Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@12:23:52 GMT

افتتاح بوستان و میدان شهدای مالیات ملارد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۷۱۱۰

افتتاح بوستان و میدان شهدای مالیات ملارد

شهردار ملارد از احداث،بسط و گسترش فضای سبز نیازی استراتژیک در شهرها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ همزمان با روز بیست و ششم ماه مبارک رمضان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی پروژه میدان و بوستان شهدای مالیات افتتاح و به بهره برداری رسید.

 این مراسم با حضور معاون محترم وزیر ، ریاست محترم سازمان مالیاتی کشور ، فرماندار محترم ملارد و نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه ملارد، شهردار و اعضای شورای اسلامی ملارد برگزار شد و به بهره برداری شهروندان عزیز ملارد بخصوص ساکنین شهرک‌ ملارد ویلای شمالی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار ملارد با اشاره به خبر فوق اظهار داشت: شهر و شهرستان ملارد در غربی ترین نقطه استان تهران، یکی از شهرهای نسبتا نوین منطقه است که باوجود محدودیت های زیاد، مسئولین و مدیران آن عزم خود را جزم کرده اند تا به هر نحوه ممکن رفاه و آسایش حداکثری را با امکانات موجود برای شهروندان خود فراهم سازند.

مهندس محمد بهمنی در تشریح این خبر  عنوان داشت: توزیع عادلانه فضای سبز در محلات ضرورت است و همه شهروندان باید امکان دسترسی لازم به بوستان‌ها و فضای سبز را در کوتاه‌ترین فاصله از محل سکونت خود داشته باشند، در همین راستا شهرداری ملارد با ارج نهادن به مقام شامخ شهدای ۸ سال دفاع مقدس بخصوص شهدای کارمند طی مراسمی یکی از میدان‌ها و بوستان‌های شهر را با نام شهدای مالیات احداث و به افتتاح و به بهره برداری رساند .

وی افزود : احداث،بسط و گسترش فضای سبز نیازی استراتژیک و ضامن بقای زیست انسانی در شهرها می باشد به نحوی که پس از شکل گیری شهرداری ها در راستای رسیدگی و مدیریت زندگی اجتماعی، سازمان سیما،منظر و فضای سبز را یکی از بخش های مهم و استراتژیک این نهاد قرار دادند. شهرداری ملارد در یک عملیات جهادی با بازه زمانی کمتر از ۲۴ ساعت نسبت به طراحی و اجرای میدان و بازسازی و ساماندهی فضای سبز ،  بوستان شهدای مالیات اقدام نمود .

مدیریت شهری ملارد تصریح کرد: این روزها انجام خدمات عمرانی و فراهم کردن امکانات رفاهی در برخی از شهرها برای مدیریت شهری به مراتب سخت تر و دشوارتر از احداث شهرهای جدید و نوساز است. تلاش سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرملارد در راستای افزایش سرانه های فضای سبز شهری و متعادل کردن نسبت سطح فضای سبز به فضای سخت (بتن، آسفالت و...) می باشد که منجر به افزایش بوستان های محله ای بیش از پیش شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: در اجرای این پروژه معاونت های خدمات شهری ، امورزیربنایی و ترافیک و سازمان سیما منظر و فضای سبز در یک همکاری ستودنی تمام امکانات خود را بکار بستند تا گامی دیگر در جهت تحقق امکانات رفاهی شهروندان ملاردی برداشته شود.

وی ادامه داد و گفت: پروژه های عمرانی-خدماتی شهر ملارد براساس اولویت بندی نیاز شهروندان اجرایی خواهد شد.

 مهندس بهمنی در خاتمه یادآور شد: مدیریت شهری ملارد در بدو ورود با یک رویکرد و نگاه فرهنگی و رفاهی کار خود را شروع کرد و قدم های  خوبی در راستای توسعه زیرساخت های فضای های فرهنگی، ورزشی و سرانه فضای سبز از جانب شورا و شهرداری برداشت ، ولیکن نسبت به حجم و مشکلات و مباحثی که در شهرستان ملارد وجود دارد می طلبد کارهای بیشتری در حوزه فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی صورت بگیرد و این مهم نیازمند یک همکاری بین نهادی فرهنگی در سطح شهرستان است تا بتوانیم مشکلات شهر ملارد را به یاری حق تعالی مرتفع کنیم .

انتهای پیام

خبرنگار: الهه حمزه ای

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهردار ملارد فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۷۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان باعث تضعیف حقوق شهروندان می‌شود و اتهام کم‌کاری را به سمت مدیریت شهری می‌برد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، علیرضا رحیمی محمودآبادی به همراه آرش یگانه شهردار منطقه ۷ و جمعی از معاونان و مدیران منطقه با توجه به درخواست شهروندان شهرک فرهنگیان از این محل بازدید کردند.

علیرضا رحیمی، عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های متعدد شهروندان در خصوص زیرسازی و آسفالت معابر اصلی و فرعی شهری که جزو وظایف و دغدغه مدیریت شهری است، همکاری لازم از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان برای مهیا کردن زیرساخت‌های معابر انجام نمی‌شود که این کوتاهی باعث تضعیف حق شهروندان و اتهام‌زنی به مدیریت شهری می‌شود.

وی افزود: از دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شرکت آب و فاضلاب، اداره گاز و شرکت توزیع نیروی برق استان البرز انتظار می‌رود در راستای رفع دغدغه و مشکلات شهروندان و تکریم ارباب رجوع نهایت همکاری را با شهرداری کرج داشته باشند تا مدیریت شهری به سمت مدیریت یکپارچه حرکت کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به نبود فضای سبز مناسب در شهرک فرهنگیان، گفت: مدیریت شهری در راستای بالا بردن سطح رفاه اجتماعی و تزریق سلامت و نشاط به جامعه باید تمام تلاش خود را به کار گیرد و فضای سبز و رفاهی متناسب با ذائقه شهروندان آن منطقه از جمله کودکان، بانوان و سالمندان را ایجاد کند.

رحیمی تاکید کرد: احداث پارک و ایجاد فضای سبز و بازی برای کودکان، آسفالت خیابان‌های فرعی خیابان سنبل، تکمیل بلوار سنبل ۴ و زیرسازی و جدول‌گذاری معابر با توجه به درخواست شهروندان شناسایی شد و در دستور کار منطقه ۷ شهرداری کرج قرار گرفت.

کد خبر 749243

دیگر خبرها

  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • اقدامات سازمان بوستان‌ها برای مبارزه با سفیدبالک‌ها در فصل بهار
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود