Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@06:26:17 GMT

نیکزاد: راهپیمایی روز قدس دفاع از حق است

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۷۴۴۱

نیکزاد: راهپیمایی روز قدس دفاع از حق است

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس روز مظلومیت ملت و سرزمین فلسطین نام‌گذاری شد چون یک رژیم بی هویت بیش از ۷۰ سال است می‌خواهد یک سرزمین و ملت را از جهان حذف کند.

به گزارش ایران آنلاین، علی نیکزاد در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت وگو با خبرنگار حوزه دولت ایرنا، گفت روز قدس روز مظلومیت ملت و سرزمین فلسطین نام‌گذاری شد چون یک رژیم بی هویت بیش از ۷۰ سال است می‌خواهد یک سرزمین و ملت را از جهان حذف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ملت ایران در سراسر کشور با دهان روزه ثابت کردند که مواضع شان با مردم فلسطین مواضع ثابتی است و مردم آمدند تا از حق دفاع کنند.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان محقق شدن پیش بینی نابودی رژیم صهیونیستی در ۲۵ سال، تاکید کرد:  اگر همه مردم ملت‌های مسلمان مانند مردم ایران در راهپیمایی شرکت می کردند، چه بسا اسرائیل زودتر از بین می‌رفت.

نیکزاد یادآور شد: برخی نامردی و با اسرائیل سازش کردند که اشتباه می‌کنند.

وی افزود: شیطان بزرگ معامله قرن را پیش کشید تا پرونده فلسطین را ببندد اما نتوانست. داعش را فرستاد تا سوریه را نابود کند اما نتوانست. عربستان را فرستاد تا یمن را نابود کند اما نتوانست. بنابراین قدرت اینها رو به افول است.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همه مسلمانها در حمایت از فلسطین نایستادند ایران است که با اعتقاد پشت سر مردم مظلوم فلسطین ایستاده است و قطعاً پیروزی با مقاومت و مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی؛ امام خمینی(ره) به نام روز قدس نامگذاری شده است تا ظلم رفته بر مردم فلسطین فراموش نشود. این مراسم همچنین در بیش از ۹۰ کشور با حضور آزادیخواهان جهان برگزار می‌شود. سازمان‌ها، نهادها، شخصیت‌های حقوقی و حقیقی طی روزهای گذشته از مردم برای حضور شکوهمند در این راهپیمایی دعوت کردند. 


انتهای پیام/

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد/ راهپیمایی‌ها ادامه دارد

پس از آنکه پلیس فرانسه راهپیمایی همبستگی حمایتی از فلسطین را در یکی از مشهورترین دانشگاه‌های این کشور سرکوب کرد، دانشجویان در پاریس راهپیمایی دیگری را برگزار کردند.

به گزارش ایسنا، این اعتراضات در حالی برگزار شده که غزه توسط نیروهای رژیم صهیونیستی همچنان بمباران می‌شود و اعتراضاتی دیگر هم در پردیس‌های ایالتی در آمریکا همچنان ادامه دارد.

به نقل از شبکه خبری المانیتور، دانشجویان دانشگاه «ساینس پو» مدیریت این دانشگاه را به فراخوانی پلیس برای سرکوب تظاهرات حامی فلسطین که توسط ده‌ها دانشجو در پردیس مرکزی پاریس تجمع کرده بودند، متهم کردند.

یکی از اعضای اتحادیه دانشجویی این دانشگاه گفت: «مدیر دانشگاه با تصمیم برای فراخواندن پلیس به منظور سرکوب دانشجویان از خط قرمز رد شده است.»

سخنگوی این اتحادیه نیز گفت، دانشجویان با وجود سرکوب‌ها به دنبال ادامه تجمعات خود هستند.

این اتحادیه گفت که فعالان آن توسط بیش از ۵۰ نفر از نیروهای امنیتی از دانشگاه خارج شده‌اند و حدود ۱۰۰ افسر پلیس هم در بیرون منتظر آنها بودند.

سازمان دهندگان این اعتراضات خواستار «محکومیت آشکار اقدامات اسرائیل توسط ساینس پو» و برگزاری مراسم یادبود «به یاد مردم بیگناه کشته شده توسط اسرائیل» شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • راهپیمایی در کشورهای عربی و غربی در حمایت از غزه
  • تحلیلگران سیاسی درباره «وعده صادق» چه گفتند؟
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد/ راهپیمایی‌ها ادامه دارد
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • راهپیمایی در ایتالیا علیه سیاست‌های نظامی‌گری غرب
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه