Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس گفت: صهیونیست‌ها بارها به دلیل نقض حقوق زنان در رتبه نخست گزارش حقوق بشری سازمان ملل قرار گرفته و در جایگاه نخست بزرگترین ناقض حقوق بشر جهان قرار دارد. - اخبار استانها -

شارلی انویه‌تکیه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به روز قدس و با اشاره به اینکه تحولات بین‌المللی بیانگر آن است که جنایات اسرائیل علیه مردم فلسطین همچنان در کانون توجهات جهانی قرار دارد اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی از زمان تأسیس تاکنون جنایات بسیاری را در سرزمین‌های اشغالی فلسطین مرتکب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همچنین صهیونیست‌ها از ابتدای پیدایش و حضور در فلسطین، در کنار تمام مسائل نظامی و خشونت‌های به کار گرفته در برابر مردم سرزمین‌های اشغالی، به صورت گسترده به نقض حقوق بشر نیز پافشاری داشته است.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی گفت: صهیونیست‌ها بارها به دلیل نقض حقوق زنان در رتبه نخست گزارش حقوق بشری سازمان ملل قرار گرفته و در جایگاه نخست بزرگترین ناقض حقوق بشر جهان قرار دارد.

وی افزود: بی‌تردید قطعنامه‌هایی که علیه رژیم غاصب صهیونیست در زمینه نقض حقوق بشر صادر شده است، مملو از «درخواست‌ها»، «محکومیت‌ها»، «ابراز نگرانی‌ها» و «ابراز تأسف‌ها» و همچنین دستور به «پایان دادن فوری» به نقض حقوق بشر بود.

انویه‌تکیه با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی مرتکب جنایاتی از قبیل استفاده از سلاح‌های ممنوعه، حمله به جمعیت غیرنظامی و اموال غیر نظامیان، حمله به مدارس،اماکن مذهبی، بیمارستان‌ها و نیروهای امدادگر شده است تصریح کرد: تمامی این موارد، نقض فاحش حقوق بین‌الملل و جنایت جنگی و جنایات علیه بشریت محسوب می‌شوند و طراحان، آمران و عاملان آن مستوجب تعقیب، محاکمه و مجازات هستند.

دستخط شهید حاج قاسم سلیمانی درباره فلسطین +عکسهشدار «ابو حمزه» به اسرائیل درباره مسجدالأقصی/رونمایی از پهپاد جدید مقاومت فلسطین

وی در ادامه نیز اظهار داشت: فلسطینی­‌ها حق دارند بدانند که چرا رهبران غربی پس از حمله روسیه به اوکراین این کشور را به سرعت تحریم کردند اما با وجود اینکه چندین دهه اشغال فلسطین را می­‌بینند هیچ اقدامی علیه رژیم غاصب صهیونیستی انجام نمی­‌دهند.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذربایجان غربی صهیونیست ها نقض حقوق حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست

کابینه رژیم اسرائیل امروز یکشنبه در جلسه خود با بسته شدن دفاتر شبکه الجزیره قطر در اراضی اشغالی فلسطین موافقت کرده است.

به گزارش مشرق، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم اسرائیل امروز یکشنبه به نقل از دفتر نخست وزیر این رژیم گزارش داد که کابینه وزیران رژیم اسرائیل با بسته شدن شبکه الجزیره در فلسطین اشغالی موافقت کرده است.

لحظاتی بعد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل در پیام ویدیویی گفت که به ریاست او در جلسه وزیران، حکومیت متبوع او با اجماع به بسته شدن شبکه الجزیره در اراضی اشغالی فلسطین رای داده است.

شبکه الجزیره قطر به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد که اعضای وزرای حزب ائتلاف دولت در این نشست و رأی گیری شرکت نکرده‌اند.

از زمان حمله رژیم اسرائیل به نوار غزه تا به امروز که ۲۱۲ روز می‌گذرد، شبکه الجزیره که گزارش اخوانی دارد، بر روی این جنگ و جنایت‌های رژیم اسرائیل در بخش عربی و انگلیسی تمرکز کرده و در برخی مواقع با انتشار تصاویر و ویدیوهایی از این این جنایت‌ها و موفقیت نیروهای مقاومت، صهیونیست‌ها را به شدت عصبانی کرده است.

طی این مدت شماری از خبرنگاران میدانی الجزیره در پوشش تحولات غزه به شهادت رسیده یا خانواده های آن‌ها مانند وائل الدحدوح به شهادت رسیده‌اند.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • مقام صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را به پرتگاه می‌کشاند
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • اسرائیل شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • پیام پادشاه مراکش به رژیم صهیونیستی و جهان درباره وضعیت فلسطین
  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست
  • آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی است
  • درخواست اساتید دانشگاه اموری برای اخراج رئیس دانشگاه
  • از اعتصاب اساتیددانشگاه نیویورک تا حمایت دانشگاه‌های ترکیه از غزه
  • ادامه حمایت دانشجویان آلمانی و فرانسوی از مردم فلسطین
  • ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد