Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین کنگره شهدای روحانی شهرستان تفرش با حضور مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی استان مرکزی، اعضای شورای تامین، شورای اداری، ائمه جماعات و هیئت امنای  مساجد شهرستان در سالن اجتماعات سپاه ناحیه مقاومت بسیج تفرش برگزار شد.

در این مراسم به تعدادی از روحانیون حکم فرماندهی قرارگاه محلی اسلامی اعطا شد و همچنین از تعدادی از نیرو‌های سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به منظور خدمات جهادی و تبیینی در ماه مبارک رمضان تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مصطفی حسینی مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی استان مرکزی در این جلسه مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

همان گونه که روحانیت در زمان مبارزات انقلابی و جنگ تحمیلی نقش اول و موثر داشت امروز هم روحانیون باید در عرصه جهاد تبیین که نیاز روز کشور است نقش اول و موثر را ایفا کنند و در برابر این شبهات مجاهدت کنند.

دشمن فکر، مکتب و فرهنگ ما را هدف گرفته است و بر خلاف جهاد میدانی که میدان نبرد در خاکریزهاست در جهاد تبیین میدان نبرد در شیار مغزهاست، جهاد تبیین در مقابل شبهات و تردیدهاست.

دشمن در یک جنگ هیبریدی به دنبال القا کردن این است که نشان دهد نظام در ایجاد هویت تمدن اسلامی یا در تربیت نسل عالم یا حل مشکلات معیشت مردم ناتوان است یا مسائل دینی سر منشا مشکلات کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۵۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با هفته گرامیداشت کار و کارگر بعد از ظهر شنبه یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت با حضور مهدی نقدی فرماندار شفت، حجت الاسلام حکیمی امام جمعه، سرهنگ نقدپور فرمانده سپاه ناحیه شفت، رؤسای ادارات، جامعه کارگری و مدیران شرکت‌های تولیدی در سالن همایش یکی از کارخانجات شهرک صنعتی خرفکل شفت برگزار شد.

«حجت الاسلام حکیمی» امام جمعه شهرستان شفت در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا علی الخصوص شهیدان صنف کارگری اظهار کرد: کارگران از مهمترین ارکان رشد تولید هستند که منجر به مهار تورم در کشور می‌شوند.

کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای هستند

وی با بیان اینکه قشر زحمتکش کارگری به عنوان بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی کشور شبانه روزی در تلاش و تکاپو هستند، افزود: کارگر در فرهنگ اسلامی دارای شأن و منزلت والایی است و بنا بر احادیث ائمه اطهار (ع) کسانی که برای روزی خانواده تلاش می‌کنند، همانند مجاهد فی سبیل الله هستند.

حجت الاسلام حکیمی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدارهای مختلف به منزلت و ارتقای جایگاه کار و کارگر پرداخته‌اند، یادآور شد: کارگران در همه برهه‌ها از جمله پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و تحریم‌ها نقش کلیدی داشته‌اند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از سه خانواده معظم شهدای کارگری و کارگران نمونه شاغل در شهرک‌های صنعتی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6090094

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها