Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@21:55:26 GMT

آزادی گروگان میلیاردی در اطراف ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۵۴۵۰

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: سرمایه‌گذاری که اواخر اسفند ماه ۱۴۰۰ در چابهار ربوده شده بود، پس از ۴۴ روز اسارت از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد و۷ آدم‌ربا دستگیر شدند. ناطقان: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: ۲۴ اسفندماه سال گذشته مردی ۷۶ ساله که از سرمایه‌گذاران بزرگ شهرستان چابهار است در منطقه آزاد شهرستان، توسط سرنشینان مسلح یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ ربوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به حساسیت موضوع تیمی تخصصی از کارآگاهان پلیس آگاهی و امنیت عمومی استان و شهرستان مأمور رسیدگی به این پرونده شدند و تحقیقات تخصصی خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد آدم‌ربایان با هدف اخاذی این فرد را ربوده و در تماس با خانواده‌اش چندین میلیارد تومان وجه نقد در قبال آزادسازی او درخواست کرده‌اند.

سردار طاهری بیان کرد: به منظور حفظ جان فرد ربوده شده، کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش گسترده‌ای برای رهایی او آغاز کردند و در نتیجه تحقیقات تخصصی خود موفق به شناسایی هویت آدم‌ربایان شدند و سرانجام در پی اقدامات تخصصی پلیس هفت نفر از عاملان اصلی آدم‌ربایی در چند عملیات ضربتی دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: با دستگیری این متهمان محل نگهداری فرد ربوده شده در یکی از مناطق کوهستانی شهرستان ایرانشهر شناسایی و روز گذشته با حضور تیمی متشکل از مأموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی استان در این محل گروگان پس از ۴۴ روز اسارت از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد و صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت. منبع: مهر برچسب ها: گروگان میلیاردی ، اطراف ایرانشهر ، آزادی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: گروگان میلیاردی اطراف ایرانشهر آزادی آدم ربایان ربوده شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۵۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر

 سرهنگ  مهدی رشنودی اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف رضایتمندی شهروندان، ماموران انتظامی طی هفته گذشته، با رصد و اشراف اطلاعاتی در چند عملیات نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان متواری اقدام کردند.

 وی در ادامه افزود: طی شناسایی و رصد اطلاعاتی تعداد ۱۲ سارق مسلح و عادی سابقه دار دستگیر که در برابر ادله و مستندات تاکنون به ۵۲ فقره انواع سرقت در نقاط مختلف شهرستان اعتراف که تحقیقات در خصوص کشف سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد.

 سرهنگ "رشنودی" با اشاره به دستگیری ۵ نفر معتاد متجاهر افزود: مامورین مبارزه با مواد مخدر شهرستان در اجرای این طرح موفق شدند ۱۵ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش را کشف و ضبط کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در همین راستا ۱۷ دستگاه خودرو موتورسیکلت پلاک مخدوش و فاقد پلاک توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در ادامه این طرح در اجرای برخورد با جرائم خشن در سطح شهرستان افزود: مامورین پلیس شهرستان ایرانشهر ۱۵ نفر از عاملان شرارات و تیراندازی به سمت شهروندان و یک نفر آدم ربا را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

 سرهنگ "رشنودی" در خاتمه با بیان اینکه ۴ قبضه سلاح غیر مجاز در این طرح کشف و ضبط گردید افزود: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی همچنان با قدرت در سطح شهرستان ادامه دارد و پلیس به افرادی که امنیت اجتماعی شهروندان را خراب میکند برابر قانون برخورد قاطع خواهد کرد.

  
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • بازداشت عامل جنایت خونین در بوستان ولایت
  • احتمال ربوده شدن یسنا قوت گرفت
  • دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • دستگیری ۳ متهم به قتل در یک روز
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر