Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@14:09:20 GMT

روز قدس هدیه الهی است

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۷۶۹۸

روز قدس هدیه الهی است

سردار یدالله جوانی در مراسم روز جهانی قدس اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای مقاومت گفت: درود خداوند بر مردم ایران زمین که با حضور خود قلب امام زمان (عج) را خشنود ساختند، روز قدس هدیه الهی بود که بر قلب امام (ره) نازل شد و ایشان با اعلام این روز یک یادگار ماندگار ارزشمند را به جای گذاشتند که امروز آثار آن آشکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز با گذشت چندین دهه در شرایطی هستیم که در موضوع فلسطین دو نوع سوال در افکار عمومی مطرح است. ابتدا کسانی که می‌پرسند چرا باید برای آزادی قدس هزینه کنیم و نیروی قدس سپاه پاسداران داشته باشیم؟ که این نوع سوال در شرایط جنگ ترکیبی مطرح می‌شود. سوال دوم اینکه آیا به راستی وعده سرنگونی رژیم صهیونیستی محقق می‌شود؟ کسانی که می‌گویند چرا روز قدس را گرامی می‌دارید اگر بدانند که فلسطین چگونه اشغال شد قطعاً نگاهشان تغییر می‌کرد.

به گفته او ۷۵ سال پیش کشوری به رژیم صهیونیستی وجود نداشت و کشور‌های غربی به ویژه انگلیس برای ایجاد اختلاف در اسلام، سناریوی را طراحی کردند تا رژیم غیراسلامی را در فلسطین ایجاد کنند تا مانع از پیشرفت اسلام شوند.
بر همین اساس امام خمینی می‌فرمایند که اسرائیل غده سرطانی در پیکره جهان است، به همین دلیل اگر غده سرطانی ریشه کن نشود می‌تواند پیکر اسلام را نابود کند؛ بنابراین استراتژی محو رژیم صهیونیستی که از سوی رهبر انقلاب مطرح شد ریشه کن کردن غده سرطانی است.


جوانی می‌گوید برادران و خواهران مسلمان امروز در مسیری گام بر می‌داریم که انتهایش محو رژیم صهیونیستی است که پیش از پیروزی انقلاب اسرائیل غاصب با برخورداری از قدرت انگلیس و آمریکا بی‌رحمانه مردم فلسطین را سرکوب و قتل عام کرد تا بتواند خود را تثبیت کند. در همین فضا که دولت‌های اسلامی برای تسلیم شدن در برابر اسرائیل صف کشیده بودند، انقلاب اسلامی در ایران پیروز شد و امام خمینی در آن زمان مبحث اتحاد مسلمانان در برابر اسرائیل را مطرح کردند.


امروز پس از گذشت ۴۴ سال انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب فرمودند رژیم صهیونیستی که ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، با پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر افت قدرت قرار گرفته است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، تدابیر رهبر انقلاب و شکل گیری گروه‌های مقاومت سنگ‌های در دستان مردم فلسطین به موشک‌های نقطه زن و پهباد‌های انتحاری تبدیل شده است تا هر نقطه از رژیم صهیونیستی را به آتش بکشند. در این راستا شاهد بودیم که اسرائیل پس از ۳۳ روز جنگ از حزب الله لبنان شکست خورد.

به گفته او همچنین در جنگ‌های ۲۲ روزه و ۱۲ روزه اخیر رژیم صهیونیستی با ملت فلسطین ثابت شد که رژیم صهیونیستی قادر به جنگ با نیرو‌های مقاومت نیست. رژیم صهیونیستی امروز جرأت هیچ کاری را ندارد و اگر دست از پا خطا کند با واکنش سختی روبه‌رو خواهد شد. گنبد آهنین اسرائیل در مقابل راکت‌های نیرو‌های مقاومت فروریخت و این موضوع ثابت کرد که رژیم صهیونیستی هیچ سایه امنی ندارد.

مردم همواره در صحنه شرایطی را رقم زدند که سران رژیم صهیونیستی خود اعتراف می‌کنند که امکان بقا نخواهند داشت و اقرار می‌کنند که زودتر از ۲۵ سال فرو خواهند ریخت. پس آن روز نزدیک است که صهیونیست‌ها فرار کنند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: سران این رژیم غاصب ببینند که پیشگامان رهایی قدس چگونه با زبان روزه با شور و نشاط، پایداری بر قدس شریف را اعلام می‌کنند و بهتر است که سران اسرائیل بیش از آنکه دیر شود فرار کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران روزقدس اسرائیل رژیم صهیونیستی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۷۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد

توپخانه رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه وادی اللبونه در مجاورت شهرک ناقوره را بمباران کرد.

به گزارش مشرق، منابع خبری از حملات بامدادی صهیونیست‌ها به مناطقی در جنوب لبنان خبر داد.

شبکه خبری المیادین بامداد یکشنبه گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی با توپخانه سنگین منطقه اللبونه در اطراف شهرک ناقوره واقع در جنوب لبنان را بمباران کرد.

پیشتر نیز مقاومت اسلامی لبنان بعد از ظهر دیروز (شنبه) مرکز نظامی صهیونیست‌ها در الراهب و سایت جاسوسی و نظامی المطله را با موشک هدایت شونده هدف قرار داد.

خبرنگار الجزیره نیز از شلیک ۴ موشک به سمت مرکز نظامی الرادار در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ظرفیت اقتصادی جهان اسلام برای پایان اشغالگری در فلسطین
  • تحصن دانشجویان ایتالیا در همبستگی با فلسطین+ فیلم
  • اگر آمریکا نبود اشغالگری اسرائیل در ۷ اکتبر پایان یافته بود
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • تظاهرات حامیان فلسطین در برلین
  • اسرائیل جرأت نشان دادن خسارت عملیات ایران را نداشت
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • بلینکن: اسرائیل هنوز جان غیرنظامیان رفح را تضمین نکرده است
  • واکنش رژیم صهیونیستی به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری
  • ادعای رژیم صهیونیستی درباره پاسخ به ترکیه برای قطع روابط تجاری