Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@17:06:20 GMT

شایعه در شهر؛ مهدی عبدی با عذرخواهی برمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۷۱۴۸

شایعه بازگشت مهدی عبدی به تمرینات پرسپولیس شنیده می شود

گویا قرار است مهدی عبدی از فردا مجوز حضور در تمرینات را به دست بیاورد.

به گزارش طرفداری، مهدی عبدی مهاجم جوان و گلزن پرسپولیس که بدون هماهنگی با کادرفنی تیمش در جشن قهرمانی تیم نساجی شرکت کرده بود، روز قبل از سوی یحیی گل محمدی از حضور در تمرینات منع شد تا شایعه اخراج او شنیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان اگرچه رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس به این موضوع اشاره ای نکرد اما طی ساعات گذشته شایعاتی شنیده می شود مبنی برا این که قرار است یحیی گل محمدی مجوز بازگشت عبدی به تمرینات را صادر کرده تا این مهاجم از روز شنبه (فردا) در تمرینات تیمش شرکت کند.

گویا مهدی عبدی در شرایطی می تواند از روز شنبه در تمرینات پرسپولیس شرکت کند که از کلیه اعضای تیم عذرخواهی کند. برهمین اساس این بازیکن قصد دارد فردا از کادرفنی و تمام اعضای تیم عذرخواهی کند تا بتواند مجوز بازگشت به تمرینات را از گل‌محمدی بگیرد. حالا باید دید این شایعه صحت داشته و عبدی فردا در تمرین حاضر خواهد شد یا همچنان این مهاجم گلزن در تمرینات غایب خواهد بود.

در این میان سکوت سنگین رسانه رسمی باشگاه در خصوص این اتفاقات نشان می دهد تا چه اندازه بین تیم و باشگاه فاصله است و اخبار تیم قرنطینه می شود. شاید بعدها بیشتر به این موضوع پرداختیم...

 

بیشتر بخوانید:

یحیی گل محمدی به مهدی عبدی اجازه تمرین نداد!

 

اخبار داغ 

رکنا برگشت استوری علیرضا حقیقی با جام! جدایی عجیب بازیکن اسپانیایی از فولاد فقط با ۶۸ دقیقه بازی! شروع مذاکرات سران لیورپول برای تمدید قرارداد یورگن کلوپ جلسه مدیر فوتبالی بارسلونا با مدیر برنامه های لواندوفسکی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی عبدی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۷۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش صریح درویش به شایعه تغییر نام پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پس از انتشار اخبار پیرامون تغییر نام باشگاه استقلال از «استقلال ایران» به «استقلال خلیج فارس» شایعاتی نیز پیرامون تغییر نام پرسپولیس و اضافه شدن پسوند نام مالکان جدید به این تیم وجود داشت که حالا با واکنش مدیرعامل این باشگاه همراه شده است.

رضا درویش در این خصوص گفت: این هم از آن شایعات دروغ است، پرسپولیس همیشه پرسپولیس بوده و خواهد ماند.

به این ترتیب پرسپولیس برخلاف همتای آبی‌پوش خود باوجود تغییر مالکیت فعلا تغییر نام نخواهد داشت.

باشگاه پرسپولیس که حدود 34 سال با نام دیگری در فضای رسمی فوتبال ایران شناخته می‌شد، در سال 1391 موفق شد نام اصلی خود را دوباره به عرصه رسمی تحمیل کند.

دیگر خبرها

  • واکنش تند مدیر پرسپولیس؛ حرف‌های پیرمرد پرحاشیه وقیحانه بود | سپاهان به جای شکایت بی‌جا عذرخواهی کند
  • مدیررسانه‌ای پرسپولیس: سپاهان به جای شکایت بیجا، عذرخواهی کند
  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد
  • قلم قرمز سرمربی پرسپولیس روی نام ۲ بازیکن
  • واکنش صریح درویش به شایعه تغییر نام پرسپولیس
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان درباره مواضع تند مهدی نصیری
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان درباره مواضع تند مهدی نصیری / براندازی قابل جمع با اصلاح‌طلبی نیست
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان مقابل جنجال مهدی نصیری /براندازی قابل جمع با اصلاح‌طلبی نیست