Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، منصور علی زارعی به عنوان سخنران مراسم پایانی روز قدس در جمع مردم ساری، با اشاره به سیر تاریخی تشکیل رژیم اشغالگر قدس،اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی همه نقشه‌های شوم رژیم اشغالگر قدس در منطقه خنثی شده است.

وی گفت: نخستین اولویت انقلاب اسلامی حمایت مردم فلسطین تبدیل شده و این موضوع به مسئله جهانی تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: انقلاب اسلامی به گروه‌های مبارزه فهماند که سازش با اسرائیل و آمریکا راه درستی نیست.

وی اضافه کرد: کشورهای استعمارگر وقتی متوجه شدند نمی‌توانند جلوی شور انقلابی مردم فلسطین را بگیرند طرح عادی‌سازی ارتباط کشورهای عرب با رژیم اشغالگر قدس را در پیش گرفتند.

زراعی با اشاره به تلاش‌های رزمندگان فلسطینی در مقابله با رژیم اشغالگر قدس،افزود: روند مبارزه مردم فلسطین رو به رشد است و امروز به موشک‌های پیشرفته دست پیدا کردند و این موضوع وحشت رژیم اشغالگر قدس را به همراه دارد.

وی ادامه داد: راهبر مقابله با رژیم اشغالگر قدس ادامه دارد، اگر امروز ما در جنبش فلسطین و غزه نجنگیم فردا باید در کشورهای همسایه به این رژیم اشغالگر قدس بجنگیم.

زارعی خاطر نشان کرد: به برکت رشادت‌های سردار قاسم سلیمانی امروز ما در کنار مرزهای این رژیم با آنها مقابله می‌کنیم، انتقام خون سردار سلیمانی باید از رژیم اشغالگر قدس گرفته شود و این خواسته ملت ایران است.

وی ادامه داد: مردم ایران نمی‌پذیرد که رژیم اشغالگر قدس و آمریکا در منطقه حضور داشته باشند به برکت خون سردار سلیمانی و مدافعان حرم آمریکا در حال خروج از منطقه است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اشغال طولانی فلسطین درس عبرتی برای ما باید باشد، کسانی که چند سال گذشته شعار نه غزه و نه لبنان سر می‌دانند افرادی هستند که دانش سیاسی ندارند، فلسطین عمق استراژیک نظام جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: اشغال طولانی فلسطین به ما می‌گوید که باید در حوزه دفاعی قدرتمند باشیم و امروز ایران در زمینه تامین تجهیزات دفاعی خود کفا است، این اشغال طولانی به ما می‌گوید که باید توان دفاع خودمان را تقویت کرده و نباید در برابر کشورهای استعمارگر کرنش کنیم.

زارعی ادامه داد: کشورهای استعماری از تفرقه بین مسلمانان سوء استفاده می‌کنند و این دسیسه کشورهای اروپایی، آمریکا و رژیم اشغالگر قدس است.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، افزود: یکی از دلائل عدم تامین نیازمندی‌های داخلی دلبستگی برخی از سیاسیون به غربی‌ها است، در پیام نوروزی رهبر انقلاب اسلامی  سال‌ها بحث حمایت از تولید داخلی  مطرح است، برای برون رفت از این موضوع باید گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی باشیم، سال‌ها است که معظم‌له بحث تولید بر پایه علمی را مطرح کردند اما دولت‌ها در این زمینه همراهی نکردند.

زارعی با لزوم دانش‌بنیان کردن اقتصاد، گفت: از همه ظرفیت‌های علمی کشور باید برای تحقق شعار سال باید استفاده کرد، رهبر معظم انقلاب اسلامی اعتقاد دارند که باید اقتصاد دانش بنیان داشته باشیم، باید به گونه‌ای عمل کنیم که استفاده از ظرفیت‌ها به نقطه مطلوب برسیم.

