Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:43:35 GMT

دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین معیار شناخت جبهه حق است

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۵۴۹۰

دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین معیار شناخت جبهه حق است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی پیش از ظهر جمعه در مراسم روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران بیان داشت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، ابتکاری هوشمندانه از سوی حضرت امام خمینی(ره) بود که روز به روز ابعاد جهانی بیشتری به خود گرفته است.

وی ادامه داد: دفاع از حقوق مردم شریف و مظلوم فلسطین، شاخص بسیار مناسب و دقیقی برای شناخت جبهه حق است و خوشبختانه ملت ایران با دفاع پیوسته از این آرمان و هدف مقدس جهان اسلام مبنی بر دفاع از حق قانونی یک ملت در سرزمین آبا و اجدادی خود، همیشه در جبهه حق بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان افزود: روز جهانی قدس در جمعه پیش رو، از آن روزهای بزرگ است که امسال با توجه به اتفاقات کرانه باختری و شعله‌ور شدن مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین در برابر ظلم اشغالگران، جایگاه ویژه‌ای دارد.

دوستی تصریح کرد: در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ ، کرانه باختری و نوار غزه شاهد هستیم که مقاومت هایی شکل گرفته و دچار خیزش مردمی شده‌اند و با وجود اینکه برخی کشورهای مرتجع برخلاف خواست ملت های خود روند سازش با رژیم جنایتکار صهیونیستی و عبور از حقوق مسلمین را پی گرفته‌اند، اما خوشبختانه ملت فلسطین و مالکان اصلی این سرزمین اسلامی روز به روز به حقوق خود بیشتر واقف می‌شوند و بسیار بر آن پافشاری می‌کنند و این اقدامات و مقاومت های اخیر آنها در طول چند دهه اخیر بی نظیر بوده است و این نوید را می‌دهد که ان‌شاءالله با همت مردم فلسطین و دیگر ملت های آزاده جهان، بتوانیم در راه آزادی فلسطین، این پاره تن جهان اسلام گام برداریم.

وی گفت: از مردم شریف استان هرمزگان که همیشه در جبهه دفاع از حق و همواره در دفاع از مظلوم پیشقدم بوده‌اند، دعوت می‌کنم ان‌شاءالله با حضور گسترده و دشمن شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس در روز جمعه نهم اردیبهشت ماه، بار دیگر با زدن مهر تأییدی بر این راه، از آرمان ملت مظلوم فلسطین و آزادی و رهایی قدس شریف دفاع کنند.

کد خبر 5478027

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی دوستی استانداری هرمزگان راهپیمایی روز قدس راهپیمایی روز قدس بوشهر کرمانشاه ماه رمضان 1401 ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس آمار کرونا خراسان رضوی گرگان قزوین شب قدر مشهد روز جهانی قدس دفاع از حق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان آزاده جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در بیانیه ای از دانشجویان آزاده جهان خواست تا برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی به‌پا خیزند.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جنایات وحشیانه و بی سابقه رژیم کودک کش صهیونسیتی علیه مردم بی پناه غزه، باسازش و خیانت و سکوت برخی حکام مزدور منطقه و سکوت خفت بار برخی محافل و سازمانهای حقوق بشری بین المللی و حمایت همه جانبه شیطان بزرگ آمریکا و برخی کشورهای استعمارگر اروپایی، همچنان ادامه دارد.

تداوم این جنایات قرون وسطایی بالاخره وجدان خفته افکار عمومی و بویژه دانشجویان و اساتید دانشگاه های جهان را برانگیخت، بطوریکه از اواسط هفته گذشته اعتراضات در بیش از دویست دانشگاه آمریکایی و اروپایی شروع و به تدریج به دانشگاه‌های سایر ایالات آمریکا و دیگر دانشگاههای اروپایی گسترش یافت.

آغاز اعتراضات دانشجویان و اساتید که با عنوان «جنبش همبستگی با غزه»، از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز و دامنه آن سراسر آمریکا و اروپا را در برگرفت، به سرعت به سایر ایالت ‌های آمریکا سرایت کرد.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری ضمن محکوم کردن برخوردهای غیر انسانی و خشونت بار پلیس و دولت آمریکا با دانشجویان و اساتید حامی فلسطینیان در این کشور، از همه دانشجویان و اساتید در همه دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و علمی در سراسر جهان دعوت می‌کند به این جنبش دانشجویی پویا پیوسته و حمایت خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام نموده و با این حمایت خود، اجازه ندهند بلوغ فکری و انسانی جنبش دانشجویی در محکومیت رژیم صهیونیستی با سرکوب و دستگیری گسترده دانشجویان توسط مدعیان دموکراسی و آزادی بیان در این کشور، خاموش شود.

بدیهی است که سرکوب این اعتراضات راه را برای جنایات هرچه بیشتر رژیم صهیونیستی باز خواهد کرد و در نتیجه وجدان بیدار انسانها هر روز شاهد ظلم‌های بیشمار خواهد بود.

مطمئن باشیم که با حمایت ما؛ دانشجویانی که از کالیفرنیا تا تگزاس، غیرتمندانه در دفاع از کودکان و مردم مظلوم غزه به میدان آمده اند، هرگز از مطالبات اساسی خود مانند پایان دادن به جنگ غزه، قطع ارتباطات دانشگاهی با رژیم اشغالگر قدس و محاکمه عوامل نسل کشی غزه کوتاه نخواهند آمد و با اعتراضات مدنی، خواب را از چشم قاتلان کودکان غزه و حامیان آنها خواهند ربود.

موج اعتراضات دانشجویی در دانشگاه‌های اروپایی و آمریکایی، پیام روشنی برای جنبش های دانشجویی در کشورهای اسلامی دارد تا به این موج جهانی پیوسته و ضمن افشای ماهیت مزدورانه و سازشکارانه حکام خائن و نیز افشای جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی، آرامش کشنده در دانشگاه‌های کشورهای اسلامی را درهم شکسته و به سهم خود خواب راحت را از چشم قاتلان کودکان غزه و حامیان آنها بربایند.

به امید پیروزی حق بر باطل

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • آشکارشدن چهره تزویر آمریکا در حمایت از حقوق بشر
  • آشکار شدن چهره تزویر آمریکا در حمایت از حقوق بشر
  • تداوم همبستگی جهانی در حمایت از مردم غزه
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • دانشجویان آزاده جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد