Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله « قربانعلی دری نجف‌آبادی »در حاشیه راهپیمایی روز قدس اراک در جمع خبرنگاران افزود: روز قدس، روز عزت و وحدت جهان اسلام، روز مقابله با توطئه‌های اسرائیل و استکبار جهانی است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تصریح کرد: روز قدس ابتکاری مدبرانه ازسوی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران بود تا همه ملل مسلمان جهان را در فریاد بر سر غاصبان فلسطین و استکبار و رژیم صهیونیستی متحد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: روز جهانی قدس بیانگر انزجار و نفرت افکار جهانی به ویژه امت های اسلامی از اقدام های سلطه طلبانه و تجاوز گرانه استکبار جهانی و اسرائیل غاصب در پایمال کردن حقوق مردم فلسطین است.

امام جمعه اراک ادامه داد: پس از ۲ سال از وضعیت کرونایی، شرایط کشور بهبود یافته و امروز راهپیمایی روز قدس با حضور گسترده‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد و باید قدردان ملت ایران و تمامی مسلمانان و آزادیخواهان جهان برای حضور پرشور در این روز بود

آیت‌الله دری نجف آبادی اظهار داشت: مردم در این راهپیمایی حمایت همه جانبه خود را از ملت مظلوم فلسطین و منطقه غزه نشان دادند و با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

وی اظهار داشت: با همه فشارها و توطئه‌هایی که صهیونیست‌ها بر علیه فلسطینی‌ها دارند، مردم مظلوم فلسطین با غیرت تمام از مواضع و حریم خود دفاع می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امروز زن و مرد، بزرگ و کوچک، پیر وجوان، دانشجو و طلبه، کارمند و کارگر، پاسدار و بسیجی، ارتش، ناجا و همه و همه، راهپیمایی با عظمتی را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین خلق را کردند که در تاریخ ماندگار شد.

راهپیمایی روز قدس در یکصد نقطه شهر و روستایی استان مرکزی برگزار شد.

برچسب‌ها آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی اراک استان مرکزی امام جمعه اراک روز جهانی قدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی اراک استان مرکزی امام جمعه اراک روز جهانی قدس دری نجف آبادی آیت الله روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ علی خورشیدی در وزن منهای ۸۰- کیلوگرم این پیکار‌ها موفق به کسب نشان طلا شد.

علی‌خورشیدی در دیدار نخست خود مقابل نماینده مراکش به برتری دست یافت و در دیدار پایانی ووشوکاری از نپال را از پیش رو برداشت و به نشان طلای وزن منهای ۸۰ کیلوگرم دست یافت.

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌ین چین برگزار شد.

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: کار سخت، آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • تکیه خاتون‌آبادی، نقش جهانی کوچک در دل تخت فولاد
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • راهپیمایی در کشورهای عربی و غربی در حمایت از غزه
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان