Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@10:58:06 GMT

پلمب یک عطاری متخلف در همدان

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۴۹۶۱

پلمب یک عطاری متخلف در همدان

قدرت الله رستمی گفت: نظارت بر برچسب‌گذاری فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل‌ها و شیرخشک‌های رژیمی و همچنین غذا‌های ویژه از سوی کارشناس دارویی مدیریت فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل‌ها نیز مورد بررسی قرار گرفت.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: این عطاری متخلف با بیش از۲ هزار و ۱۰۰ قلم کالای غیرمجاز در همدان کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی گفت: این بازدید مشترک توسط کارشناس دارویی معاونت غذا و دارو، نمایندگان نیروی انتظامی و اماکن استان انجام شد.

او گفت: این بازدید روز گذشته انجام و عطاری متخلف پلمب شد، روز‌های اخیر بازرسی از داروخانه‌های عرضه کننده شیرخشک‌های رژیمی را به صورت سرزده هم داشتیم و نظارت لازم صورت گرفت.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: در این بازدید نحوه ثبت اقلام داروخانه‌ها در سامانه HIX به موسسین این مراکز توضیح داده شد، نظارت بر برچسب‌گذاری فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل‌ها و شیرخشک‌های رژیمی و همچنین غذا‌های ویژه از سوی کارشناس دارویی مدیریت فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل‌ها نیز مورد بررسی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی پلمب فرآورده های طبیعی مکمل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند

دستورانی افزود: طبق ارزیابی‌های فنی سازمان ملی استاندارد ایران و اعلام وزارت نفت، سوخت تحویلی به جایگاه‌های کشور منطبق بر استاندارد‌های مصوب است و استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت خودرو مجاز نمی‌باشد.

وی گفت: بنا به گزارش سازمان ملی استاندارد ایران، استاندارد ملی و بین المللی در خصوص مواد افزودنی به سوخت با عنوان مکمل سوخت (After Market) و یا عناوین دیگر وجود ندارد و این مکمل‌ها تحت نظارت استاندارد نیست.

مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استفاده از این فرآورده‌ها منجر به آسیب دیدگی خودرو می‌شود، بر عدم استفاده از این دسته از محصولات تاکید کرد

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب می‌زند
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب خودرو می‌زند
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی