Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی مشهد مقدس گفت: در بازدید امروز بنا گردید فرماندار مشهد مقدس مسئول پیگیری بحث تعیین تکلیف اسناد مردم شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، مجید طهوریان عسکری  پیرامون بازدید صورت پذیرفته از محله وکیل آباد اظهار داشت: محله وکیل آباد در منطقه 12 شهری مشهد واقع شده است و به عنوان عضو کمیته نظارتی منطقه 12، بازدیدهای میدانی را از منطقه وکیل آباد صورت پذیرفته و مسائل و مشکلات همشهریان در این منطقه در دو سطح خرد و کلان، دسته بندی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به درخواست‌های همشهریان، رفع بخشی از نیازها و دغدغه‌ها نیازمند حضور مسئولین شهری و استانی است؛ در دیداری که با نمایندگان مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و به ویژه حجت الاسلام پژمانفر برگزار شد، درخواست شد تا بنا به تقاضای همشهریان، در محله وکیل آباد حضور پیدا کرده تا بتوانیم با همراهی استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد، گره 20 ساله‌ای که ساکنان این مناطق با آن مواجه‌اند را مرتفع سازیم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به اعلام آمادگی مدیران استانی و شهری برای حضور در این منطقه، گفت: صبح امروز خدایی، معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی، داوری، فرماندار مشهد، حجت الاسلام پژمانفر، نماینده مردم مشهد مقدس در مجلس شورای اسلامی، بنده و ضمیری از شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، شهردار منطقه 12 و جمعی دیگر از مسئولین مرتبط با برنامه و فعالیت‌های محله وکیل آباد، در این بازدید حضور داشتند.

طهوریان عسکری با تاکید بر اینکه محله وکیل آباد با سه کلان مسئله مواجه است، اشاره کرد: نکته اول اسناد مالکیتی مردم است که به مجموعه‌های برون سازمانی از شهرداری از جمله سازمان ثبت اسناد و املاک و غیره مربوط می‌شود؛ در بازدید امروز بنا گردید فرماندار مشهد مسئول پیگیری بحث تعیین تکلیف اسناد مردم شود.

وی ادامه داد: یک بخش از اسناد مالکیتی این منطقه به چند دستگاه همچون ستاد شاهد و ستاد فرامین امام مرتبط می‌شود که با اختلافاتی مواجه است؛ بخش دیگری از اسناد مورد اختلاف نیست ولی به جهت اینکه محله وکیل آباد با محدودیت‌هایی مواجه بوده، اسناد به آن‌ها تعلق نمی‌گرفته است؛ در این راستا فرماندار قول مساعد برای پیگیری داده است تا قفل اسناد مالکیتی باز شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس بیان کرد: نکته دوم به پایین بودن سرانه خدماتی در این منطقه مربوط می‌شود، با توجه به قرار گرفتن حدود هشت هزار نفر از همشهریان در این منطقه، تنها یک مسجد و یک مدرسه ابتدایی وجود دارد که این امکانات جوابگوی نیاز آن‌ها نیست؛ این در حالی است که فضای ورزشی و تفریحی در این منطقه وجود ندارد.

عضو کمیته نظارتی منطقه 12 ادامه داد: این محله به طور حتم به مسجد و حسینه بزرگ، مدرسه در مقطع دوره دوم ابتدایی و فضای سبز، تفریحی و ورزشی نیاز دارد؛ با توجه به برنامه‌هایی که شهرداری برای رفع این مسائل پیش بینی کرده‌است، این دغدغه و نیازها مرتفع می‌گردد، همچنین پیش بینی شده است که در قالب پروژه‌های 10 میلیارد تومانی، زمین‌هایی با هدف ایجاد فضای ورزشی برای ساکنان این مناطق، تملک گردد.

طهوریان عسکری سومین نکته را مرتبط با طرح تفصیلی محله وکیل آباد دانست و گفت: این طرح متناسب با خواسته و نیاز مردم بومی نیست، در این راستا بنا شده است که با یاری استانداری خراسان رضوی، ریاست کمیسیون ماده 5 و مشارکت مردم در بحث و جمع آوری اطلاعات اولیه، نیازهای همهشریان در این بخش مرتفع شود.

سخنگوی شورای شهر مشهد: رونق‌بخشی به اقتصاد استان و مشهد با تسهیلگری و رفع موانع تولید ایجاد می شودسخنگوی شورای شهر مشهدمقدس: با "تراکم‌‎فروشی" مخالفم/ مطالبه 23000 میلیارد‌ی شهرداری از دولت/ مشهد "بودجه مستقل" می‌خواهداستحکام بناهای عمومی دغدغه شورای شهر مشهد است/ توان‌یابان باید به حقوق حقه خود برسند

وی افزود: در صورتی که این سه کلان مسئله را حل کنیم، مسیرهای دسترسی و راه‌های محلی نیز باز می‌شود و می‌توانیم خدمات شایسته‌ای را برای مردم پس از گذشت 20 سال، به همت شورای ششم و درایت شهردار مشهد ایجاد کنیم؛ سه سال زمان پیش روی خود داریم و امیدواریم با اراده بین دستگاهی و مشارکت مردم این مهم محقق شود.

انتهای پیام/281/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرماندار مشهد اسناد مالکیتی شورای اسلامی مشهد مقدس شهر مشهد منطقه 12

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۵۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا بزرگمهر ظهر سه شنبه در دیدار با فرمانده منطقه دوم دریایی استان با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت: تدبیر امام راحل (ره) در دوم اردیبهشت ماه ۱۳۵۸ مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای دفاع از انقلاب نوپای مردم مبارز و متعهد ایران و در راستای پشتیبانی از دیگر نیروهای مسلح، نشان از پیش بینی خردمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران بود که اکنون با گذشت بیش از چهار دهه، اهمیت این تشکیلات روز به روز ملموس تر، لازم تر و روشن تر شده و آن را به نهادی مقتدر، جهادی، گسترده و فعال در همه صحنه های مرتبط و مورد نیاز انقلاب مبدل کرده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر با اشاره به شادی مردم منطقه از عملیات وعده صادق افزود: به یقین وجود این نهاد مقدس، تضمین کننده بقاء، دوام و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی به ویژه نظامی است که همانا عملیات اخیر سپاهیان لشکر اسلام در عملیات «وعده صادق» و تحقیر رژیم جعلی اسراییل نشان داد که قدرت، صلابت، شجاعت و پیروی از امر ولایت، جزء اصول لاینفک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و همواره با آنان، عجین و قرین بوده و هست.

عضو شورای قضایی استان بوشهر با اشاره اهمیت حدنگاری افزود: در هفته قوه قضاییه سال گذشته در دیدار مسئولان قضایی با مقام معظم رهبری، معظم له بر اجرای جدی قانون جامع حدنگار و مشخص شدن وضعیت متر به متر اراضی کشور تأکید کردند و این مسئله وظیفه دستگاه قضایی بویژه سازمان ثبت را سنگین‌تر از قبل کرده است.

وی افزود: کارکنان این اداره کل در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری با کار جهادی سعی بر اجرای صد درصدی حدنگاری به عنوان یکی از راهبردهای اصلی در سند تحول و تعالی قوه قضاییه دارند که در ایام تعطیل نیز در اداره حضور دارند و با انجام نذر خدمت سعی می کنند اسناد مالکیت اشخاص حقیقی و حقوقی را صادر کنند که تعداد ۴۰ سند مالکیت در اولین روز سال (یکم فروردین ۱۴۰۳) صادر کردند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهربا اشاره به صدور ۳۳۷ سند مالکیت به مساحت ۲ هزار هکتار برای منطقه دوم دریایی سپاه افزود: این اداره کل خود را مکلف داشته همانگونه که نیروهای مسلح دفاع از تمامیت ارضی کشور را بر عهده دارد، مسئولیت حفظ و صیانت از اراضی و املاک وزارت دفاع را به نحو احسن به انجام رساند. که بیش از ۹۵ درصد اراضی منطقه دوم دریایی در استان بوشهر دارای سند مالکیت هستند و در صورت رفع موانع از طرف این ارگان آمادگی داریم در کمترین زمان ممکن باقی مانده اسناد مالکیت این اراضی نیز صادر گردد

عملیات وعده صادق، نتیجه‌ی مطالبه به حق مردم بود

فرمانده سپاه دوم دریایی سپاه نیز در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: سپاه همواره در کنار مردم و نظام و حافظ منافع انقلاب اسلامی در تمامی زمینه‌ها است و عملیات وعده صادق، نتیجه‌ی مطالبه به حق مردم بود و باعث ایجاد هم‌افزایی در نیروهای مسلح در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی شد.

دریادار دوم پاسدار حیدر هنریان مجرد با ابراز رضایت از عملکرد اداره کل ثبت اسناد و املاک افزود: در ۲ سال اخیر با صدور اسناد مالکیت اراضی این نیرو در استان مسائل و مشکلات حقوقی ما نیز کاسته شده است و تمرکز فرماندهی نیرو بر رسالت اصلی که همانا امنیت در مرزهایی جمهوری اسلامی ایران است قرار داده ایم

کد خبر 6093061

دیگر خبرها

  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آنها بازگردانیم
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آن‌ها بازگردانیم
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری