Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:05:44 GMT

ابهاماتی در خبر انتقال دائمی اللهیار صیادمنش به هال‌سیتی

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۵۲۴۱

ابهاماتی در خبر انتقال دائمی اللهیار صیادمنش به هال‌سیتی

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته بود که یکی از کاربران توییتر به نام «ظافر آرتاش» با انتشار پیامی اعلام کرد که اللهیار صیادمنش بازیکن تیم فوتبال فنرباغچه به صورت دائمی به تیم هال سیتی منتقل شده است و برای این مهاجم ایرانی آرزوی موفقیت کرد.

این فرد خود را یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه فنرباغچه معرفی کرده است و چند حساب کاربری تُرک زبان و فارسی زبان اقدام به باز انتشار این پیام کرده و از حضور دائمی صیادمنش در هال سیتی خبر داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال هیچکدام از رسانه‌های انگلیس و خبرنگاران نزدیک به باشگاه هال سیتی چنین خبری را منتشر نکرده‌اند. هنوز مشخص نیست که این حساب کاربری چقدر رسمی است.

هال سیتی با داشتن یک مالک ترکیه‌ای، در نقل و انتقالات زمستانی اللهیار صیادمنش را از تیم فنرباغچه ترکیه به صورت قرضی و برای یک فصل به خدمت گرفت؛ با این حال عنوان می‌شد که با رضایت مالک و سرمربی هال سیتی از صیادمنش، قرارداد این بازیکن از حالت قرضی خارج و به صورت دائمی می‌شود.

خبر انتقال قرضی صیادمنش به هال سیتی در همان زمان ابتدا توسط حساب کاربری و رسمی باشگاه فنرباغچه منتشر شده بود و همین موضوع باعث شده است تا تردیدهایی در خصوص پیام اخیر فردی که خود را عضو هیات مدیره فنرباغچه منتشر کرده است، ایجاد شود.

صیادمنش مهاجم جوان ایران که در تیم‌های سایپا و استقلال بازی می‌کرد، در سال ۲۰۱۹ راهی تیم فنرباغچه ترکیه شد. او ابتدا به تیم استانبول اسپور و سپس به تیم زوریا لوهانسک اوکراین قرض داده شد و در بازگشت به فنرباغچه، از زمستان امسال در هال سیتی بازی می‌کند.

اللهیار تاکنون برای هال سیتی که در رقابت‌های چمپیونشیپ حضور دارد، یک گل به ثمر رسانده است.

کد خبر 5477989

منبع: مهر

کلیدواژه: اللهیار صیادمنش تیم فوتبال هال سیتی تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه انگلیس چمپیونشیپ انگلیس فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس مهدی طارمی کشتی آزاد تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال آلومینیوم اراک تیم ملی فوتبال ایران قهرمانی آسیا فینال جام حذفی تیم فوتبال سپاهان اصفهان فدراسیون فوتبال تیم فوتبال فولاد خوزستان باشگاه پرسپولیس هال سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  غلام شیرزاده با اعلام این مطلب اظهار کرد: برای حفاظت و نگهداری از این بنای تاریخی و استفاده بهینه از آن حمام بیگ‌جوان چند سال پیش به بخش خصوصی واگذار و زیر نظر کارشناسان حفظ و مرمت استان مورد مرمت قرار گرفت.    رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چایپاره افزود: حمام تاریخی بیگ‌جوان در مساحتی بالغ بر ۵۴۰ مترمربع در دو بخش عمومی شامل هشتی ورودی، سربینه، گرم‌خانه و خزینه و بخش اختصاصی ساخته شده است.   او با بیان اینکه مصالح به‌کار رفته در ساخت این بنا از نوع سنگ و آجر است، گفت: قدمت ساخت حمام بیگ‌جوان چایپاره به اواخر دوره قاجار برمی‌گردد که با شماره ۹۱۷۱ به ثبت ملی رسیده است.

دیگر خبرها

  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی 
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز