Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمال عجیبی در خصوص ترکیب تیم ملی ایران مطرح شده است؛ حضور سامان قدوس در دفاع راست!

شاید در ترکیب تیم ملی ایران در جام جهانی یک اتفاق عجیب رخ بدهد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، یکی از پست‌های مورد بحث در تیم ملی فوتبال ایران، دفاع راست این تیم است که در گذشته با حضور بازیکنان بزرگی مانند ابراهیم آشتیانی، منصور پورحیدری، جواد زرینچه، نعیم سعداوی، مهدی مهدوی‌کیا، حسین کعبی و در سال‌های اخیر با حضور خسرو حیدری، رامین رضاییان و وریا غفوری از نقاط قوت این تیم بود اما در چند سال اخیر به محل بحث و انتقاد تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق محرمی، مدافع راست جوان دینامو زاگرب از زمان روی کار آمدن دراگان اسکوچیچ تبدیل به نفر اول این تیم شده و با تمام انتقادها به عملکرد محرمی، اسکوچیچ نشان داده که در حضور بازیکنانی مانند اسماعیلی‌فر، تیکدری، سیامک نعمتی و یا مهدی شیری به محرمی اعتقاد دارد.

در این اوضاع و احوال که صادق محرمی در تیم باشگاهی خود هم از مدت‌ها قبل به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شده، سامان قدوس در پست جدید خود در تیم برنتفورد، باعث افزایش امیدواری‌ها برای تقویت این پست شده است.

هافبک ایرانی برنتفورد که در این فصل در بازی‌های کمی هم برای تیمش به میدان رفته، طی روزهای گذشته در ترکیب اصلی تیمش برای دیدار با تاتنهام قرار گرفت و از قضا مقابل سون هیونگ مین، هافبک کره‌ای تاتنهام درخشید که در دیدار ایران و کره جنوبی، سمت راست تیم ملی را به اتوبان تبدیل کرده بود.

قدوس در این دیدار برای اولین بار به عنوان مدافع – هافبک راست تیمش به میدان رفت و تمام راه‌های نفوذ سون هیونگ مین به سمت دروازه تیمش را بست و تحسین توماس فرانک را هم به دنبال داشت.

این عملکرد از سوی قدوس به عنوان بازیکنی که در پست دفاع راست به میدان رفته، جایگاه صادق محرمی در تیم ملی را هدف قرار داده و شاید قدوس که در خط هافبک تیم ملی نتوانسته جایگاه ثابتی را به دست آورد، در پست دفاع راست به کار گرفته شود و با قدرت هجومی خود، وزن بیشتری به این پست در تیم ملی بدهد.

البته تصمیم نهایی درباره این مساله را دراگان اسکوچیچ می‌گیرد که بارها گفته نیازمند یک مدافع راست کلاسیک است که بیشتر در کارهای تدافعی شرکت کند تا این که میل به هجوم داشته باشد و در ضد حملات پشت سرش خالی شود.

اخبار داغ 

رکنا برگشت استوری علیرضا حقیقی با جام! جدایی عجیب بازیکن اسپانیایی از فولاد فقط با ۶۸ دقیقه بازی! شروع مذاکرات سران لیورپول برای تمدید قرارداد یورگن کلوپ جلسه مدیر فوتبالی بارسلونا با مدیر برنامه های لواندوفسکی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دفاع راست تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی سامان تخریب شد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان از قلع و قمع ۴۸بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان طی هفته جاری خبر داد.

حجت‌الله رئیسی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از تعداد ۴۸ بنای غیرمجاز ۱۸ مورد در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ و مابقی در راستای اجرای احکام قطعی قلع و قمع شد که با تخریب این بناهای غیرمجاز تقریباً سه هکتار از اراضی کشاورزی از توابع بخش مرکزی و زاینده رود این شهرستان آزاد و به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود: این عملیات در خصوص جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز و اجرای تبصره ۲ ماده۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها اجرا شده است.

رئیسی ادامه داد: این بناهای غیرمجاز شامل احداث ساختمان، محوطه‌سازی و دیوارکشی بوده که با حضور نماینده دادستان، یگان حفاظت اراضی کشاورزی، امور اراضی شهرستان سامان و نیروی انتظامی اجرا شده است.

وی با تاکید بر حفظ کاربری اراضی و اهمیت پیشگیری از تغییرکاربری ها گفت: دو دوره آموزشی ترویجی حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی ها با تدریس کارشناس مسئول حفظ کاربری جهاد کشاورزی طی سال گذشته برگزار شد.

رئیسی خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی، قوانین حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، تخلفات تغییرکاربری غیرمجاز و خردشدن اراضی کشاورزی و به خطر افتادن امنیت غذایی برای کشاورزان بیان شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • قلع و قمع ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان سامان
  • سامان قدوس از قطر متنفر است!
  • الگوی مهاجرت دانشمندان در جهان چیست؟ / فاصله جغرافیایی کم‌تر؛ احتمال انتقال دانش بیشتر
  • ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی سامان تخریب شد
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • سوپر پاس گل سامان سوخت! (ویدیو)
  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو در دادگاه لاهه و پیامدهای جهانی