاز طرح آزادسازی اراضی معطل در شهرک و نواحی صنعتی برغم اعمال نظر یکی از مسئولان خبر داد و گفت: امروز پیگیر اجرای حکم یکی از سرمایه‌گذاران برای باز پس‌گیری ۱۰ هکتار از زمین‌های ناحیه صنعتی پس از سه سال معطلی بودیم. 

پارس‌آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد، حدود ۱۱ هزار نفر از جمعیت ۱۷۷ هزار نفری این شهرستان بیکار هستند اما فرصت‌های اشتغال فراوانی نیز در آن دارد.

این شهرستان که از لحاظ جمعیتی و نرخ رشد جمعیت همچنان بعد از مرکز استان در رتبه دوم قرار گرفته است، رتبه اول مهاجرت استان را به خود اختصاص داده است.

برچسب‌ها پارس آباد مغان فرمانداران اشتغال زایی شهرک صنعتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارس آباد مغان فرمانداران اشتغال زایی پارس آباد مغان فرمانداران اشتغال زایی شهرک صنعتی پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۴۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد

مهدی فرضی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دقایقی پیش به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده قشلاق فتحعلی پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: براثر برخورد دو دستگاه سواری نیسان و پژو یک نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند که سه نفر از فوت شدگان خانم و نفر دیگر آقا بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جاده‌های شهرستان پارس‌آباد از پرحادثه‌ترین جاده‌های استان اردبیل هستند که تکمیل چهاربانده کردن این جاده‌ها از مطالبات اساسی و به جد مردم این شهرستان است.

کد خبر 6092544

دیگر خبرها

  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود