Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نصیریان، در اکران مردمی «لامینور»، گفت: همکاری با داریوش مهرجویی، همیشه برایش جذاب بوده و آرزومند است زندگی‌اش را با فیلمی دیگر با این کارگردان تمام کند

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اکران مردمی «لامینور»، در پردیس ایران‌مال با حضور داریوش مهرجویی، علی نصیریان، علی مصفا، رضا درمیشیان، وحیده محمدی‌فر، پردیس احمدیه، کاوه آفاق، سیامک ادیب، محمدرضا شهبانی‌نوری و محمدجواد جعفرپور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی نصیریان، بازیگر پیشکسوت کشورمان که پیش از این در فیلم‌های «گاو»، «آقای هالو»، «دایره مینا» و «پستچی» با داریوش مهرجویی همکاری کرده بود، در اکران مردمی «لامینور» گفت: «کار کردن با آقای مهرجویی برای من همیشه فوق‌العاده جالب بوده است. بعد از چهل سال دوری و جدایی از ایشان، این همکاری شکل گرفت.»

این بازیگر افزود: «فرهنگ غنی و درک و دانش، پشتوانه کار یک سینماگر است. سینما فقط تکنیک نیست. سینما اندیشه و فکر است و ایشان صاحب فکر بودند. از همان اوایل که با ایشان آشنا شدم و متن غلامحسین ساعدی خدا بیامرز با نام «گاو» را جلوی دوربین بردیم و بعدش هم در «دایره مینا» و فیلم‌های دیگر، کار کردن با ایشان برای من بسیار جذاب بود. «برای من خیلی جذاب خواهد بود که آخر عمری با مهرجویی زندگی‌ام را تمام کنم.»

کد خبر 571651

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علی نصیریان تندیس علی نصیریان علی نصیریان هنر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق داریوش مهرجویی علی نصیریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۵۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) عکس‌های خیره کننده و جذاب کیت وینسلت

 کیت وینسلت، بازیگر مشهور سینمای جهان مدتهاست که سفیر تبلیغاتی ساعت لونژین شده است. او اخیرا تبلیغ ساعت دو بنده‌ی جدید از این برند را انجام داده است.

چندی پیش از کیت وینسلت سریال کوتاه «رژیم» با بازیگری او از شبکه اچ‌بی‌او پخش شد.

این تصاویر از تبلیغات اخیر کیت وینسلت است.

منبع: دنیای تصویرآنلاین

tags # هالیوود سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • سلین دیون در مورد بیماری عصبی نادر خود می‌گوید / از لحاظ اخلاقی زندگی کردن روز به روز سخت‌تر می‌شود!
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • (تصاویر) عکس‌های خیره کننده و جذاب کیت وینسلت
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل/ عکس
  • آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل
  • گنج داریوش سوم هخامنشی؛ گنجینه‌ای عظیم که هنوز پیدا نشده است
  • «هامون» داریوش مهرجویی به تئاتر می‌آید/ زنده نگه‌داشتن یاد بزرگان
  • گنج داریوش سوم هخامنشی؛ گنجینه ای عظیم که هنوز پیدا نشده است