Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابتکار شگفت انگیز امام راحل به قدری در دل و جان جهان نشست که تمام مسلمانان جهان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان از سراسر جهان به خیابان‌ها می آیند و فریاد سر می‌دهند که از ظلم و جور غاصبان و صهیونیست‌ها به ستوه آمده و حامی مظلومان جهان اند.

در سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی نیز همچون سالیانی که کرونا در جهان چتر خود را پهن نکرده بود مردم ولایی شیراز و استان پیش از نماز دشمن شکن جمعه گرد هم آمدند تا راهپیمایی روز جهانی قدس رنگ و بوی دیگری داشته و لرزه بر اندام ظالمان جهان همچون آمریکا و اسرائیل بی اندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود راهپیمایی روز قدس رأس ساعت ٣٠: ١٠ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار شود اما این مردم خداجوی شیراز بودند که از حوالی ساعت ١٠ صبح در میدانی جمع شدند که مزین به نام امام حسین (ع) است و با تاسی از فرهنگ عاشورا بار دیگر به میدان آمده تا فریاد سر دهند هیچ گاه و در هیچ برهه‌ای از تاریخ به جز خداوند سر تعظیم فرود نخواهند آورد.

بالاخره عقربه‌های ساعت به ٣٠: ١٠ رسید و راهپیمایی روز قدس رسماً آغاز شد و شعارهای همیشگی مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و درود بر فلسطین به گوش می‌رسد چه شعارهای آشنایی برای مردمی که در حافظه تاریخی خود نبرد با ظالمان را خوب به یاد دارند.

فرقی میان افراد نیست از خرد و کلان تا پیر و جوان از اصول گرا تا اصلاح طلب همگی آمده‌اند زیرا فرقی نمی‌کند که در کدام گروه سیاسی یا سنی یا فعالیت اجتماعی قرار داشته باشند وقتی صحبت از دشمن مشترک می‌شود تمامی این واژگان رنگ باخته و رنگ همدلی به خود می‌گیرد.

روز قدس سال ١۴٠١ در تاریخ به یادگار خواهند ماند و آیندگان از مردمانی که امروز در صحنه آمده‌اند تا فریادگر مبارزه با ظلم و جور باشند قطعاً این پرسش را مطرح می‌کنند که تا چه زمانی باید بر آرمان‌ها استوار بود؟ و جواب روشنی خواهند یافت با این مضمون که تا از بین رفتن ظالمان باید جنگید و پای آرمان‌های انقلاب ایستاد.

کد خبر 5477800

منبع: مهر

کلیدواژه: قدس ماه مبارك رمضان شیراز راهپیمایی روز قدس روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس بوشهر کرمانشاه ماه رمضان 1401 ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس آمار کرونا خراسان رضوی گرگان روز قدس 1401 قزوین شب قدر راهپیمایی روز روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه حاجت تپه آنکار

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، راهپیمایی با مشارکت گسترده و در پاسخ به فراخوان گروه‌های دانشجویی و دانشجویان مسلمان در واکنش به آزار و اذیت حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در پردیس دانشگاه حاجت تپه برگزار شد.
 
در این راهپیمایی، مهمت جاهید گوران، رئیس دانشگاه و اساتید و دانشگاهیان حضور داشتند. مهمت جاهید گوران طی سخنانی از دانشجویانی که با احساس مسئولیت در این اقدام شرکت کردند، تشکر کرد.
 
گوران گفت که نمی‌توان ظلم اسرائیل را با عقل، وجدان و قوانین بین‌المللی توضیح داد. وی به ریاکاری غرب که از سویی به ترویج تمدن و حقوق بشر می‌پردازد و از سوی دیگر قتل‌عام اسرائیل نادیده می‌گیرد، اشاره کرد.
 
پس از بیانیه مطبوعاتی، راهپیمایی با سردادن شعارهایی و با درود بر مقاومت فلسطین به پایان رسید.

 

دیگر خبرها

  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • حمایت بانوان شاهرودی از اجرای طرح نور+ فیلم
  • حمایت بانوان شاهرودی از اجرای طرح نور
  • راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه حاجت تپه آنکارا
  • تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه حاجت تپه آنکار
  • آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟
  • راهپیمایی جمعی از بانوان آستارایی در حمایت از طرح نور فراجا