Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بازرسی کل کشور کفت: روز قدس روز حمایت از مظلومان است چراکه ما شیعه امام علی (ع) هستیم که فرمودند؛ «کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» لذا مردم فلسطین امروزه مظلوم هستند.

ذبیح الله خداییان در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به پیام حضور مردم در راهپیمایی یوم الله روز قدس بیان کرد: روز جهانی قدس و راهپیمایی آن نماد وحدت مسلمانان در حمایت از فلسطین مظلوم برای آزادی بیت المقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بیت المقدس برای ما مسلمانان بسیار مهم و مقدس است چراکه بیت المقدس اولین قبیله مسلمان و محل معراج پیامبر اکرم (ص) است.

سخنگوی قوه قضاییه بیان کرد: روز قدس روز حمایت از مظلومان است چراکه ما شیعه امام علی (ع) هستیم که فرمودند؛ «کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» لذا مردم فلسطین امروزه مظلوم هستند.

خداییان مردم فلسطین تحت سلطه هستند، گفت: روز قدس، روز مبارزه با استکبار جهانی و اشغالگری است چراکه ما در قرآن کریم قاعده نفی سبیل را داریم؛ لذا ما باید به عنوان مسلمان، با سلطه کافرین و بیگانگان بر مردم مظلوم فلسطین مبارزه کنیم.

وی تاکید کرد: امروز الحمدالله با وجود اینکه هنوز شیوع کرونا تمام نشده، اما ما شاهد حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس هستیم. امیدوارم فلسطین اشغالی با تلاش و کوشش مسلمانان از سلطه رژیم کودک کش اسرائیل رهایی پیدا کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: روز قدس قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: روز قدس قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۶۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورتگا: سازمان ملل در مواجهه با نسل‌کشی کوبا و غزه به‌ چه کار می‌آید؟

رئیس‌جمهوری نیکاراگوئه توانایی سازمان ملل متحد در از بین بردن موانع برای پایان دادن به محاصره آمریکا علیه کوبا و جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه را زیر سوال برد و گفت این نهاد «چیزی بیش از ابزار امپریالیست‌ها نبوده است» و «هیچ فایده‌ای ندارد».

به نقل از تارنمای اسپوتنیک، دنیل اورتگا رئیس‌جمهوری نیکاراگوئه در جریان یک رویداد سیاسی در ماناگوآ گفت: "سازمان ملل برای چه؟ هیچ فایده‌ای ندارد. از صحبت کردن تا عمل کردن، چیزی بیش از ابزار امپریالیست‌های زمین نیست. "

وی خاطرنشان کرد: در سازمان ملل هر سال به رفع محاصره علیه کوبا رای می‌دهند و تنها دو رای مخالف وجود دارد: ایالات متحده و اسرائیل؛ بنابراین سازمان ملل به چه کار می‌آید؟

اورتگا همچنین به جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، به ویژه موضوع به رسمیت شناختن کشور فلسطین اشاره کرد و گفت: درست مانند آنچه که اکنون در مورد فلسطین اتفاق افتاده است، رای به رسمیت شناختن کشور فلسطین، دادن کرسی به آن در سازمان ملل، همه به جز دولت ایالات متحده رای مثبت می‌دهند، سپس زور بر منطق غلبه می‌کند، زور بر قانون غلبه می‌کند.

رئیس‌جمهوری نیکاراگوئه گفت: محاصره آمریکا علیه کوبا و همچنین اقدامات نیرو‌های نظامی اسرائیل علیه مردم فلسطین به یک میزان، نسل‌کشی هستند.

وی افزود: شکل‌های مختلفی از نسل‌کشی وجود دارد، نسل‌کشی که علیه مردم فلسطین انجام می‌شود و نسل‌کشی که علیه مردم کوبا انجام شده است؛ این نقض حقوق بشر نیست، این یک نسل‌کشی است، زیرا این نسل‌کشی، مردم را به رنج می‌کشاند، آنها را به فقر می‌کشاند، مردم را به دلیل کمبود دارو از بین می‌برد و کارزار‌هایی برای برانگیختن مردم و قیام راه می‌اندازد.

اورتگا معتقد است آمریکا با هدف سرنگونی دولت‌ها، شورش‌ها و قیام‌های (اجتماعی) همچون کودتای سال ۲۰۱۸ علیه نیکاراگوئه ایجاد می‌کند.

رئیس‌جمهوری نیکاراگوئه همچنین واشنگتن و متحدان اروپایی آن که میلیارد‌ها دلار برای تامین مالی دولت اوکراین و رژیم اسرائیل اختصاص داده‌اند را مورد انتقاد قرار داد؛ اختصاص میلیارد‌ها دلار برای «تقویت و غنی‌سازی» نخبگان صنعت نظامی که جهان و بشریت را در معرض خطر جنگ هسته‌ای قرار داده‌اند.

وزارت امور خارجه نیکاراگوئه نیز به تازگی در واکنش به تحولات خاورمیانه، همزمان با یادآوری «حمله‌های وحشیانه» رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، «انفعال و بی‌کفایتی» سازمان ملل متحد را مورد انتقاد قرار داد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ فیلم و عکس
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ عکس
  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
  • نمازگزاران شهرستان راور در حمایت از مردم مظلوم غزه شعاردادند
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر
  • نامه رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • اورتگا: سازمان ملل در مواجهه با نسل‌کشی کوبا و غزه به‌ چه کار می‌آید؟