Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:00:57 GMT

دشمن ایجاد شبهه در باورها را طراحی کرده است

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۵۳۱۳

دشمن ایجاد شبهه در باورها را طراحی کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مردانیان شامگاه پنجشنبه در گردهمایی ایثارگران دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل اظهار کرد: استعمارگران از ۲۰۰ سال پیش با ورود به این کشور سعی در غارت منابع این سرزمین داشتند تا بتوانند اهداف پلید خود را در سایه جهل و نادانی عده‌ای عوام به کرسی بنشانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی دست شوم استعمارگران از غارت نفت و معادن این کشور کوتاه شد و بزرگان این کشور همچون سردار شهید سلیمانی اجازه ندادند تا دشمنان قسم خورده انقلاب با هر بهانه‌ای این کشور را مورد تاخت و تاز اندیشه‌های پلید خود قرار دهند.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران عظمت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را به عنوان شخصیت بی نظیر تاریخ معاصر ایران یاد کرد و گفت: نبوغی که این سردار توانمند اسلام در ولایت‌پذیری، تقوا و رشادت در میادین نبرد داشته در تاریخ این کشور بی بدیل است.

مردانیان افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی از همان دوران نوجوانی و جوانی سعی کرد تا روحیه پرهیزگاری و ولایتمداری را در وجود خود پرورش داده و زمینه حرکت‌های تحولی را فراهم کند.

وی ادامه داد: دشمن در جنگ تمام عیار فرهنگی و رسانه‌ای امروز سعی می‌کند تا با ایجاد شبهه در باورها و اعتقادات مردم حرکت شوم خود را به نوعی تقویت کند در حالی که هوشیاری ملت می‌تواند همه این تهدیدات را خنثی کند.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران تصریح کرد: همه ما باید در حوزه مسئولیت خود در کنار انجام وظیفه خطیر خدمت به مردم همواره پاسدار خون شهدا و ایثارگران و حامی خانواده‌های آنها باشیم.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی تلاش می‌کند تا در حوزه‌های مختلف با تأمین زمین، ساخت مسکن و نامگذاری ساختمان‌های اداری به نام شهدا به ماندگاری حرکت جامعه ایثارگران کمک کند.

کد خبر 5477882

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی اردبیل نفوذ دشمن راهپیمایی روز قدس بوشهر کرمانشاه ماه رمضان 1401 ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس آمار کرونا خراسان رضوی قزوین گرگان شب قدر مشهد راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷ شهرک مسکونی مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را اخذ کرده‌اند

ارسلان مالکی طراحی و ساخت شهرک‌های مسکونی دولتی را یکی از ابتکارات سازمان متبوعش در دولت سیزدهم برشمرد و گفت: با هدف طراحی، کنترل و تسریع در تصویب طرح‌های شهرک‌های مسکونی دولتی، شورای عالی شهرسازی و معماری ضمن اصلاح دستورالعمل ترویج شهرک‌سازی، مسوولیت تشکیل کمیته‌ای برای بررسی و تصویب طرح‌های آماده‌سازی و طراحی شهری شهرک‌های مسکونی دولتی را به سازمان ملی زمین و مسکن واگذار کرده است که در همین راستا همه طرح‌های شهرک‌های مسکونی دولتی باید به تصویب این کمیته برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی هدف از تشکیل دبیرخانه مذکور را ایجاد شهرک‌هایی با رعایت الگوی معماری اسلامی، ایرانی و الزامات شورای عالی مسکن و با طرح‌هایی فاخر از اهداف مدنظر در دبیرخانه شهرک‌های مسکونی دولتی عنوان کرد.

مالکی اضافه‌کرد: در هفته جاری آخرین وضعیت تصویب طرح‌های مکان‌یابی در سطح استانی و ملی در اداره‌های کل راه و شهرسازی استان‌های مرکزی، گیلان و لرستان مورد بررسی قرار گرفت تا در نخستین جلسه کارگروه امور زیربنایی این استان‌ها در سال جاری مصوبات لازم اخذ شود.

وی ادامه‌داد: طراحی و اجرای این شهرک‌ها با ساخت واحدهای حیاط‌دار و فاخر، کمک بسیار موثری به تامین زمین و اجرای قانون جهش تولید مسکن کرده و با استقبال زیاد متقاضیان مواجه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • وجود ۴۷۵ نقطه پرتصادف در جاده های کشور
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • ۵۷ شهرک مسکونی مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را اخذ کرده‌اند
  • رادان: هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم
  • رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد
  • کم‌کاری و عملکرد بدِ ۳۲ سازمان مسؤل در زمینه حجاب و عفاف
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد/ در مسیر اجرای طرح نور هیچ تردیدی به خود راه نخواهیم داد
  • رادان : دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد ؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد