Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در پیامی که محمدصادق معتمدیان در آستانه راهپیمایی روز قدس صادر کرده، آورده است: قدس قبله اول مسلمین و معراج گاه نبی مکرّم اسلام (ص) در چنگال صهیونیسم غاصب به اسارت درآمده و مردم مظلوم فلسطین در زیر چکمه‌های این دژخیمان تا بن‌دندان مسلح، راه مقاومت اسلامی را به تأسی از رهنمودهای خردمندانه حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی) نصب‌العین خود قرار داده و اراده پولادین را به میدان‌های نبرد با سلاح‌های آتشین گسیل داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است: گذر تاریخ نشان داده است که مستکبران و طغیان‌گران، هرگز نتوانسته اند با خشونت و درندگی، فروغ آگاهی بخش اسلام و امت اسلامی را خاموش کنند. مقاومت قهرمانانه ملت فلسطین و شجاعت حیرت‌انگیز زن و مرد و پیر و جوان آنان، ‌در برابر صهیونیست‌های غاصب گواه زنده این مدعاست که فرجام این دشمنی نابخردانه با مظلومان، پیروزی نهایی حق بر باطل است وهمانگونه که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب فرموده اند: صهیونیسم و دولت غاصب و مجعول صهیونیستی در فلسطین ، محکوم به فناست.

همچنین در این بیانیه تاکید شده است: رژیم صهیونیستی با کمک کشورهای سلطه‌جو و در رأس آنها آمریکا، با وجود قتل عام انسان های بی شمار و سانسور و تحریف گسترده تاریخ، نتوانست آینده ای مطمئن و امیدبخش برای خود ایجاد کند و پس از نیم قرن حتی در تشکیل دولت جعلی خویش نیز ناتوان و درمانده شده که انشاالله با اراده و عزم راسخ آزادیخواهان جهان، خورشید محو کننده و ضلال برافکن، حکومت سیاهی غاصبان و مستکبران و ظالمان، با ایمان به " إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا"  این رژیم جنایت پیشه و غاصب را از گیتی محو خواهد کرد.

استاندا آذربایجان غربی با ارج نهادن به مبارزات مردم مظلوم فلسطین و حماسه‌های جاودان شهیدان مدافع حرم، بر حضور در راهپیمایی امروز تاکید کرده و آورده است: مردم شهیدپرور و همیشه درصحنه استان نیز دوشادوش آحاد ملت سلحشور و انقلابی ایران اسلامی با راهپیمایی با شکوه خود، یک بار دیگر، عزم ملی خود را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با صهیونیسم جهانی، به نمایش می‌گذارند.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز جهانی قدس، پیش از برگزاری نمازجمعه در همه شهرهای آذربایجان غربی برگزار شده و مردم انزجار خود را از ددمنشی های صهیونیسم بین الملل و استکبار جهانی به نمایش خواهند گذاشت.

برچسب‌ها آذربایجان غربی محمدصادق معتمدیان ارومیه قدس امام خمینی استانداری آذربایجان غربی رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی محمدصادق معتمدیان ارومیه آذربایجان غربی محمدصادق معتمدیان ارومیه قدس امام خمینی استانداری آذربایجان غربی رژیم صهیونیستی فلسطین آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۵۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»

به گزارش ایمنا، سامان غنی‌زاده امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با توجه به انتشار فیلم درگیری و هنجارشکنی عده‌ای اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در پارک گوللرباغی ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، موضوع به طور ویژه در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آذربایجان‌غربی قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی، بررسی‌های همه‌جانبه و تحقیقات پلیس، این افراد را که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: هفت متهم اصلی طی یک عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس دستگیر و به مقر پلیس هدایت شدند.

غنی‌زاده در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند، به هنجارشکنان هشدار داد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را خدشه‌دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • کارگران ستون فقرات تولید ملی و اقتصاد ایران اسلامی هستند
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • آشتی داخلی، محور نشست فتح و حماس در پکن
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»