Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@03:29:41 GMT

روز قدس مرهون روحیه الهی و حماسی امام راحل است

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۷۶۰۴

روز قدس مرهون روحیه الهی و حماسی امام راحل است

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عباسعلی گرزین روز جمعه در جمع راهپیماییان شیعه و اهل سنت گنبدکاووس افزود: حضور حماسی و گسترده مردم ایران اسلامی و دیگر کشورهای مسلمان و آزادیخواه جهان در راهپیمایی روز قدس، نشانه عملی پیروی از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی علیه جبهه کفر و استکبار جهانی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدا مقاومت و شهید راه قدس، اضافه کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس، عبادت جمعی، انقلابی، موثر، مبارزه جوی، استکبار ستیز و تاثیرگذار بر اراده جبهه حق علیه جبهه باطل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام گرزین ادامه داد: امروز اقشار مختلف ملت ایران از شیعه و سنی و از اقوام گوناگون باحضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز قدس غیرت دینی، حماسه اسلامی و توحیدی خود را به نمایش گذاشت و به دشمنان نشان داد، این بیداری اسلامی نه تنها در آنها کمرنگ نشده بلکه روز به روز، رشد و نمو بیشتری پیدا کرده است.

وی با قدردانی از حضور پرشور مردم کشورمان بویژه مردم شیعه و اهل سنت گنبدکاووس در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: راهپیمایی امروز یک توحید و امر به معروف عملی ملت شریف ایران به جبهه حق و صبر و نهی از منکر عملی آنها به جبهه نفاق و کفر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره با آیاتی از قرآن در خصوص دشمنی دائمی یهود با اسلام و ضرورت مقابله همیشگی مسلمانان با توطئه‌های این قوم ضالّین و استکبار جهانی، گفت: ملت ایران با تاسی از قرائت الهی و جامع حضرت امام خمینی (ره) از قرآن و براساس سه رکن عقلانیت، حماسه و معنویت حرکت انقلابی خود را جهت مقابله با استکبار جهانی و رژیم غاصب و جعلی اسرائیل آدم و کودک کش آغاز کرد.

حجت الاسلام گرزین افزود: ملت ایران در ۴۳ سال گذشته با همه توطئه‌ها، تحریم‌ها و سنگ اندازی‌های جهبه استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی اما با تاسی از رهنمودهای امام راحل و خلف صالح، شجاع و بصیر ایشان و پیروی از راه شهیدان همچنان به مسیر عزت و اقتدار خود ادامه می‌دهد.

وی اضافه کرد: جبهه کفر و استکبار جهانی در طول تاریخ چند هزار ساله خود همواره به دنبال آسیب زدن به امت اسلام و پیروان شیعه و اهل سنت آن بوده و هستند و در این مسیر با ترفندهای دروغین خیرخواهانه و یا جنگ و تجاوز به دنبال عملی کردن نقشه‌های شوم خود و دور کردن ملت ایران از مقاومت و مبارزه بوده اند.

حجت الاسلام گرزین با بیان اینکه انقلاب اسلامی حق است و خداوند پیروزی آن را تضمین کرده است، تصریح کرد: به کوری چشم استکبار جهانی، ملت ایران و امت اسلامی به مسیر عزت و اقتدار خود ادامه می‌دهند و با راهپیمایی پرشور و گسترده امروز خود، میخی دیگر بر تابوت و اضمحلال رژیم غاصب و جعلی اسرائیل وارد کردند.

گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است که امروز اقشار و اقوام مختلف مردم آن از شیعه و اهل سنت باحضور حماسی و پرشور خود در راهپیمایی قدس شرکت کردند و با ندای مرگ بر اسرائیل و آمریکا خویش، آزادی قدس شریف را خواستار شدند.

برچسب‌ها گنبدکاووس گلستان سازمان تبلیغات اسلامی روز جهانی قدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس گلستان سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاووس گلستان سازمان تبلیغات اسلامی روز جهانی قدس راهپیمایی روز قدس استکبار جهانی شیعه و اهل سنت حجت الاسلام ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محسن رضایی» دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه کمیسیون تخصصی این شورا با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر پایه ارزش‌های والایی همچون برادری، ایثار، فداکاری و وحدت بنا شده است، اظهار کرد: این ارزش‌ها بودند که مردم ایران را در برابر ظلم و ستم رژیم پهلوی متحد کردند و آن‌ها را به سوی پیروزی رهنمون داشتند.

وی ادامه داد: دو گوهر گران‌بهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

رضایی با یادآوری جانفشانی مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آن‌ها را به معجزاتی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور نیز به شمار می‌رود.

وی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف‌کردن مسیر پیشرفت ایران هستند؛ لذا ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزیی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، افزود: همان‌طور که پیش از این بارها تاکید کردم، فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که همانا ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم.

وی گفت: از همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی می‌خواهم که با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

کد خبر 6092731

دیگر خبرها

  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود