Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در ساری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز قدس کلید واژه بیان مظلومیت مردم فلسطین است تا در طول زمان مظلومیت این مسلمانان از ذهن مردم جهان محو نشود.
وی خاطرنشان کرد : امروز حضور پرشکوه مردم مازندران و همچنین مردم سایر استان‌های کشور در راهپیمایی روز قدس بی بدیل بود و این حضور در واقع مقابله با ظلم و حمایت از مظلوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه ساری با بیان این که مظلوم‌ترین ملت جهان مردم فلسطین و ظالم‌ترین مردم در جهان رژیم غاصب اسرائیل و حامی آن یعنی شیطان بزرگ آمریکا است، گفت: امام خمینی (ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کردند تا با وحدت همه مسلمانان، مبارزه با ظلم و حمایت از مظلوم به معنای واقعی محقق شود و در دهه های گذشته همواره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پای آرمان های فلسطین مظلوم ایستاده است.
محمدی لائینی گفت: کلیدواژه روز قدس می‌تواند نشان‌دهنده مظلومیت تمامی مظلومان عالم در سراسر جهان و نابود کننده همه ظالمان باشد.
نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: تقدیر و تشکر خود را از مردم ولایی مازندران که با دهان روزه در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند، اعلام می دارم و آنان با حضور پرشور خود ثابت کردند که از تحریم‌ها و تهدیدات آمریکا نگران نیستند و به هیچ عنوان صحنه را ترک نخواهند کرد.
به گزارش ایرنا، حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذاری جمهوری اسلامی ایران، شانزدهم مرداد سال ۱۳۵۸ هجری خورشیدی مصادف با سیزدهم رمضان ۱۳۹۹ هجری قمری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به عنوان روز قدس تعیین کردند و آن را روز حیات اسلام نامیدند.
تا امروز، هرساله نه فقط ایرانیان بلکه آزادیخواهان بسیاری از کشورهای جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با فریاد خود همبستگی بین‌المللی با مردم فلسطین و حمایت از حقوق قانونی آنان را اعلام کردند.
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در ۶۲ نقطه از استان مازندران برگزار شد.

برچسب‌ها مازندران ماه رمضان قدس روز جهانی قدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران ماه رمضان قدس مازندران ماه رمضان قدس روز جهانی قدس ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با تاکید بر لزوم ثبات مدیریت در شهر گفت: بر اساس فرمایشات مقام‌ معظم رهبری مبنی بر ثبات مدیریتی، تغییرات بسیار در مدیریت شهری آسیب جدی به توسعه شهرها وارد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در همایش روز ملی شوراها که در استانداری خوزستان اظهار کرد: در بعضی استان‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته است که انتظار می‌رود به همین نسبت در شهرهای استان خوزستان نیز کارهای مؤثری انجام شود.

وی افزود: مسئول هر منطقه شهرداری نباید منتظر بیان مشکلات از سوی مردم باشد، بلکه خود باید نقاط بحرانی را شناسایی و رفع کند؛ حداقل کاری که فرمانداران، بخشداران و شوراها می‌توانند انجام دهند، کاهش مشکلات مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان بر ضرورت حل مشکلات شهرها و روستاهای استان تاکید کرد و ادامه داد: لازم است که در هر شهری یک یا دو خیابان اصلی به عنوان الگو، زیباسازی شود تا مردم متوجه اقدامات شهرداران شوند.

موسوی‌فرد تصریح کرد: به عنوان مثال در کوی علوی اهواز که ۱۹ خیابان اصلی و ۶۱ خیابان فرعی دارد، ابتدا مشکلات و نقاط ضعف این منطقه شناسایی و بخشی از کار توسط دستگاه‌های موجود در استان انجام شد.

وی با اشاره به ثبات مدیریتی در شهرداری‌ها گفت: کسانی که شهردار را انتخاب می‌کنند از ابتدا باید صلاحیت فرد را بررسی کنند، بعضی شهرها در سه تا چهار سال اخیر چند شهردار انتخاب کردند که یک اشکال بر عملکرد شورای شهر است، بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ثبات مدیریتی، تغییرات بسیار در مدیریت شهری آسیب جدی به توسعه شهرها وارد می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان اضافه کرد: ما مسئولان باید در فرصت باقیمانده به نحوی کار کنیم تا مورد رضایت خدا و مردم قرار گیرد و حق‌الناس بر گردن ما نباشد.

کد خبر 748780

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه
  • دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم