Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بر اساس آمارهای رسمیِ همه‌گیری کرونا، آمریکا با بیش از ۸۲.۹ میلیون مبتلا و بیش از یک میلیون قربانی همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با این بیماری قرار دارد و هند نیز با آمار بیش از ۴۳ میلیون مبتلا پس از آمریکا در رتبه دوم جهانی به لحاظ میزان ابتلا قرار گرفته است.

همچنین آمار مبتلایان به کرونا در برزیل هم از ۳۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ میلیون نفر فراتر رفته و در حال حاضر سومین کشور جهان به لحاظ بالاترین شمار مبتلایان است.

بیشتر بخوانید:

آخرین آمار کرونا در ایران / ۱۷ نفر در طول ۲۴ ساعت گذشته جان باختند

برزیل در عین حال با بیش از ۶۶۳ هزار جان باخته پس از ایالات متحده، دومین رکورددار تعداد قربانیان کرونا در جهان محسوب می‌شود و پس از آن هند با بیش از ۵۲۳ هزار قربانی، سومین کشور به لحاظ ثبت بالاترین آمار مرگ و میر کرونایی در این فهرست جهانی است.

در اروپا نیز فرانسه با ثبت بیش از ۲۸.۵ میلیون مبتلا هم اکنون رکورددار ابتلا در قاره سبز و چهارمین کشور با بیشترین آمار بیمار کرونایی در جهان است. همچنین روسیه با گذشتن از آمار ۳۷۵ هزار قربانی، هم اکنون بالاترین رقم مرگ و میر کرونا را در بین کشورهای این منطقه دارد و در جهان نیز چهارمین کشور با بالاترین نرخ فوتی‌های این بیماری است.

بنابر جدول به‌روز شده در پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در ۱۰ کشوری که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را تاکنون داشته‌اند تا صبح امروز (جمعه) به ترتیب به شرح زیر است:

همچنین ایران با مجموع هفت میلیون و ۲۲۰ هزار و ۴۰۲ مورد ابتلا و ۱۴۱ هزار و ۵۸ مورد فوت ناشی از بیماری کرونا در حال حاضر در رتبه شانزدهم در بین کشورهای دارای بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار دارد.

بر اساس آمار فوق پس از ایالات متحده، هند و برزیل تاکنون در فرانسه، آلمان، انگلیس، روسیه، کره جنوبی، ایتالیا، ترکیه، اسپانیا، ویتنام، آرژانتین، هلند، ژاپن، ایران، کلمبیا، اندونزی، لهستان، استرالیا، مکزیک، اوکراین، مالزی، تایلند، اتریش، رژیم صهیونیستی، بلژیک، جمهوری چک، پرتغال، آفریقای جنوبی، کانادا، فیلیپین، سوئیس، پرو، شیلی و یونان نیز بیش از سه میلیون مبتلا ثبت شده‌ است.

روند افزایش آمار ابتلا به بیماری کرونا که تاکنون در ۲۲۶ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

در این لینک مشروح آمار گستردگی ویروس کرونا در جهان و جدول حاوی تمام جزئیات آماری در همه کشورها و مناطق درگیر کرونا به روزرسانی می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر: 1138559 برچسب‌ها کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا میلیون مبتلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاملا رکورد فروش را جابجا کرد

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه پتروشیمیایی که شامل ۱۷ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. عملکرد نماد‌های این گروه چگونه بود؟ بیشترین و کمترین میزان فروش در فروردین ماه؟ نماد شپاس با فروش 1065.9 میلیارد تومان بیشترین میزان و شرنگی با میزان فروش 0.3 میلیارد تومان کمترین میزان فروش را در فروردین ماه به خود اختصاص دادند. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iz5

دیگر خبرها

  • رضا شیخی درگذشت
  • آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟
  • عامل خطر ابتلا به آلزایمر شناسایی شد
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد
  • پول این کشور رکورددار بیشترین رشد در برابر دلار شد | خط جدید برای دلار آمریکا
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/ اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها