Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@20:01:25 GMT

بدشانسی بزرگ برای سامان قدوس

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۷۲۰۷

بدشانسی بزرگ برای سامان قدوس

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، سامان قدوس به دلیل آسیب دیدگی مچ پا، قادر به همراهی برنتفورد در دیدار دوشنبه برابر منچستر نیست.

در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس برنتفورد در حالی باید به مصاف شیاطین سرخ برود که هافبک ایرانی خود را در اختبار ندارد. «توماس فرانک» سرمربی برنتفورد در این خصوص خبر داد برای بازی روز دوشنبه برابر منچستر چند بازیکن خود از جمله سامان قدوس را به دلیل مصدومیت برای این بازی در اختیار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته فرانک، سامان قدوس به دلیل آسیب دیدگی مچ پا، قادر به همراهی برنتفورد در دیدار دوشنبه نیست.

این در حالی است که این ملی پوش ایران در مسابقه قبلی برنتفورد مقابل تاتنهام، به عنوان مدافع راست به زمین رفت و عملکرد خوبی مقابل این تیم قدرتمند داشت. وضعیت مصدومیت سامان قدوس و مدت دوری او از میادین هنوز مشخص نیست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان کفاره روزه فطریه روز قدس وام فرزندآوری دعای روز بیست و هفتم رمضان سامان قدوس شیاطین سرخ مچ پا ماه رمضان کفاره روزه فطریه روز قدس وام فرزندآوری دعای روز بیست و هفتم رمضان سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۷۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت

به گزارش ورزش سه، مسیح زاهدی ستاره خط دفاعی گل‌گهر پس از مدت‌ها مصدومیت به ترکیب اصلی این تیم بازگشت و اولین بازی خود را در سال 1403 انجام خواهد داد.

این مدافع تاثیرگذار که پیش از مصدومیت در تمام 21 مسابقه گل‌گهر به میدان رفته بود 5 هفته دور از میادین بود و آخرین بازی خود را مقابل سپاهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر انجام داده بود.

او امروز در مقابل شمس‌آذر در ترکیب اصلی قرار گرفت و به دوران دوری خود از میادین پایان داد و مجدد در قلب خط دفاعی گل‌گهر به میدان خواهد رفت.

این مدافع با گل‌هایی که در دو هفته متوالی مقابل استقلال و سپاهان در هفته چهاردهم لیگ و دیدار معوقه هفته ششم به ثمر رساند مورد توجه قرار گرفته بود و با عملکرد دفاعی خوبی که داشت بازیکن مورد اعتماد مارینوس در خط دفاعی این تیم بود.

دیگر خبرها

  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • آرسنال پیش از یورو قرارداد رایا را قطعی می‌‌کند
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند