Web Analytics Made Easy - Statcounter

امینی گفت: روز قدس یک فریاد جهانی علیه ظلم و بی عدالتی است و علاوه بر آن باعث دلگرمی مردم مسلمان فلسطین و بالا رفتن حمایت های مردمی از جنبش های علیه صهیونیست جهانی می شود و نشان می دهد که رمز پیروزی در مقاومت است نه در سازش.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدجلال امینی، کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با صبح توس اظهار کرد: فلسطین اولین قبله مسلمین و محل معراج پیامبر اسلام(ص) و زادگاه بسیاری از انبیاء الهی و محلی مقدس برای تمام ادیان الهی است از طرفی اعلان روز جهانی قدس توسط امام(ره) آن هم فقط 6 ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین یادگارهای امام راحل در جهانی شدن مسئله فلسطین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فلسطین مهمترین مسئله جهان اسلام و یک زخم کهنه بر پیکره جامعه اسلامی است از طرف دیگر تسلط صهیونیست ها بر فلسطین محدود نمی شود بلکه توطعه های آن ها مربوط به کل جهان اسلام می شود و امروز فلسطین به نمایندگی از کل جهان اسلام در مقابل صهیونیست در حال مقاومت است.

امینی با اشاره به اینکه مبارزه با صهیونیست وظیفه تمام مسلمانان است، گفت: نمایش حمایت از فلسطین در واقع نشان دهنده انزجار عمومی از جنایات صهیونیست ها است از این رو برگزاری راهپیمایی باشکوه روز قدس باعث خنثی سازی توطعه استکبار جهانی و سران مرتجع برخی کشورهای عربی در منزوی کردن مسئله فلسطین می شود و در واقع خط بطلانی بر طرح های شیطانی مانند معامله قرن است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس باعث تحکیم بیش از پیش جامعه اسلامی می شود، تصریح کرد: روز قدس یک فریاد جهانی علیه ظلم و بی عدالتی است و علاوه بر آن باعث دلگرمی مردم مسلمان فلسطین و بالا رفتن حمایت های مردمی از جنبش های علیه صهیونیست جهانی می شود و نشان می دهد که رمز پیروزی در مقاومت است نه در سازش.

وی یادآور شد: در شرایط کنونی که جریان مقاومت با محوریت انقلاب اسلامی و نقش ویژه سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی، سیطره داعش و سیاست های آمریکا برای تسلط بر منطقه غرب آسیا با شکست مواجه کرده و جریان مقاومت به یک قدرت تاثیرگذار در معادلات منطقه تبدیل شده و موازنه قدرت بر خلاف نظام سلطه تغییر داده است ما شاهد نشانه های متعدد از افول رژیم صهیونیستی هستیم که به شدت دچار بحران هویتی شده است.

امینی ادامه داد: امروز عدم احساس امنیت در اسرائیل باعث شده تا صهیونیست ها ترجیه دهند تا در بین دیوارها زندگی کنند تا شاید بتواند امنیت تضمین شده به صهیونیست ها را تضمین کند با این وجود آمارها نشان می دهد که مهاجرت معکوس در سرزمین های اشغالی در حال انجام است و آن ها در حال ترک خاک فلسطین اشغالی هستند همچنین پراکندگی اعتراضات در جهان علیه اقدامات صهیونیست ها نشان می دهد که نفرت از اسرائیل از منطقه غرب آسیا به کل دنیا سرایت کرده است.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان شد: اسحاق بریک، فرمانده ارشد نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی اذعان داشته است که اسرائیل در مسیر نابودی قرار دارد و در جنگ آینده زیرساخت های ما نابوید می شود، این صحبت های یک پیشبینی از روی خشم نیست بلکه حقیقتی انکار ناپذیر است.

وی در پایان تاکید کرد: هنری کیسنجر، نویسنده کتاب نظام جهانی در کتابش آورده است که ادامه رژیم صهونیستی در سال های آینده وجود ندارد و حتی اسرائیل تا سال 2025 نابود شود به هر حال شواهد صحنه نشان می دهد که اسرائیل روز به روز به نابودی نزدیک تر می شود و این نویدی است که رهبر انقلاب اسلامی سالیان پیش از آن صحبت کرده بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نشان می دهد صهیونیست ها جهانی علیه روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان کرمانشاه از خیزش دانشجویان غربی علیه جنایات رژیم صهیونیست

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه همگام با سایر جامعه دانشگاهی سراسر کشور در حمایت از مظلومیت مردم غزه و نیز خیزش دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، تجمع کردند.

در این تجمع که ظهر دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برپا شد، دانشگاهیان با سر دادن شعارهایی حمایت خود را از خیزش اخیر در دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به رژیم غاصب صهیونیستی اعلام، و برخورد وحشیانه پلیس آمریکا را محکوم کردند.

در این مراسم و اجتماع حمایتی، یکی از اساتید رشته علوم تربیتی این دانشگاه به بیان ابعاد مختلف این جریانات در جهان پرداخت‌.

در ادامه دو تن از دانشجویان با قرائت اشعار حماسی ضمن حمایت از همه دانشجویان آزادی خواه جهان، با سر دادن شعارهایی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و اقدامات همراه با خشونت پلیس آمریکا در برابر این دانشجویان را محکوم نمودند.

در پایان این تجمع، بیانیه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه به دو زبان انگلیسی و فارسی در حمایت از این خیزش دانشگاهیان آزادی خواه و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و پلیس آمریکا در مواجهه با دانشجویان این کشور، قرائت شد.

خبرنگار: امید فلاحی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228932 برچسب‌ها فلسطین آمریکا دانشگاه آزاد اسلامی رژیم صهیونیستی استانی ایسکانیوز غزه کرمانشاه اروپا

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید
  • پایه‌های رژیم صهیونیستی در حال سست شدن است/روشنفکران دنیا تحمل جنایات اسرائیل را ندارند
  • انیس: آمریکا در قضیه فلسطین خصومت خود را با اسلام نشان داد
  • گسترش موج اعتراضات دانشجویان حامی غزه در آمریکا و جهان
  • حمایت دانشگاهیان کرمانشاه از خیزش دانشجویان غربی علیه جنایات رژیم صهیونیست
  • گسترش اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین از آمریکا به فرانسه
  • تشدید اعتراضات ضد صهیونیستی در کشور‌های غربی در حمایت از مردم غزه
  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • خیزش دانشگاه‌های آمریکا علیه محور شرارت آمریکایی-اسرائیلی
  • دانشجویان دانشگاه نیویورک: ورق علیه صهیونیست‌ها برگشته است