Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مرجع تقلید شیعیان گفت: دشمنان وقتی می‌بینند شیعه، سنی، طرفداران راست و چپ و همه این‌ها بدون استثنا در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده‌اند به وحشت می‌افتند و می‌فهمند که نمی‌توانند در مسائل اساسی میان مسلمین جدایی ایجاد کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله مکارم شیرازی در پیامی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس روز بسیار مبارکی است، روز عظمت مسلمین جهان و روز وحدت دل‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ابتکار امام خمینی رحمت الله علیه بسیار مهم بود که روز قدس را حلقه اتصال مسلمین جهان قرار دادند.

مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد: راهپیمایی زحمت زیادی ندارد اما برکاتش خیلی زیاد است، دشمنان وقتی می‌بینند شیعه، سنی، طرفداران راست و چپ و همه این‌ها بدون استثنا در این راهپیمایی شرکت کرده‌اند به وحشت می‌افتند و می‌فهمند که نمی‌توانند در مسائل اساسی میان مسلمین جدایی ایجاد کنند.

خروش مردم استان چهارمحال و بختیاری در روز قدس / فریاد "مرگ بر اسرائیل" سراسر منطقه طنین‌انداز شدراهپیمایی روز قدس در سراسر استان آذربایجان‌ غربی آغاز شد + تصویر

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم تصریح کرد: معتقدم که همه به عنوان یک عبادت در آخرین روزهای ماه رمضان برای تکمیل عبادت در این برنامه شرکت کنند و شعارهای کوبنده در مقابل دشمن دهند و به دنیا بگویند که مسلمانان در برابر دشمنان متحد هستند و در مسائل اساسی دست به دست هم می‌دهند.

آیت‌الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: من برای تمام کسانی که در این راهپیمایی شرکت می‌کنند دعا می‌کنم، چون می‌دانم نوعی جهاد است، اگر چه ظاهرش ساده است ولی باطنی عمیق دارد دعا می‌کنم همیشه سالم باشند و در این برنامه شرکت کنند و وحدت اسلامی که پشت دشمن را به لرزه در می‌آورد را به دنیا نشان دهند.

انتهای پیام/452/ح

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۶۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی کارخانه خودروسازی بم مهار شد

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم، گفت: آتش سوزی کارخانه خودروسازی در منطقه ارگ جدید بم در محل انبار ضایعات ایجاد شده بود. - اخبار استانها -

هادی شهسوارپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به آتش‌‌سوزی که صبح امروز در انبار خودروسازی مدیران خودرو واقع در منطقه ارگ جدید بم اتفاق افتاده بود، اظهار داشت: این آتش‌سوزی در قسمت انبار ضایعات این کارخانه اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه بلافاصله ماموران آتش‌نشانی در محل حادثه حضور یافتند، گفت: آتش‌سوزی همان صبح مهار شد و خوشبختانه با اقدام به موقع آتش‌نشانان‌ از گسترش آتش به خط تولید و سایر قسمت‌های کارخانه جلوگیری شد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم با اشاره به اینکه خسارت این حریق متوجه ضایعات کارخانه بوده است، تصریح کرد: این آتش‌سوزی هیچ خسارت جانی نداشته است.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • آیت الله رمضانی: علمای مسلمان باید صلح عادلانه را در جهان اسلام تبیین کنند
  • حکمرانی فضای مجازی نباید به دست دشمنان بیفتد
  • انتقاد تند آیت‌الله جوادی آملی از مشکلات اقتصادی کشور: اقتصاد مثل راهپیمایی نیست که سفارش شود و با سفارش حل شود
  • انتقاد تند آیت‌الله جوادی آملی درباره مشکلات اقتصادی کشور: اقتصاد مثل راهپیمایی نیست که سفارش شود و با سفارش حل شود
  • پیام آیت‌الله مکارم‌شیرازی به نکوداشت آیت‌الله ﻻری(ره) ‌
  • آتش‌سوزی کارخانه خودروسازی بم مهار شد
  • چرا حج امسال حج برائت است؟
  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • وحشت روزنامه دولت از برملاشدن ناتوانی‌های اقتصادی دولت سیزدهم
  • ورود مار سمی به کارگاهی در جنوب تهران