Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@21:11:10 GMT

سردار سلامی:‌ آمریکا به بیت عنکبوتی تبدیل شده است

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۷۰۳۳

سردار سلامی:‌ آمریکا به بیت عنکبوتی تبدیل شده است

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم روز قدس و پیش از خطبه های نماز جمعه تهران گفت: در گذشته صهیونیست‌ها بی‌رحمانه قتل عام می‌کردند اما امروز به نقطه‌ای رسیده‌اند که حتی مجروح شدن یک فلسطینی برای آن‌ها عقوبت فراوانی دارد، دیگر فصل آن فجایع غم‌انگیز برای فلسطین گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فلسطین از دست‌های خالی عبور کرده است، فلسطین مسلح است و مردانش در میانه میدان آماده نبرد هستند و رژیم اسراییل در حال فروپاشیدن است.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: به شما می‌گویم صهیونیست‌ها سخن مرا می‌شنوند به آنها می‌گویم شما فکر می‌کردید لایه‌های ضخیم امنیتی می‌تواند امنیتی‌ترین رژیم عالم را که مانند یک پادگان است از خطر حملات فلسطینی‌های قهرمان نجات دهد؟؛ دیدید شهیدان محمد حسین، فتحی حازم و شهید ضیا چگونه در قلب سرزمین‌های سال ۱۹۴۸ در یک شب یک فلسطینی تمام ارتش صهیونیستی و قوای امنیتی او را شکست داد.

سلامی عنوان کرد: شما وضعیت کشتی‌هایتان را در دریا دیدید؛ شما شلیک هزاران راکت نیروهای فلسطینی را در سیف‌القدس و ناتوانی گنبد آهنین‌تان را دیدید، شما همانند اژدها و شیر حزب‌الله را به مسلح در شمال سرزمینی که اشغال کرده‌اید می‌بینید، شما محاصره در قلب جهان اسلام را حس می‌کنید، شما درهم شکستگی نظام سیاسی‌تان را می‌بینید، شما پارگی نظام اجتماعی‌تان را می‌بینید شما می‌بینید که دیگر آمریکا تکیه‌گاه مطمئنی برای شما نیست و به بیت عنکبوتی تبدیل شده است کاخ سفید امروز به همراه نظام امنیتی شما یک لانه عنکبوتی است.

وی افزود: شما می‌بینید آمریکا از افغانستان می‌گریزد، از عراق در حال گریختن است در حاشیه سیاست‌های منطقه جای دارد دیگر نمی‌تواند به شما کمک کند آمریکا برای شما همانند آمبولانسی است که بعد از این که مریض می‌میرد به فریادش می‌رسد. شرارت‌هایتان را خاموش کنید شما می‌دانید ما اهل عمل و واکنش هستیم پاسخ‌های ما دردناک است، شرایط را برای خود محو خود فراهم می‌کنید، ما شما را رها نمی‌کنیم، منتظر باشید، پاسخ‌های ما را دیده‌اید.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: امروز هم می‌گویم اگر کوچکترین عمل جاهلانه و شرارت‌آمیزی از شما سر بزند بهتر از من می‌دانید که چه به سر شما خواهد آمد.

این خبر تکمیل می شود...

برچسب‌ها افغانستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اسرائیل ایالات متحده آمریکا حسین سلامی قدس عراق فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افغانستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اسرائیل افغانستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اسرائیل ایالات متحده آمریکا حسین سلامی قدس عراق فلسطین سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • تحریم سپاه توسط غربیان گویای سلامت کار پاسداران است
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • این دختر به نماد اعتراضی در امریکا تبدیل شده است | تصویر