Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@14:56:00 GMT

نا‌بودی رژیم صهیونستی طولی نخواهد کشید

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۷۱۰۲

نا‌بودی رژیم صهیونستی طولی نخواهد کشید

سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهدمقدس در جمع راهپیمایان روز قدس و نمازگزاران حرم مطهر رضوی گفت: منطق ما برای اینکه رژیم غاصب باید محو شود این است که این سرزمین فلسطین صاحب دارد و این‌ها هزاران انسان را کشته و میلیون‌ها نفر را آواره کرده‌اند و اگر مقابله رهبران کشور‌های اسلامی نبود آن‌ها قصد داشتند ایده نیل تا فرات خود را عملی کنند و کشور‌های دیگر را هم تصاحب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: امام بزرگ انقلاب در اولین سال پس انقلاب، ایده دفاع از ملت فلسطین را نهادینه کرد و همه ملت‌های اسلامی را دعوت کرد به اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین، اما بعد این ایده را تعمیم داد به کل جهان اسلام و فرمود: روز قدس یک روز جهانی و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: در طول این چهل و سه سال هم، روز قدس هر سال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار شد. رهبر انقلاب آیت الله خامنه‌ای هم وعده دادند با بزرگداشت روز قدس، زمینه آزادی فلسطین فراهم شده و طولی نخواهد کشید که آزادی قطعی این ملت مظلوم محقق خواهد شد؛ این رژیم جنایتکار در طول سال‌های حیات منحوس خود هرگز در هیج جنگی پیروز نشده و هرگز نتوانستند یک ملت واحد باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهپیمایی روز جهانی قدس روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۷۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم برنده‌ای نداشت تا کار در وقت اضافه دنبال شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌ فوتبال مس رفسنجان در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، از ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهدای مس مقابل پیکان تهران صف‌آرایی کرد که  این دیدار در 90 دقیقه با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت تا دو تیم کار را در وقت‌های اضافه دنبال کنند.

اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

 

جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه 32 زننده  گل  مس رفسنجان بود و ابوالفضل زمانی در دقیقه 48 گل تساوی را برای پیکان به ثمر رساند.

داوری این دیدار برعهده مهدی اجاقی است که علی قربانی از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد دانشجوی فعال زن آمریکایی از لابی‌ صهیونستی ایپک
  • تفال به حافظ یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ به جان او که گرم دسترس به جان بودی...
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • جامعه نخبگانی غرب، مفهوم نامه سال ۹۴ رهبر انقلاب را امروز درک کرد
  • وی‌ای‌‌آر سه امتیاز را از جیب قائدی بیرون کشید!‏
  • دلش برای «آسید کاظم» پر می‌کشید
  • وعده صادق قدرت اشغالگران قدس را به زیر کشید
  • رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید