Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد اوجی وزیر نفت در جریان چهل و سومین راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: حضور باشکوه و پررنگ مردم در حمایت از آرمان‌های فلسطین، مردم و مبارزین فلسطینی پیام حضور امروز مردم است.

وی افزود: در حقیقت هیچ راهی جز مبارزه و خط مشی انتفاضه برای آزادسازی مناطق اشغالی وجود ندارد.

وزیر نفت تصریح کرد: امروز ببینید کشورهایی مانند مصر که با رژیم صهیونیستی سازش کردند دارای چه وضعیت اقتصادی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلسطین پاره تن اسلام است و ان‌شاالله به کمک خداوند آزاد خواهد شد.

کد خبر 5478186 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی جواد اوجی مصر نفت روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس فلسطین مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران ایران رژیم صهیونیستی روز جهانی قدس حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز قدس 1401 سیدابراهیم رئیسی محمد مخبر ماه مبارك رمضان ایالات متحده امریکا هیئت دولت محمد باقر قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۶۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از هدف قرار دادن مجدد بندر «ایلات» در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت بار دیگر یک کشتی اسرائیلی و همچنین بندر «ایلات» را مجددا هدف قرار دادند.

وی افزود: نیروی دریایی یمن کشتی اسرائیلی MSC DARWIN را در خلیج عدن با چند موشک دریایی مناسب و چند پهپاد با دقت مورد اصابت قرار داد.

یحیی سریع گفت: نیروهای مسلح یمن همچنین با چند موشک بالستیک و کروز چند هدف وابسته به دشمن صهیونیست را در منطقه ام‌الرشراش (بندر ایلات) واقع در جنوب فلسطین اشغالی مورد حمله دقیق قرار دادند.

این چندمین باری است که ارتش یمن در راستای حمایت از عزه، بندر «ایلات» در جنوب فلسطین اشغالی را هدف حملات پهپادی و موشکی خود قرار می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتقاء سواد سلامت روانی جامعه، راهی برای مبارزه با روانشناس‌نماها
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • دستورات رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم جنوب غرب تهران
  • چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود
  • هر جوان فلسطینی به قدر یک لشکر تاثیر دارد
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد در کرمان
  • فیلم/ ۲۰۰ روز مقاومت در شمال فلسطین اشغالی به روایت حزب‌الله
  • فیلم| ۲۰۰ روز مقاومت در شمال فلسطین اشغالی