وی در ارتباط با قابلیت‌های استان مازندران، گفت: از این قابلیت‌ها به خوبی استفاده نشده است، صنعت استان را برخی‌ها در گذشته متوقف کردند، ما حافظان محیط زیست هستیم اما سرمایه‌گذارن و صنعت‌گران ضمن حمایت از حفاظت محیط زیست برای توسعه هم برنامه داشته باشند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قابلیت‌های استان در زمینه تولید محصولات کشاورزی، افزود: مجمع نمایندگان مجلس و مسئوولان اجرای باید در زمینه توسعه کشاورزی برنامه داشته باشند، سیاست‌های کلی استان در زمینه توسعه کشاورزی تهیه و تنظیم شود.

وی اضافه کرد: اگر در این دولت انقلابی اقدام مناسبی برای توسعه استان مازندران رقم نخورد به شدت در آینده دچار مشکل می‌شویم، مازندران ۴۰۰ کیلومتر ساحل دارد پس از آزاد سازی باید ساز و کار بهره‌برداری مناسب ازآن فراهم شود، ساحل به مرکز اقتصادی استان باید تبدیل شود.

نماینده مردم استان مازندران، خاطر نشان کرد: میلیارد تومان املاک و مستقلات دولتی در کنار سواحل وجود دارد باید این ظرفیت برای توسعه استان به‌کار گرفته شود، آینده روشن است.

وی اضافه کرد: در حوزه گردشگری و صنعت  به ویژه بخش کشاورزی با برگرفتن از دانش روز باید در منطقه بسیار کارآمد حاضر شویم، استان مازندران ظرفیت بسیار مناسبی دارد از این ظرفیت‌ها به خوبی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: امروز مردم کار را در میدان می‌بییند و باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم، موفقیت‌ها ما در حوزه امنیت باید الگو سازی شده و در حوزه اقتصادی مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: توسعه اقتصادی ساحل راهبرد انقلاب اسلامی مقابله با رژیم اشغالگر قدس مجلس شورای اسلامی نماینده مردم ساری رژیم اشغالگر قدس استان مازندران انقلاب اسلامی ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۷۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی رسانه‌های اسرائیلی ازجمله جروزالم پست وبرخی از رسانه‌های فارسی‌زبان وابسته به آنها یعنی ایران اینترنشنال درخبری مدعی شدند که رامین یکتاپرست توسط اسرائیل کشته شده است و او نیروی وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

بنابر گزارش تسنیم، پیگیری خبرنگار ما از منابع مطلع حاکی است که این اخبار صرفاً یک دستاوردسازی خیالی برای رژیم تروریستی اسرائیل است و فردی به‌نام رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ندارد.

رامین یکتاپرست یک فرد دوتابعیتی است که سابقه چندان مثبتی هم ندارد؛ همچنین برخی اطلاعات حاکی است که او در یک درگیری شخصی کشته شده است.

رسانه‌های اسرائیلی و به‌ویژه فارسی‌زبان‌هایی مانند ایران اینترنشنال، پس از شکست این رژیم در عملیات تنبیهی وعده صادق، در چند نوبت سعی کرده‌اند دستاوردهای خیالی برای آنها بسازند.

خود رسانه‌های آلمانی هم پیشتر نوشته بودند که طبق ادعای پلیس آلمان یکتاپرست در سال‌های 2009 و 2010 یک فاحشه‌خانه در لورکوزن آلمان را اداره می‌کرد و پس از آن به کلوب‌های موتورسواری که به بزهکاری شهرت داشتند، ملحق می‌شود.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902066

دیگر خبرها

  • شهادت ۱۴۱ خبرنگار از ابتدای تجاوز اسرائیل به غزه
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • سرگیجه بزرگ!
  • مقام ارشد حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • ادعای حامیان رژیم اسرائیل: جورج سوروس پول اعتراضات دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا را می‌دهد!
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی
  • منبع فلسطینی: اسرائیل از مواضع خود عقب‌نشینی کرد
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد