Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، روح الله سلگی روز جمعه در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس شهرستان تنکابن افزود : روز قدس میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران است که عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی(ره) را نشان می دهد و بیانگر اعتقاد به ضرورت وحدت و انسجام ملت های مسلمان در برابر زورگویان و صهیونیسم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت : امام خمینی(ره) با دوراندیشی و تدبیر صحیح رسالت مهمی برای امت اسلام تبیین کردند و امروز به برکت هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، آرمان قدس شریف زنده است و لانه عنکبوتی رژیم غاصب صهیونیستی بزودی ویران خواهد شد.

سلگی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی پس از گذشت ۷۵ سال از زمان تاسیس ، رنگ آرامش به خود ندیده است ،خاطرنشان کرد : جریان مقاومت موازنه قدرت را به نفع خود تغییر داده و رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط ممکن قرار دارد.

وی تصریح کرد : امروز مقاومت فلسطین فراسازمانی شده و اقدامات استشهادی به صورت خودجوش علیه اشغالگران صورت می گیرد و همین مسئله نگرانی های زیادی را برای سردمداران اسرائیل ایجاد کرده است.

معاون سیاسی استاندار مازندران گفت : استاندار های دوگانه غرب موجب شده تا جهان از چشم آبی های اوکراینی در برابر حمله روسیه حمایت کنند اما در مقابل ، جنایت های اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین نادیده گرفته می شود.

وی یادآور شد : هم اکنون ایران اسلامی از موضع قدرت در برابر زورگویان عالم ایستاده و به امید مستضعفان در جهان تبدیل شده است.

مردم تنکابن امروز راهپیمایی روز قدس را از مسجد جامع شروع کردند و پس از گذشتن از میدان شهید شیرودی و میدان امام(ره) ، در مصلای شهید بهشتی گرد آمدند.

راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردها و شعار نوشته هایی در حمایت از مردم فلسطین ، علیه سیاست سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی و دولت های مستکبر شعار دادند.

حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذاری جمهوری اسلامی ایران، شانزدهم مرداد سال ۱۳۵۸ هجری خورشیدی مصادف با سیزدهم رمضان ۱۳۹۹ هجری قمری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به عنوان روز قدس تعیین کردند و آن را روز حیات اسلام نامیدنند.

برچسب‌ها تنکابن راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۱ مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنکابن مازندران تنکابن مازندران روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۷۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه

 امروز استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با پیگیری خبر‌های سرکوب دانشجویان و استادان معترض به رژیم اشغالگر قدس در دانشگاه‌های آمریکا این سرکوب را نماد دورویی استکبار جهانی در ادعای پایبندی به حقوق بشر دانستند.

سیما رهگشای و الیاس پرورش دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفتند سرکوب دانشگاهیان آمریکایی با یورش پلیس از موضوعات پر بحث دانشجویان سر کلاس درس است.

حمید باقری دهبارز استادیار گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم به همراه شماری از دانشجویان این دانشگاه از اعتراض دانشگاهیان آمریکایی به رژیم اشغالگر قدس حمایت و حمله پلیس به آنان را محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • تأکید وزیر علوم بر حمایت دانشگاهیان از خیزش علیه جنایات رژیم صهیونیستی
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود