Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@12:25:22 GMT

مشارکت نیروی دریایی سپاه در آبرسانی به روستاهای هرمزگان

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۵۸۴۶

مشارکت نیروی دریایی سپاه در آبرسانی به روستاهای هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالحمید حمزه پور صبح امروز در نشست مشترک محمد آشوری نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، خمیر و ابوموسی با عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان، وضعیت آبرسانی در این شهرستان ها بررسی شد.

عبدالحمید حمزه پور در این نشست که در محل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان برگزار شد با قدردانی از حمایت‌های محمد آشوری و دیگر نمایندگان استان در پیگیری تامین اعتبارات پروژه های آبرسانی از طریق مجلس شورای اسلامی و توجه ویژه دولت مردمی به موضوع حیاتی آب افزود: آبفا در این راستا برنامه ریزی لازم برای اجرای پروژه های مهم آبرسانی با هدف تامین نیاز آبی هرمزگان بویژه مناطق روستایی انجام داده است که تکمیل آنها به پایداری وضعیت آب استان خواهد انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مشکلات آب روستاهای قشم اشاره کرد و افزود: بسیاری از روستاهای این شهرستان بویژه روستاهای واقع در غرب جزیره با کمبود آب مواجه هستند که با هدف تامین نیاز آبی مردم این شهرستان احداث سه آبشیرینکن در دستور کار است.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، با بهره برداری از سه سایت نمک زدایی باسعیدو (غرب)، سلخ (مرکز) و تورگان (شرق) قشم، بیش از ۱۲ هزار مترمکعب در شبانه روز به ظرفیت تولید این شهرستان اضافه که باعث بهبود وضعیت آب روستاهای قشم خواهد شد.

حمزه پور همچنین به تامین نیاز آبی رضوان و روستاهای بخش مرکزی بندرعباس از محل آبشیرینکن خلیج فارس اشاره کرد و افزود: اتصال شهر فین و این روستاها به خط انتقال تامین و انتقال آبِ خلیج فارس، آب مورد نیاز جمعیتی بالغ بر ۲۴ هزار و ۲۰۰ نفر به پایداری لازم خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مصوبات سفر استاندار هرمزگان به شهرستان های خمیر و حاجی آباد و بررسی وضعیت آب این مناطق در شورای اداری، از جدیت آبفا برای به سرانجام رسیدن این مصوبات خبر داد.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، آب کهورستان و رویدر شهرستان خمیر نیز با پیش بینی صورت گرفته از محل آبشیرینکن خلیج فارس تامین خواهد شد.

حمزه پور همچنین با قدردانی از مشارکت نیروی دریایی سپاه گفت: برای بهبود وضعیت آب استان پیش بینی هایی برای اجرای پروژه‌های مشارکتی با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) صورت گرفته است که با جدیت در حال انجام است.

در این نشست محمد آشوری نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، خمیر و ابوموسی نیز با تبریک انتصاب عبدالحمید حمزه پور ابراز امیدواری کرد، با اجرای پروژه های پیش بینی شده در آینده ای نزدیک مشکلات آب حوزه انتخابیه مرتفع شود.

وی همچنین آمادگی خود را برای پیگیری تخصیص اعتبارات پروژه آبرسانی در سطح اعلام کرد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: آب روستاهای قشم هرمزگان بندرعباس محمد آشوری آب و فاضلاب هرمزگان وضعیت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ

نیروی دریایی آمریکا از عقب نشینی یک ناوهواپیمابر و یک ناوشکن خود از دریای سرخ خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیروی دریایی آمریکا عقب نشینی ناو هواپیمابر یوس اس اس دوایت دی آیزنهاور و ناوشکن یو اس اس گریولی را از  دریای سرخ به شرق دریای مدیترانه اعلام کرد.

الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده استحمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی

این دو کشتی جنگی آمریکایی پس از عبور از کانال سوئز وارد شرق دریای مدیترانه شدند.

سایت USNI News وابسته نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که ناو آمریکایی، منطقه فرماندهی مرکزی آمریکا را بدون مجموعه ناو هواپیمابر ضربتی یا گروه آبی خاکی برای اولین بار از ماه اکتبر ترک کرده است.

نیروی دریایی آمریکا به عقب نشینی ناوشکن یو اس اس میسون و یو اس اس فلپین از دریای سرخ اشاره نکرده است.

عقب نشینی این کشتی های جنگی آمریکا در پی ادامه عملیات نیروهای مسلح یمن علیه کشتی های مرتبط با رژیم صهیونیستی اعلام شده است.

انگلیس از حمله موشکی به یک کشتی در سواحل یمن خبر داد

 

سازمان تجارت دریایی انگلیس: یک کشتی در 14 مایل دریایی واقع در جنوب غربی المخا یمن هدف دو موشک قرار گرفت و خسارتهایی به آن وارد شد.

متلاشی شدن یک پهپاد آمریکایی در سواحل یمن

یک مقام آمریکایی از متلاشی شدن یک پهپاد ام کیو9 متعلق به ارتش آمریکا در سواحل یمن خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان – 8 اردیبهشت
  • وقوع ناپایداری‌های موقتی، تندباد لحظه‌ای و گردوخاک، ۸ اردیبهشت
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