Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت، اظهار کرد: بسترهای ازدواج و افزایش جمعیت باید توسط مسئولان فراهم شود.

وی با تاکید بر فراهم کردن بسترهای معنوی و سالم در جامعه، افزود: همه باید در راستای بسترسازی فضای مناسب و سالم در جامعه کوشش کنند.

امام جمعه رشت با تقدیر از حضور مردم گیلان در راهپیمایی روز جهانی قدس، بیان کرد: نگاه دردمند و دغدغه مند مردم گیلان نسبت به مردم مسلمان و ستمدیده فلسطین و یمن و دیگر کشورها ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله فلاحتی با تاکید بر توجه فریاد رسی و دست گیری مستمندان و ظلم دیدگان عالم بویژه مسلمانان، تصریح کرد: حمایت از فلسطین و قدس شریف از بیداری اسلامی نشأت می‌گیرد و این مسیر تا آزادی قدس ادامه دارد..

وی با اشاره به سکوت جامعه بین المللی نسبت به ظلم روا شده در فلسطین، افزود: سکوت مدعیان حقوق بشر نسبت به فلسطین و غزه و دیگر کشورهای مظلوم و ظلم دیده جای تأمل و تأسف دارد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه آزادی قدس از محور مقاومت می‌گذرد، گفت: تنها راه آزادی قدس و موفقیت مظلومان جهان مقاومت در مقابل زورگویان است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دیگر وقت گفتمان گذشته است، تصریح کرد: برخی از مسئولان دولت گذشته برای گفتگو با دشمن دست و پا می‌شکستند.

وی با اشاره به تدبیر و دوراندیشی رهبر معظم انقلاب در منطقه و جهان، افزود: بسیاری از معادلات دشمن با نگاه، تفکر و دوراندیشی رهبر فرزانه انقلاب بر هم خورد.

ضرورت ایجاد نگاه علمی در حوزه کشاورزی گیلان

امام جمعه رشت با اشاره به نامگذاری روز کار و کارگر، خطاب به متولیان امر، گفت: پایه و اساس تولید، کارگران هستند و می‌طلبد به این قشر از جامعه توجه ویژه شود.

آیت الله فلاحتی با گرامیداشت شهادت شهید مطهری و روز معلم، بیان کرد: شأن و منزلت معلمین را حفظ کنید و اجازه ندهید با برخی سهل انگاری شأن معلمان خدشه دار شود.

وی با بیان اینکه جایگاه معلمی جایگاه پیامبری است افزود: معلم سمت و صفت پدری دارد و اهانت به معلمین به هیچ عنوان پذیرفته است.

امام جمعه رشت با اشاره به تنش‌های احتمالی آب در بخش کشاورزی، تاکید کرد: کشاورزان گیلانی در استفاده از آب صرفه جویی کنند و کشاورزی را به سمت بهینه سازی آب ببرند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به کاهش چشم گیر آب پشت سد منجیل، بیان کرد: نگاه علمی به کشاورزی باید در گیلان پیاده سازی شود.

کد خبر 5478495

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله رسول فلاحتی خطبه های نماز جمعه روز قدس 1401 امام جمعه رشت راهپیمایی روز قدس روز قدس 1401 بوشهر روز جهانی قدس روز قدس کرمانشاه ماه رمضان 1401 ویروس کرونا فلسطین گرگان آمار کرونا قزوین خراسان رضوی آیت الله فلاحتی امام جمعه رشت آزادی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید

جواد افهمی از انتشار کتاب تازه خود با عنوان «دختران قبیله جنگ» برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد. - اخبار فرهنگی -

جواد افهمی نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌  از انتشار رمان تازه خود با عنوان« دختران قبیله جنگ» برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت:  این رمان از سوی انتشارات خط مقدم منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: این رمان در موضوع محور مقاومت نوشته شده و به جنگ داخلی سوریه و ماجرای معترضان و  سلاح به دستان در سال‌های 2012 تا 2013 در سوریه می‌پردازد. در حقیقت دوره تاریخی قبل از حضور داعش و ابتدای شروع ناآرامی‌‌ها و شلوغی‌های سوریه.

افرایش 110 درصدی قیمت کتاب در آستانه نمایشگاه

 افهمی افزود: رمان برگرفته از یک رخداد واقعی است که برای روستائیانی در حوالی فوعه اتفاق افتاده است،‌ روایت گروگانگیری زنان یک روستای شیعه‌نشین است که در یک اتوبوس در حال حرکت به نقطه‌ای دیگر هستند.

وی ادامه داد: گفت‌وگوها و تحقیقات درباره این واقعه در سفری که در سال‌های گذشته به سوریه داشتم،‌ انجام شد و نتیجه این گفت‌وگوها و تحقیقات دو کتاب «بادهای سرکش هندوکش» و «دختران قبیله جنگ» شد. اولی پیشتر منتشر شد و دومی نیز در راه انتشار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترور یک فرمانده مقاومت توسط تشکیلات خودگردان
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • مدعیان آزادی بیان استاد دانشگاه را به زمین می‌اندازند!
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • انصارالله: در کنار ایران با اسرائیل خواهیم جنگید
  • انصارالله: در کنار ایران به اسرائیل خواهیم جنگید
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید
  • نقد فیلم مست عشق / شکستی مفتضحانه برای حسن فتحی
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم