Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه نساجی طی پیامی از کمک های باشگاه رایکای بابل تشکر کرد

باشگاه نساجی بیانیه ای را منتشر کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، در پی افتخارآفرینی‌های سال‌های اخیر باشگاه نساجی، ناخودآگاه این حس خودجوش هواداری در اقصی نقاط استان مازندران برانگیخته شد و به ظهور رسید و در اتفاقات تاریخی ۹ اردیبهشت روز صعود، یا در دیدار نیمه‌نهایی و فینال جام حذفی، به یک حماسه بزرگ تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا آنجایی که همه مسئولان ارشد به‌هنگام نظاره ۴۰ هزار عاشق از سراسر مازندران در ورزشگاه آزادی، اعتراف کردند که امروز نساجی به‌ نماد و سمبل مازندران تبدیل شده و دل‌های مردم کلان‌شهر مازندران را با هم یکی کرده است.

جامعه هواداری متشکل از اقشار مختلف مردم، بدون محدودیت سنی و با انواع ویژگی‌‌های اخلاقی و رفتاری است که باشگاه نساجی طی این سال‌ها سعی کرده است با ایجاد وحدت همواره مروج بهترین فرهنگ‌ها و رسوم باشد.

حال در این میان عده‌ای ناخواسته همچون خاشاک، گاهاً رفتارهایی از خود بروز می‌دهند که باعث اختلاف میان باشگاه‌ها و حتی یک شهر خواهند شد.

ضمن تقدیر از هواداران نساجی در کل شهرهای شمال کشور، تشکر ویژه داریم از هواداران بابلی که از سال‌های خیلی دور هوادار دوآتیشه نساجی و پای ثابت ورزشگاه شهید وطنی بودند.

جا دارد یادی کنیم از خیل بازیکنان بابلی که در ادوار مختلف، زحمات زیادی را برای تیم نساجی متحمل شدند.

در بازی گذشته نساجی در دیدار نیمه‌نهایی شاهد آن بودیم که باشگاه رایکا بابل با اختصاص اتوبوس‌ها هواداری، حسن نیت خود را مانند دیگر باشگاه‌ها نشان داد.

بدون شک در ادامه آنچه که در توان باشگاه نساجی مازندران هست برای موفقیت باشگاه رایکا بابل نیز انجام خواهد داد.

همان‌طور که اشاره کردیم، مازندران یک کلانشهر بزرگ است و هیچ شهری از شهری مجزا نیست لذا جا دارد همه هواداران و متولیان هواداری در تمام شهرهای مازندران به محض مشاهده زمینه‌های تفرقه‌افکنی میان قومیت‌ها و شهرها، موارد را بلافاصله به گوش مسئولان و دستگاه‌های انتظامی و امنیتی برسانند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت استوری علیرضا حقیقی با جام! جدایی عجیب بازیکن اسپانیایی از فولاد فقط با ۶۸ دقیقه بازی! شروع مذاکرات سران لیورپول برای تمدید قرارداد یورگن کلوپ جلسه مدیر فوتبالی بارسلونا با مدیر برنامه های لواندوفسکی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!

به گزارش "ورزش سه"، بارها اتفاق افتاده بود که هواداران پرسپولیس به تشویق بازیکنان تیم حریف که زمانی در تیم محبوب‌شان بازی می‌کردند یا احتمال پیوستن آنها به پرسپولیس وجود داشت اقدام کرده بودند.

این اتفاق سالها در فوتبال ایران رخ می‌داد اما به نظر می‌رسد در مورد هواداران پرسپولیس اوضاع کاملا فرق کرده و آنها در بازی حساس با سپاهان فقط به تشویق تیم و بازیکنان خودشان مشغول بودند.

در سپاهان و پرسپولیس هرساله بازیکنانی هستند که سابقه بازی در دو تیم را داشته باشند و انتقال میان سپاهان و پرسپولیس در فصل‌های اخیر پر سر و صدا بوده است.

در بازی روز گذشته که پیروزی پرسپولیس حکم صدرنشینی آنها را امضا می‌کرد سرخ‌ها با سه بازیکن سابق خود یعنی فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و شهریار مغانلو رو به رو شدند که در این میان حساسیت‌ها روی رامین بسیار زیاد بود و در ورزشگاهی که بارها مورد تشویق قرار گرفته بود، جوی متفاوت و بر علیه خودش را تجربه کرد.

پرسپولیسی‌های سابق نیز با تمام توان در آزادی بازی کردند و اجازه ندادند که سرخ‌ها با پیروزی به قهرمانی نزدیک بشوند.

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!
  • ببینید | خلاصه بازی ذوب آهن ۰ - نساجی مازندران ۲
  • امیدها در شهر خسته زنده شد؛ هواداران نساجی: در لیگ برتر می مانیم! / فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد